Porovnávam krémy na ruky

Krémy na ruky sú aktuálne neodmysliteľnou súčasťou mojej každodennej výbavy. Nie je však krém ako krém. O niektorých ste už počuli, niektoré som Vám ešte nepredstavila, a tak som sa rozhodla urobiť jednu väčšiu porovnávačku.

Najskôr musím povedať, že aktuálne už viem, že svojim rúčkam nedopriavam to úplne najlepšie. Keď som skúšala krém na ruky od značky Kivvi či Biotherm bola to úplne iná káva. Ruky boli hebučké, nemastné a predsa naozaj dokonale vyživené - fakt úžas, avšak zatiaľ som skúpa dať za krém okolo 17- 20 eur, kde sa ceny týchto luxusných krémikov pohybujú. Takže preferujem skôr cenové relácie do max. 10eur.



Poďme na to od tých najobľúbenejších.


Lavera je už môj verný spoločník. Mám už druhé balenie a nevylučujem, že sa po minutí balenia k nemu opäť nevrátim. Výhodou je veľmi rýchle absorbovanie krému do pokožky - tá neostáva vôbec mastná, ale zároveň nie je suchá. Po spoznaní už vyššie uvedených luxusných krémikov viem, že hydratácia by mohla byť o niečo lepšia, ale za tie peniažky, a to, že sa jedná o bio výrobok s príjemným zložením, je to naozaj veľmi dobrý kúp. Vôňa je veľmi jemnučká, možnože tam cítim trošku nechtík lekársky.
Balenie: 75ml ( ja som ho kúpila vo výhodnejšom balení 100ml)


Krém na ruky Panier des Sans sa s Laverou delí o prvé miesto v obľúbenosti. Tento krém jednoznačne boduje svojou úžasnou  a intenzívnou vôňou levandule, ktorá sa po natretí rúk okolo Vás šíri. Zbožujem ju a vždy keď mám rúčky natreté, priateľ sa pýta, čo to tu tak pekne vonia. Krém je narozdiel od Lavery oveľa hustejší, vsakuje o nejaký ten moment dlhšie. Prednosťou je určite aj 20% obsah bambuckého masla. Nevýhodou je kratší pocit hydratovania rúk. Hydratuje fajn - porovnateľne s Laverou, ale mám pocit, že sa pocit hydratácie rýchlejšie vytráca.
Balenie: 75ml


Tak Bioderma z uvedených krémov poskytuje určite najlepšiu hydratáciu a zároveň extra rýchle vsiaknutie (krém sa veľmi dobre vstrebáva najmä kvôli tomu, že je najredším z porovnávaných krémov) a zároveň stály pocit hydratovaných rúk - ALE! Nemôžem si pomôcť tento krém mi nejak úplne nesadol. Proste cítim, že po natretí mám na rukách akúsi vrstvu niečoho. Akoby boli ruky niečím navoskované - asi tak nejak. Po tejto Bioderme tak siaham iba keď mám ruky poriadne vysušené a chcem ich riadne natrieť, prípadne keď idem von a viem, že ruky vymrznú, tak sa ich snažím, čo najlepšie ochrániť. Viem, že to Bioderma dokáže, no na úkor môjho vlastného komfortu.  
Balenie: 50ml


No a napokon sa dostávame k 4. priečke, a to ku krémiku od ktorého som očakávala najviac a priniesol mi najmenej radosti. Americká značka Sally Hansen je známa svojimi výbornými prípravkami v starostlivosti o ruky, a tak som aj ja čakala od tohto krémiku veľa. Musím povedať, že krém krásne sladko citrusovo vonia, veľmi rýchlo sa vstrebáva - aj napriek tuhšej konzistencii, ale hydratácia tá takmer absentuje. Samozrejme ruky čiastočne vyživí, ale povedala by som úplne minimálne. A tak siaham po ňom skôr pre vônu, ako pre samotný účinok. Obsahuje bambucké maslo a za cieľ si dáva ruky spevňovať, ale to som nejak nepostrehla a aj keby boli ruky o čosi pevnenejšie, asi by som to ani nepostrehla.
Obsah: 101ml


