Volajte HURÁ - upratujem v kúpeľni....alebo čo som spotrebovala:)

Ku koncu októbra by som si zaslúžila potlesk alebo aspoň nejaké ovácie. Už dlho pradlho sa mi totiž nepodarilo spotrebovať toľko vecí a relatívne aspoň trošku uvoľniť miesto v kúpeľni. Nepripojila som sa síce k výzve, ktorú  vyhlásila pre október Meduňka a nakupovala som si po čom mi srdce pišťalo i naďalej, ale i tak som tak sama pre sebe vydala záväzok minúť čo najviac vecí z kúpeľne. Som v tomto totiž neuveriteľne nemožná a len máločo sa mi podarí spotrebovať do konca. Počet otvorených sprchových gélov sa tak kolísal niekde na čísle 14 a k tomu si prosím pekne pripočítajte všetky šampóny, kondiše, masky a peelingy. Cieľ bol teda jasný a myslím, že i samotný výsledok je celkom úspešný.




Sprchový gél Balea - tá tú cenu nemám čo namietať, vôňa sa mi veľmi páčila na leto, teraz počas zimy ma už až tak nebrala. Recenzia TU.



Sprchový gél Zjaja - Tento sprcháč má obsah 500ml, použila som ho nie veľakrát a strašne mi vysušoval pokožku, tak som hneď prestala. Používal ho naďalej priateľ, ale ani jemu sa ho nepodarilo dopoužívať do konca. Takto ležal v kúpeľni priznám sa cca pol roka, chcela som ho teda doraziť. Penil horšie, ale dalo sa, veľmi pekne voňal, sama som sa začínala čudovať, čo mi na ňom vadilo. Spoznala som to ihneď ako som vyliezla zo sprchy, brutálne vysušená pokožka. Ale naozaj, že veľmi preveľmi, nie akoby som mala pokožku o číslo menšiu, ale minimálne o tri čísla. Takže sprcháč putuje do koša aj nedopoužívaný. U Zjaji je to u mňa tak pol na pol, niektoré veci fakt môžem, iné nemusím.




Sprchový gél Atoderm Bioderma - tu sa príliš vypisovať nejdem, bude ešte celá recenzia aj s inými Atoderm výrobkami. Sprcháč hydratuje dobre, vôňa jemná - taká klasika, ale mohol by i o trošku viac. Ak by bola cena do 5 eur, bola by som viac než spokojná, takto ma tá cena odradzuje, takže nabudúce už skôr väčšie 500ml balenie, ktoré sa oplatí viac.

Sprchový gély Radox - keby som sa práve nesnažila čo najviac sprcháčov zbaviť, už by som kupovala ďalšie, ktoré som videla v Tescu za 34kč. Tieto som spotrebúvavala naozaj veľmi rada a a veľmi rýchlo. Takže v mojej kúpeľni nepatrili medzi tie, čo by sa tam zohriali dlho.

Šampón Manufaktura - možno viete, že z tejto rady mám aj telové mliečko a sprcháč, ktoré sú výborné!!!, to však o šampóne neplatí:/ Je to exkluzívna rada s ružovým olejom a výťažkami z perál. Šampón však moje vlasy veľmi veľmi vysušuje. Bol to jeden z tých výrobkov, ktoré mi bolo ľúto nedopoužívané vyhodiť, avšak keď som ho po dlhej dobe použila presvedčila som sa, že dopoužívať ho nezvládnem a ide preč. Taký pivný šampón z Manufaktury je napríklad o polovicu lacnejší a pre moje vlasy oveľa lepší.



Kondiš a šampón Pure Fiji - 30ml vzorky z LB, prírodné výrobky z ktorých by som sa dala celkom prehovoriť na kondicionér, vlasy krásne voňali aj keď už začínali byť mastné, hydratácia vláskov OK. Šampón bol zas až priveľmi vysušujúci, takže ee.



