Eau de parfum Diesel Loverdose Tattoo

História tetovania je prekvapivo dlhá. Najstaršie doložené tetovanie na ľudskom tele je spred 5 300 rokov. Tetovaním sa zvykli označovať členovia jednotlivých náboženských skupín, Gréci používali tetovanie na označenie špiónov, severské národy si dávali na svoje telo tetovať svoje erby. Niektoré spoločenstvá verili, že ich tetovanie ochráni pred zlom a chorobami. V priereze dejín bolo tetovanie dokonca i prísne zakázané pápežom. Na tetovanie sa však nezabudlo a prvý reálny tetovací prístroj bol vyrobený v roku 1891, vďaka čomu sa tetovanie stalo menej bolestivým.

Prečo som venovala tento krátky úvod histórii tetovania? Dnes Vám totiž predstavím dámsku vôňu z dielne Diesel, ktorej názov je LOVERDOSE TATTOO. Výrazná kvetinovo - drevitá vôňa sa ukrýva v masívnom čiernom flakóne predstavujúcom srdce vybrúsené z drahokamu.

Túto parfémovanú vodu si určite obľúbia ženy milujúce orientálne tóny premiešané so sladkým vanilkovým koktailom. Podľa môjho názoru potom skôr v pozadí vystupuje i vôňa čiernej ríbezle, pomarančovníka a ruže. Vôňa je rafinovaná a treba ju na pokožke nechať dokonale rozvinúť, aby ste mohli vychutnať všetky jej podmanivé tóny – vychutnať si ju a až potom posúdiť, či je pre Vás tá pravá.

Samotná reklamná kampaň k vôni sa inšpirovala tetovaním tatérky L´ain. Prostredníctvom slov: „I will tattoo your heart“ sa nám reklamného videa prihovára britská topmodelka Anna Brewster, ktorá bola vybratá práve pre svoju uhrančivú zmyselnosť. Samotný názov tattoo nám má dávať najavo, že vôňa je stvorená pre ženu, ktorá priťahuje pozornosť rovnako ako samotné tetovania, je výrazná a neprehliadnuteľná. Vôňa sa Vám dostane z pokožky až priamo do srdca, tak ako samotná nositeľka parfému.

·        Hlava:
bergamot, mandarínka, čierne ríbezle
·        Srdce:
ruža, kvet pomarančovníka, jazmín
·        Základ:
ryža, vanilka, fazuľky tonka

S touto fotografiou som sa aj ja zapojila do bloggerského súboja na stránkach jenprozeny.cz





Nie je to ľahká jednoduchá kvetinová vôňa na aké som prevažne zvyknutá a ktoré si kupujem, i tak si ma postupne fakt získala. Je to podobný proces ako s Burberry Body, kedy mi vôňa prišla natoľko rafinovaná a zaujímavá až som ju začala používať denne.

Vôňa bola uvedená na trh v septembri tohto roka. Vo verzii eau de parfum je dostupná v troch veľkostiach: 30, 50 a 75ml.

Samotný článok však nie je len predstavením vône, ale hlavne pozvánkou na stránky diesel.jenprozeny.cz, kde môžete súťažiť o krásne voňavé ceny od značky Diesel, ale aj vstupenky na koncert či kina, prípadne dozvedieť sa ako získať nový parfém s 20% zľavou. Takže prajem veľa šťastia a prajem krásny štart do nového týždňa!

Mali ste už nejaké vône od značky Diesel?




13 komentárov:

  1. Odpovede
    1. no teda, ďakujem krásne!

      Odstrániť
    2. P.S. dúfam, že si hlavne Vy zasúťažíte:)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. To som skúšala dočasné tetovanie s airbrush...musím však trošku sklamane povedať, že vydržalo naozaj len pár hodín...po jednej noci bolo celé preč...ale je pravda, že som bola upozornená nato, že krk nie je vhodné miesto na takéto tetovanie

      Odstrániť
  3. Túto som voňala v jej klasickej verzii Loverdose a tá sa mi veľmi páčila! Takže vyskúšam aj túto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne vždy strašne dlho trvá kým nejaký parfém spotrebujem, takže moja škála odskúšaných parfémov nie je príliš dlhá...a zatiaľ som ani od Dieslu nič nemala, takže pre mňa je toto prvotina..ale keď sa ocitnem v parfumerke určite privoniam aj ku prvej verzii

      Odstrániť
  4. Ta kampan mě oslovila a ten design parfému je naprosto božský!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som si hľadala k tejto vôni viac informácií, ako vznikla, kto vymyslel propagáciu a podobné veci, tak som bola očarená ako to mali naozaj premyslené a prepojené s tým, že dali vôni názov Tattoo, to akú majú reklamu a ako k tomu vyrobili propagačné video, či fotky....takže aj za mňa za túto prepojenosť jednotka s hviezdičkou..

      Odstrániť
  5. Hmmm fajn článek, asi si čichnu o víkendu:)) Hezký obal, taky bych brala nový parfém, ale v tom množství, to je fakt těžké, si vybrat:O/
    Mě se teda to "tetování" nelíbí vůbec:-D Jako když vezmu, že by to bylo reálné, takhle je to pěkné, ale neumím si představit, že já bych takové tetování měla, já mám ale raději abstraktní..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si celkovo neviem predstaviť, že by som si niekedy dala niečo vytetovať navždy, to asi nie...keď by som už musela, tak možno nejaké slová...no a k tej vôni ani mi nehovor, je toho skutočne veľa...v poslednej dobe vône čo ovoniavam v parfumériách mi prídu strašne jednoduché, také akoby som voňala nejakú Avon alebo Oriflame vôňu....tie "komplikovanejšie" vône zas treba naniesť skutočne na ruku, počkať kým sa vôňa rozvinie a až potom sa rozhodovať, čiže je to skutočne zdĺhavý proces....navyše ja nedokážem mať jednu vôňu veľmi dlho(resp. kúpiť si viac balení po sebe), lebo mi už proste pripomína určité životné obdobie a nemám záujem ju používať dlhšie

      Odstrániť
  6. Poznam len klasicku Loverdose, ale pride mi zo zaciatku moc sladka, az po case, ked vyprcha je pekna. Tato nova vyzera byt asi este tazsia, ale ked budem v parfumerke ocucham :) Inak flakony maju krasne obe.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Bashi tu je to podobné, spočiatku keď som ju na seba strekla, tak, že uf, to je sladké...sladko-orientálne, a teda nič moc pre mňa...no po chvíľke...možno 5- 10min sa začne vôňa veľmi pekne rozvíjať a je strašne zaujímavá....taká proste nezvyčajná, sladkosť ustúpi a proste vtedy si ma získava..ani neviem presne opísať, čo všetko tam cítim..ale nie je to pre mňa tuctové, čo je super....navyše, hoc je to iba tester vydrží dlho...takže aktuálne ju na seba striekam denne

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...