No a na záver tu mám ešte jedného pomocníka na ruky, ale aj nôžky. Krémom na ruky nie je a ja ho tam ani neradím, ale veľmi rada používam najmä v zime pred spaním ako akúsi masku, či zábal. Je to veľmi mastný krém do chladného počasia pre detskú pokožku a počas dňa by ho na ruky bolo pre mňa nereálne použiť, avšak do postele, keď už nič nechytám, tak ho použijem rada a dokáže pokožku rúk i nôh dokonale hydratovať a premastiť.


Konzistencia jednotlivých krémov ide presne v poradí ako sú uložené krémy na fotke nižšie.


Ak by som mala odporúčať, tak Vám odporučím určite prvé dva krémy, ktoré používam najradšej. Hoc ani jeden z prvých 4 krémov nie je podľa mňa vhodný pre žienky, ktoré majú rady veľmi mastné krémy, ktoré mastný film a pocit aj zanechávajú. Všetko sú to skôr výborní pomocníci na bežný deň, do kabelky, na pracovný stôl, aby žene poskytli určitý vyššie spomenutý komfort, avšak žena mohla naďalej pokračovať v svojej práci bez mastných rúk.

 A ktorý je Váš favorit v starostlivosti o rúčky teraz v zime? Preferujete skôr mastnejšie alebo skôr tie rýchlejšie sa vstrebávajúce krémy?


11 komentárov:

  1. Ja Sally Hansen moc nemám rada..teda čo sa týka lakov na nechty..sklamali ma..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fakt? Ja som na ne zatiaľ čítala len samé chvály, ale sama som ich ešte neskúšala lenže mne každý lak vydrží neporušený na nechtíkoch max. 2 dva dni a je naozaj jedno, či je to lak Gabriela Salvette alebo Chanel, takže mi je ľúto investovať aj tých 6 eur do Sally Hansen.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já celkově krémy na ruce hrozně nemám ráda,ten pocit mastných rukou,eh.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To by ti potom dokonale vyhovoval ten Sally Hansen alebo Lavera, tie sú vstrebané ihneď! Ja tiež nemám rada pocit mastných rúk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Práve v stredu som bola s kamoškou v Tescu a išli sme okolo nej, tak ju tiež veľmi vychvaľovala, takže zapisujem na zoznam: MUSÍM VYSKÚŠAŤ:))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já mám ráda Nivea SOS, ale někdy v zimě mám období, že ani ta mi nestačí, tak mažu hodně na noc, to si dám klidně i něco mastnějšího, ale přes den ne, to nemám ráda

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ja musím mať super mastný krém, inak po 5 min. ani neviem, že som sa krémovala. najlepšia je teda modrá indulona :D tá nikdy nesklame. ak ma už ruky aj príšerne svrbia, tak siaham po flexitole, ktorý obsahuje ureu (veľa, veľa) a ten mi pomôže aj s tým svrbením. skúšala som si dolivu na ruky a to bolo presne ako čo opisuješ pri bioderme. rozotierala som, rozotierala, a potom zrazu akoby krém zmizol a ruky sa mi zadrhli. po kréme ostal len "silikónový" film. asi by som ho neodporúčala ďalej, ale tá hydratácia držala cca 6 hodín, čo je slušné

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ja som to schválne napísala, že tieto také nie sú, lebo presne mám kamarátky, že kým nemajú krém úplne extra mastný po ktorom sú ruky ako čerstvo naolejované,tak nie sú spokojné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mě vyhovují krémy na ruce z Avonu a Oriflamu, ale třeba taková Bioderma mě hodně láká:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zo spominanych mam leen biodermu a so m s nim velmi spokojna :) te n sally hansen ma sklamal tiez som sa nan tesila az aspon jeden miniem ze si ho kupim

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...