Umývací gél na tvár NipFab - gél určený na mastnejšiu a zmiešanú pokožku. Pleť umyje naozaj výborne. Pre mňa vyhovujúci po všetkých stránkach, s príchodom Biodermy Hydrabio Mousse som od neho upustila, ale teraz som posledné kvapky dopoužívala naozaj zas rada a verím, že sa k nemu ešte niekedy zas vrátim. Celá recenzia TU.



Riasenka Boombastic od Gosh - och za touto riasenkou moje srdce už teraz plače. Vydržala dobrá rok! Nepoužívala som ju samozrejme stále, ale spolu kombinovala som ju s ďalšími, ktoré mám v zásobe, ale bola naozaj výborná, hoc má zvláštny štetček, ktorý asi nemusí sedieť každým riasám. Lepšie bude pozrieť samotnú recenziu TU.



Tyčinka na pery Atoderm od Biodermy - chválim ju stále, mala som ju už niekoľkokrát. Teraz som ju vymenila za prírodnejšie verzie, a to konkrétne  Crazy Rumors, no viem, že nebola moja posledná. Celá recenzia TU.



Bioderma Sébium AKN - doma mám celý krém, za mňa najlepšie účinkujúci krém na výražky, hoc ho natieram vždy iba bodovo na konkrétnu výražku. Mám doma asi ďalšie dve plné balenia:D



Tekuté mydlo Radox - toto mydlo potrebujem nutne znova. Strašne sa mi zapáčila jeho vôňa a teraz keď ho nemám trpím:D Ale fakt!!! A čiastočne vysušuje ruky a je antibakteriálne.



Vzorky

Klorane šampón - mala som dve rovnaké vzorky, jedna mi urobila krásne vlasy, druhá kopu sena, takže nie som o nič múdrejšia:D Nechápem:)) Je ale pravda, že pri jednom umývaní som použila celú vzorku(krásne vlasy) a pri druhom polovicu alebo trištvrte vzorky (kopa sena):))



Vichy Life Sérum - hoc Vichy až tak nemusím, vzorka ma veľmi potešila, krém sa mi páčil. Ale to sa veľmi ťažko súdi z jednej vzorky, hoc druhá ma ešte čaká, zatiaľ mám krémov slušnú zásobu, takže ku kúpe plného balenia sa zatiaľ neschyľuje. 

Toť vše. Okolie vane hneď vyzerá o niečo lepšie, ale pokračujem v spotrebovávaní ďalej. Teraz sú na hlavnom programe telové mlieka, krémy na ruky (ide ich sezóna, takže by som to mala zvládnuť), šampóny a pleťové vody!!!

Ako ste na tom Vy? Pripojili ste sa k výzve Meduňky? Asi sa tu nenájde taký blázon čo má doma toľko otvorených sprcháčov ako som mala ja ... alebo?:))) Vydržíte výrobky schovávať v poličke, kým nespotrebujete tie aktuálne? Ako napr. sprcháče, šampóny a pod....















15 komentárov:

  1. Tá špirála od Gosh....no horšiu som nikdy v živote nemala...divím sa že si ju tak chváliš...ale veď sto ľudí sto chutí

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D No pekne, má taký redší hrebienok, preto som radšej hodila odkaz na celú recenziu aj s fotkami. Ja mám dosť riedke a v podstate aj krátke riasy, takže aj podľa foto v recenzii mi ich fakt zhustila akoby obalila celé farbou a vyzerali hustejšie -objemnejšie....no ono s tými riasenkami je to všeliako...niekomu vyhovujú maxi, niekomu mini kefky, niekomu umelé, niekomu obyčajné...ale to asi so všetkým....až sa tak niekedy zamýšľam načo tie recenzie píšeme:)

      Odstrániť
    2. mne lepila riasy :( drobila sa :( otláčala sa :( proste celé zle

      Odstrániť
    3. to lepenie by som ešte chápala, lebo aj ja som prvé tri razy bola na ňu nahnevaná, že čo mi robí s riasami ale potom sem už boli kamošky úplné:/ to mi je ľúto, že máš teda zlú skúsenosť....

