Lakujeme: farbička do práce, do školy i na rande:)

Máte svoju obľúbenú farbičku na nechty? Ja mám najradšej neutrálne odtiene, ktoré sú ideálne na každý deň. Toto je jeden z nich. Pôsobí veľmi neutrálne, nikoho neurazí, nepôsobí vulgárne, ale krásne - decentne. No pokiaľ si myslíte, že takýto odtieň nájdete ľahko, nemáte úplnú pravdu. A teda lak podobný tomuto som hľadala dlho, všetky boli však až príliš tmavé a na nechtoch to nebolo úplne ono. Až nakoniec po tých rokoch hľadania, si vlastne našiel on mňa. Vyhrala som ho v súťaži, kam som posielala fotografiu nalakovaných nechtíkov.



Čo sa týka samotného laku, príjemne ma neprekvapila len farba, ale i výdrž laku. Na mojich nechtoch sa výdrž 3 dni bez nadlaku rovná doslova zázraku a doteraz to dokázalo len málo lakov. Samotný lak je redší, dobré krytie nastáva až v min. dvoch vrstvách, tie však veľmi rýchlo schnú a vytvoria pekný hladký a lesklý povrch bez akýchkoľvek trblietok. Nanáša sa guľatým štetčekom, s ktorým sa mi dobre pracovalo a vytváral pekné oblúčiky.

V skutočnosti pôsobí lak bledšie ako na tejto fotografii.


Pridať popis
Názov:
617 With A Twist

Objem:
8ml

Cena:
Na Slovensku: 6,5 eura vo Fann parfumérii
V ČR nájdete vybrané Gosh výrobky v eshope goshcosmetics.cz, tento lak som tam však nenašla.



Ja sa z lačiku teda dosť teším, ako ste na tom Vy - používate, poznáte Gosh laky? A aký je Váš názor na podobné farbičky - páči/nepáči?

Krásny deň!


18 komentárov:

  1. zaujimava farba.. ja mam rada skor nechty do ruzova, ked uz maju byt v neutralnych farbach..ale tento ma tak krasnu a netradicnu farbu..pripomina mi zem..:) inak aj som s gosh lakom spokojna a bola som prekvapena jeho vydrzou :) Clanok TU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám rada takéto farby aj v oblečení, takže asi preto ma očaril i lak..idem kuk tvoju recenziu

      Odstrániť
  2. mne sa tá farba veľmi páči a presne takú teraz hľadám :) takže ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zajímavá barvička :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten je nááádherny.. milujem hnedu farbu :)krasne nechty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GOSH lak mám len jeden a to v zlatom odtieni a musím povedať, že mi sadol. Tento vyzerá veľmi pekne a taká farba by sa mi hodila do zbierky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja takéto farby na nechtoch úplne milujem, aj keď väčšine ľudí v mojom okolí sa to nepáči :) Ako prvý takto ladený lak som mala ELF Desert Haze a druhý, tmavší a viac do šeda sa mi zdá mám Essie Chinchilly.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dakujem eli za pripomenutie :) uz som ho davno nemala takze najblizsie bude na rade

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...