Moje prvé stretnutie s MUA

Moje prvé stretnutie so značkou MUA sa konalo až keď sa značka MUA dostala do Českej republiky. Voľba bola jasná. Chcela som určite vyskúšať niektorú z paletiek, ktoré boli hojnom počte recenzované veľmi pozitívne, no z času na čas sa objavila aj nejaká negatívnejšia reakcia. Z toho dôvodu som si chcela urobiť svoj vlastný názor. Vzhľadom na to, že značka je v našich končinách veľmi obľúbená, s vytvorením eshopu v ČR bolo dosť veľa produktov vypredaných, a tak na mňa ostala už len klasika Undressed, ktorá je snáď najpredávanejšou a najobľúbenejšou MUA paletkou. K paletke som si vybrala kabuki štetec, ktorý mi aktuálne vo výbave chýbal.




Paletka Undressed má obyčajný lacný plastový obal, avšak tým pre mňa negatíva končia. Čakala som, že tiene budú menej pigmentované, že budú viac prášiť, no musím povedať, že nič také sa nekoná a som spokojná. Paletka obsahuje 12 tieňov. 2 tiene sú úplne matné, ostatné sú výrazne trblietavé. Najlepšie sa mi tiene nanášajú buď penovým aplikátorom alebo štetcom s prírodnými štetinami. Keď chcem výraznejšie líčenie, penovým aplikátorom na viečko nanášam základnú vybranú farbu a potom už štetcami doladím detaily inými odtieňmi. Na bežný deň si vystačím len so štetcom. Tiene mi na očiach držia tak 8 hodín veľmi pekne, potom sa začínajú pomaličky strácať, bázu pod ne nie som vôbec zvyknutá dávať, lebo to nejak nepotrebujem, a tak predpokladám, že s bázou bude výdrž ešte lepšia. Tým že konzistencia je mäkšia, tzv. maslovejšia, tiene pekne priľnú k oku a neopadávajú. 

S farbičkami sa dá krásne vyhrať, mne sú najsympatickejšie práve trblietavé odtiene dohneda, takže v tejto paletke ich mám požehnane. Sympatická je určite aj cena. 199kč/8eur je skutočne cena za akú človek bežne kupuje jeden mono alebo duo tieň.



Ako vidíte pigmentácii niet čo vyčítať. Každý tieň je nanesený na ruku jedenkrát a prstom. Tu by som urobila poznámku jedine k tým dvom tmavším odtieňom, keď ich na očiach rozmažem, tak je odtieň slabší ako na foto, ostatné tiene sú rovnaké ako na ruke, tak potom i na oku. Ako vidíte najmenej pigmentované sú práve tie matné odtiene, a teda 3. a 5. v poradí.

Vzhľadom na cenu a ich výkon sa podľa mňa paletke nedá niečo vyčítať, aspoň ja ju používam rada a pomerne často. A určite plánujem kúpu nejakej "sestričky". Pre predstavu som robila s touto paletkou už dve, dosť podobné líčenie, nájdete ich na týchto odkazoch: TU a TU.

Objem paletky je spolu 9,6g. 





Druhým produktom značky MUA je kabuki štetec. Tu už moje konečné stanovisko, ani po mesiacoch používania, nie je úplne jednoznačné. Štetec je z umelých štetín, na dotyk je veľmi jemný, príjemný a hustý. No počas používania mi však už stihlo pár štetín vypadnúť, a to hlavne pri umývaní. A zároveň mi príde štetec tuhší - štetinky sú usadené v rukoväti rovno a nie došikma, tým je štetec akoby tuhší a šírka štetca je menšia. Cena štetca bola 219kč, aktuálne som ho už v eshope nenašla. Pri tejto cene by som si nabudúce prípadnú kúpu dobre rozmyslela a myslím, že by som investovala radšej do kvalitnejšieho štetca, ktorý by bol iste drahší, ale snáď i kvalitnejší a najmä i rozvetvenejší - širší (napr. kabuki štetce Hakuro majú rovnakú rúčku, ale širšia plocha štetín a sú orezané viac akoby do guľata, štetiny sú zasadené došikma).



Vidíte, že šírka štetín je takmer rovnako veľká ako šírka rukoväte.



Oba výrobky som dostala na zrecenzovanie od eshopu muashop.cz, kde po novom nenájdete iba MUA výrobky, ale i iné kozmetické značky nedostupné v ČR alebo SR. A to napríklad Nivea masielka na pery!, značku Famous, či Milani, Carmex a mnohé iné. Výrobky zasielajú do oboch republík.

P.S:Víťazku kozmetiky Eucerin nájdete na facebooku.

Vlastníte nejakú z paletiek MUA alebo niečo iné od značky MUA? Ako ste spokojné Vy?



18 komentárov:

  1. Nad touto paletkou už dlhšie uvažujem, možno sa konečne odhodlám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nabudúce určite neváhaj....podľa mňa je to "veľa muziky za málo peňazí":)

      Odstrániť
  2. Má nádherné odstíny :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, tiež mám aj túto verziu a som spokojná, pomer kvalita vs. cena je podľa mňa super. Ja pod ne používam bázu značky Artdeco, s ktorou vydržia naozaj od ráno do večera. Pekná recenzia.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja len málokedy idem z domu na úplne celý deň, od rána do úplného večera, takže poväčšine na bázu zabúdam....ale verím, že vydržia celý deň, navyše s bázou artdeco!

      Odstrániť
  4. Paletka je veľmi pekná a praktická, ja od MUA nemám nič a ani ma to zatiaľ neláka, paletku by som si asi radšej kúpila od Sleek... ale ktovie, možno raz vyskúšam :) A štetec mi už veľmi sympatický nie je, vážne vyzerá taký tuhší :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kesi, na to, že stojí fakt pár korún, stojí zato...a hlavne pre toho, kto je na také neutrálne odtiene...

      Odstrániť
  5. ja na undressed nedám dopustiť. Odporúčam sledovať anglický web, zvyknú mať poštovné zdarma, a iné super akcie, celkovo od MUA mám paletky dve a obe sú perfektné, plánujem dokúpiť tretiu. Na počudovanie, vidia sa mi dokonca lepšie ako paletka Original od Sleek!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Leni o anglickom webe viem, aj o skvelých akciách, len nemám paypal a nejak som nechcela dávať údaje o karte na cudzie weby....a navyše som sa bála, že čo ak bude paletka fakt zlá....takto, ale keď vidím, že sú aj na českých weboch je mi to sympatickejšie...navyše undress bola najdrahšia, ostatné sú za 179kč, a rovno by som prihodila aj Nivea masielka, ktoré každý tak vychvaľuje!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tuto paletku mám už dávno doma, taky jsem na ní dělala recenzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak tato paletka vypadá také božsky :) Nejvíce se mi líbí ta horní řada.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Jů, ty kovově lesklé odstíny jsou super! To jsem ani nevěděla, že v Undressed jsou i takovéhle barvičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Zatiaľ od tejto značky nemám žiadny výrobok, ale chcela by som od nich nejakú paletku :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tuhle paletku si asi brzo pořídím.. Teď jsem dostala NAKED 2 a nechce se mi si hned kupovat i jedničku, tak sáhnu po téhle levnější náhradě :) .. Jinak pěkný blog.
    www.bysharka.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Od MUA mám asi pět paletek a několik monostínů a za tu cenu jsou moc fajn, hlavně ty monostíny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dobre vediet.Tie mono stiny su fakt za hubicku,takze nabuduce prihodim do kosika aj tie...chcela by som totiz objednavat z ich eshopu Carmex a Nivea masielko na pery

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...