      Odstrániť
  2. Máš u mňa veľké plus, o celkom slušnú zbierku si si zásoby zredukovala. Ten problém s produktom, ktorý už nedokážem naozaj nijako použiť, poznám. Tiež potom už len letí do koša, čo iné s tým? A veľký pocit úľavy. Najhoršie, keď hneď na začiatku človek zistí, že mu to brutálne nevyhovuje a to poctivo čítam recenzie, kým niečo kúpim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Julianka, no veď to, keď to človek zistí na začiatku, tak potom to putuje sestre a tá zväčša spotrebuje všetko:D a ani nehovor, v poslednej dobe sa dosť and tým zamýšľam, aký to má vôbec význam tie recenzie, keď aj tak nakoniec každému všetko inak vyhovuje...viď napr. táto špirálka ktorá mne veľmi vyhovovala, hoc priznávam, že som si u obľúbila až postupom času a napríklad Nikolke(pár komentov vyššie) nevyhovuje vôbec... popravde už sa skôr snažím viac riadiť fotkami ako samotným textom, preto mám rada recenzie kde vidím make up reálne na tvári(foto pred make upom a po nanesení), kde vidím rúž reálne na perách a podobne, a tak si z toho aspoň niečo zoberiem, vidím čo kde akú ma kefku, aplikátor, konzistenciu a či by mi mohla vyhovovať...musím si zaklopať, že sa mi naťastie takto darí nakupovať celkom slušné veci a tých sklamaní nie je nejak veľa..aktuálne skôr ma táto otázka trápi z toho hľadiska, či to má význam tie recenzie vôbec písať...taká som v poslednej dobe nejak zle naladená

      Odstrániť
  3. Jej, tak jsem ráda, že jsem s tím vypotřebováváním do poloviny nebyla sama. Teď tak od srpna vypotřebovávám vše, co bylo načaté a rozhodla jsem se vždy všechno kompletně vypotřebovat než začnu s jiným kusem. Připadá mi, že je to potom hrozná úleva, když ta věc letí do koše a mám z toho vždycky skoro stejnou radost jako když si to koupím:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D...no ja tiež rada, keď teraz išlo toho tak veľa do koša..v rámci rýchlejšieho spotrebúvania sa aspoň viac o seba starám...pravidelný peeling tela a tváre, 2krát týždenne maska na pleť...na kondiš po umytí vlasov si dávam teraz takmer vždy... som vzorný príklad:D mne to bolo ľúto vyhadzovať poloplné a vedela som, že životnosť sa kráti...tak to bol taký prvý podnet a druhý bol, keď som bola jeden týždeň preč a priateľ upratoval sám kúpeľňu a až keď dával všetky tie výrobky dole z vane a poličiek, tak mu došlo koho toho doma máme a v dobrom mi zakázal nakupovať ďalšie:D

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. ďakujem ďakujem ďakujem za toto zvolanie:D

      Odstrániť
  5. Od Radoxu mám také sprchový gel nějakou limitku a jsem s ním celkem spokojená a hlavně - konečně ho také dopotřebovávám. Jinak od Balea jsem ted dopotřebovala jeden sprchový gel s vůní kandovaného jablka a ještě mám druhý skoro celý s vůní mandarinky na spotřebování. Jen škoda, že nevydrží na kůži vonět déle.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tato balea co som mala ja bola dost vyrazna a tak 2-3 hodky vona vydrzala...viac som ani neocakavala za tu cenu:)

      Odstrániť
  6. Sprcháče mám aktuálně tři načaté, jeden na vaně, dva ve sprchovým koutě a z toho je jeden peelingový. S šamponama a kondicionerama už je to horší, protože je těžký je vyhodit, i když mi nesedí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa snazim"zle" sampony spotrebovat tak,ze ich z casu na cas pouzijem pomedzi tie dobre,ale aj tak vzdy potom nadavam, ze mam zle vlasy:)))

      Odstrániť
  7. takže suhlasim to mydlo tekute od radox si musím tiež znovu zohnať:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...