Vianočné nakupovanie

Počas víkendu som si uvedomila,že je tu takmer polovica novembra, a to značí, že do Vianoc zostáva cca mesiac! To ma prinútilo hneď po víkende sa vydať na nákup vianočných dekorácií:)) Takže pridávam z nákupov kratučký report.




Samozrejme základ sú sviečky na obdobie adventu. Po dlhšom premýšľaní a kombinovaní som sa rozhodla pre komplet piatich sviečok za cenu 149kč, ktoré sú krásne odstupňované veľkosťou. Najväčšia horí okolo 45 hodín, najmenšia 15. Hoci na internete som mala favoritov úplne iných, tak v skutočnosti mi tieto jednoduché sviečky prišli ako najlepšia voľba, pretože som sa podujala si ich ešte nejako sama dozdobiť. Pod sviečky som skúšala rôzne kombinácie táciek, ktoré boli buď veľké alebo príliš malé, tak som nakoniec siahla po obyčajnom jedálenskom tanieri za 29kč:))



Lampášik, ktorý sa dnes nachádza snáď v každej domácnosti, avšak za tých 79kč som si povedala, že je to celkom dobrá voľba na parapetu v kuchyni. A k tomu samozrejme poriadna zásoba čajových sviečok (100ks za 49kč)



Tohto úžasného soba som našla v Kauflande za euríčko a k nemu slamené ozdôbky, ktoré musím povedať sú oveľa krajšie prepracované ako tie, ktoré som kupovala minulý rok v Rossmannovi. Cena bola rovnaká, a to do stovky.






A aby nebolo sobov málo, pridávam i dvojicu dvoch zlatých sobov, ktoré som kúpila vo Flóre za cca 90 centov a chystám sa ich pripevniť na okná.



Svietnik, ktorý som aj chcela používať na čajové sviečky, no nakoniec už stojí na mojom pracovnom stole a sú v ňom moje písacie potreby. No ak by ste ho chceli používať skutočne na to, na čo je určený, tak to vraj krásne vyzerá, keď cezeň preniká svetlo z čajovej sviečky, takže pri ďalšej návšteve Ikei možno prihodím do košíka ďalší.


No a ak sa náhodou do Ikei vydáte, tak odporúčam určite rôzne menovky na darčeky. Výber bol naozaj veľmi pekný. V stojanoch to mali pekne roztriedené podľa farieb. A vždy ste v jednom stojane našli menovky, baliace papiere a stuhy, ktoré spolu krásne ladili. Navyše 40ks za 29kč je takmer ako zadarmo. Alebo sú k dispozícii nálepky(menovky) 8ks za 9kč. Moje vyhliadnuté boli žiaľ už vypredané, tak som k čisto červenému papieru zvolila tieto(stromčeky, guličky a santu určite využijem).



Musím povedať, že hoci som z niektorých vecí bola trošku sklamaná, že predsa len nevyzerali ako na internete, ale dokázala som si vybrať úplne pohodlne. Ak ste tvorivé dušičky, tak určite nakuknite na stránky tchiba, majú tam úžasné pomôcky na zdobenie sviečok, výrobu pohľadníc a kopu ďalších hlúpostičiek na domáce tvorenie. Ikeácke produkty zoženiete všetky ako na Slovenku, tak ja v ČR.



Ja už len čakám, kým oproti v kvetinárstve začnú predávať vianočné ruže, dokončuje výrobu vlastných vianočných guličiek (i o tom bude zrejme príspevok) a pomaly začnem asi vyzdobovať byt:)

Ako ste na tom Vy? Už nakupujete vianočné dekorácie a darčeky v plnom nasadení, či Vás zatiaľ myšlienka na Vianoce necháva chladnou? U mňa sa vianočná nálada poriadne rozvinula až týmto pondelkovým nákupom:))






11 komentárov:

  1. Červené svíčky jsou nádherné!:)
    Mám je doma v burgundy barvě a nemůžu si je jako dekoraci vynachválit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aktuálne som v Ikei videla už len tieto červené alebo potom klasické bez farby...ja som bola prekvapená aké ú veľké a takto spolu vyzerajú fakt dobre, takže za tých 149kč neni o čom:)

      Odstrániť
  2. Čo sa týka zdobenia na Vianoce, tak v tom som sa dokonale našla. Až ma musí rodina krotiť, že je toho veľa. Momentálne zháňam sviečky na adventný veniec a tieto v tvojom článku vyzerajú krásne. Mám veľmi rada jednoduché, nevyčačkané sviečky a tieto by sa dokonale hodili. Ďakujem za inšpiráciu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ďakujem za komentár Jani, aj ja radšej vždy siaham po tých jednoduchších veciach a snažím sa aby toho nebolo nikdy priveľa, hoci človeku sa veľmi ťažko odoláva, keď vidí tie nádhery v obchodoch a neuvedomí si čo všetko už doma má, však?:))

      Odstrániť
  3. Miluju vánoční dekorace!:) A mám to štěstí, že mám po ruce poundland, kde je každý kus za libru,chá :D :) Těším se, až to vykoupím..ty tvoje vypadají super:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D...jój no keď sú dobré ceny, tak sa odoláva ťažko...to ako ja som brala toho sobíka za euro v kauflande a musím povedať, že ťažko sa mi bralo len jedného....mali tam ešte ďalšie celkom pekné drobnôstky a keď človek vidí tú cenu, tak sa mu zdá všetko ešte krajšie:)))

      Odstrániť
  4. No Eli, ty mi citas myslienky! Prave dnes som snorila na stranke Ikey, lebo ma to uz tiez chytilo. Tiez som obzerala ich krasne sviecky a aj svetelne dekoracie na balkon. Pekne vecicky si nakupila, to by si nebola spravna zena, keby ta tieto vianocne nalady obisli :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) ďakujem za podporu v nákupných záchvatoch:)))..je to krásne, len to človek nemôže až prehnať s tou výzdobou, ale pozerať tie stránky s vianočnými dekoráciami je ako za trest...človek potom túži takmer po všetkom!

      Odstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. všechno to vypadá úžasně :)

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tu lucerničku mám od září, akorát v bílém provedení ;).
    Hrozně jsi mi navodila atmosféru Vánoc :).

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...