Spchový gél Lactovit - skutočne vyživuje našu pokožku?

Nie som maniačka, ktorá by musela mať každú kozmetickú novinku na trhu a vlastne ani každú druhú či každú tretiu. Reklama na sprchové gély Lactovit ma však oslovila a keďže sa mi domíňal Biodermácky sprchový krém o ktorom som naposledy písala, predstava výživného sprchového gélu a zároveň novinky, ktorú by som Vám mohla predstaviť, ma hneď presvedčila o kúpe.

Najskôr som hľadala v lekárňach, kde som ho však nenašla, až napokon na mňa vykukol z akciového stojana v supermarkete - v zľave stál iba za 40kč/1,5e. Už tu som pocítila mierne zapochybovanie, lebo niečo tak lacné zrejme až tak dokonale účinné nebude a žiaľ môj predpoklad sa naplnil.



Už samotná konzistencia je taká redšia a i samotný účinok je slabší ako moje očakávania. Sprcháč krásne vonia (ale to je skôr subjektívny pocit, pretože mi šialene pripomína niečo z detstva). Opätovne je to taká klasická jemnučká vôňa - povedzme opäť, že vôňa čistoty. Pení dobre, bodaj by nie, keď obsahuje Sodium Laureth Sulfate. Aký je však účinok po sprche? Je pokožka vyživená, aspoň trochu? Žiaľ nie. Hydratáciu by som prirovnala ku všetkým lacnejším rádovým sprcháčom a lá Radoxy, Balea, teda nič výnimočné ani nič zlé. Za tú cenu sa naň preto ani nehnevám, aj takéto sprcháče sú dobré a mám ich rada, nazývam ich rodinnými sprcháčmi, pretože ich nákup naozaj nikdy nezasiahne rodinný rozpočet a zároveň plnia svoju úlohu statočne a teda umyjú- prípadne ešte zaujímavo voňajú (to teda namä tie Radox). No len som chcela upozorniť aj Vás, že pokiaľ by ste čakali niečo výnimočné, čo na trhu ešte nie je, tak to v tomto sprchovom géli nenájdete, teda aspoň ja som nenašla, a teda žiadna bomba prekvapenie sa nekonalo. Kvôli veľkým očakávaniam a môjmu sklamaniu by som hodnotila niekde medzi 40-50% spokojnosti. Takže po umytí sprchovým gélikom si určite pripravte aj mlieko na následné natretie sa, aby pokožka neostala bez výživy.




Značka Lactovit ponúka 3 verzie sprchových géloch, a to: Original, Activit a Lactourea. Ja som si kúpila ten najvýživnejší a určený na veľmi suchú pokožku. Sprchové gély dostanete vo veľmi milom balení vždy buď vo verzii 300ml alebo 500ml. Neobsahuje parabény. Normálna cena bez akcie je cca 70kč/2,5e za 300ml.

P.S. : K sprchovému gélu bola ešte aj vzorka telového mliečka z rady Activit a tá ma celkom oslovila. Nenazvala by som to ani telovým mliekom, ale skôr fluidom. A teda úplne ľahučké mliečko, ktoré sa veľmi rýchlo vstrebe, avšak i hydratuje v pohode. Takže ak niečo takéto ľahké, možno na rýchle ranné natieranie po sprche hľadáte, nemusela by to byť až taká zlá voľba.

Skúšali ste už túto novinku? Aký  Váš názor? Teším sa na Vše komentáre.


7 komentárov:

  1. Vypadá zajímavě :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Produkt neznám..ale mohli by trochu zapracovat na balení:/ Pěkná recenze :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa obal aj celkom pozdáva. Práve tá biela vo mne evokovala, že sa bude jednať o produkt z lekárne, navyše majú milú reklamu, že tak ako materské mlieko vyživuje naše deti, tak Lactovit vyživí našu pokožku, takže zas sa tam biela hodila....no len keby a ten obsah spĺňal svoje sľuby://

      Odstrániť
  3. Ja som s ním spokojná, i mamina keďže obe máme psoriázu..mamina viac než ja a po približne dvoj týžňovom používaní si myslím, že mi psoriatické miesta o trochu zbledli :-) vôňa milo prekvapila, balenie je praktické a nič odpudzujúce ..v lidli som kúpila 500ml za 2,49€ .. ☺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je super, že pomáha....ja som fakt čakala niečo super extra husté a krémové...ako sú napr. sprcháče od Aquoliny...ale to je už iná cenová trieda

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...