Úžasná jesenná farbička na nechty od GS

Želám krásne ránko kočky!

Nedalo mi čo najskôr sa s Vami nepodeliť o jeden úžasný lačik od Gabrielly Salvete, ktorý som nemala vôbec vyhliadnutý, zobrala som len tak náhodne na skúšku, pretože som chcela niečo tmavšie teraz na chladnejšie dni. Farbu Vám ani presne opísať neviem. Na slniečku v ňom vidíte zlaté jemnulinké trblietky, v obchode vyzeral niečo medzi hnedou a červenou, no v realite asi najviac odpovedá na prvých dvoch obrázkoch. 

Výdrž, ako je to už pri lakoch Gabriella Salvete zvykom, je veľmi dobrá, nevyhovuje mi akurát úzky štetček, ktorý je pre GS laky charakteristický a ja ním neviem urobiť pekný oblúčik ako s maxi plochými štetčekami.

Vrsty je potrebné určite minimálne dve. Pri jeden vrstve je totiž takmer priesvitný. Objem 11ml a na záver odtieň: 143.








Prajem Vám úspešný deň:)





26 komentárov:

  1. Miluji takové barvičky, obzvlášť teď na podzim:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno aj ja až tak na jeseň zimu...:)

      Odstrániť
  2. Takéto odtiene to som celá ja! Hlavne v zime, ale aj v lete na pedikúru. Všetky odtiene cyklamenovej, cyklaménovo- bordovej atď. A s takouto dĺžkou nechtov úplne naj.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru sa mi aj marí, že som už nejaký podobný lačik u teba videla...a z príspevkov mi je jasné, že takéto ženské farby to je tvoje:)

      Odstrániť
    2. Presne tak Eli :-) Vidím, že ma čítaš pozorne :-D

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám ho tiež, teraz na jeseň a zimu je to úžasná farba. Zatiaľ som ho lakovala len raz, ale ešte na druhý deň sa mi doň trochu odtlačil paplón...s inými lakmi od GS sa mi to nestáva, tak neviem, či je chyba vo mne, alebo v laku :-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Adik, ja keď som ho mala prvýkrát tiež sa mi jeden necht otlačil....prikladala som to faktu, že na niektoré nechty som musela dať až 3 vrstvy, keďže kryje slabšie ako ostatné GS laky a pod nimi bola ešte podkladová vrstva priesvitného laku....včera som však dala navrch aj nový vytvrdzovač lakov od Four Seasons a uschol jedna radosť- veľmi rýchlo, nič sa neotlačilo a drží si stále krásny lesk...takže pokojne je možné, čo píšeš, že má o čosi horšie zloženie a teda i schnutie

      Odstrániť
    2. A kde sa ti podarilo zohnať ten vytvrdzovač? Už som o ňom počula veľa pozitívnych názorov, ale nikde v obchodoch som ho bohužiaľ nevidela. Dávaš ho hneď na mokrý lak, alebo až po uschnutí?

      Odstrániť
    3. Ja ho mám z ČR, z drogerky Jasmin, takže som ti asi nepomohla:/....dala som ho na taký polosuchý necht..nechcelo sa mi čakať do úplného zaschnutia a fakt to urýchlilo schnutie

      Odstrániť
  5. Ta barva je krásná, hezky se hodí na podzim :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Perleťové laky nemám veľmi v obľube, ale tento je teda krásny!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si v obchode tie trblietky vôbec ani nevšimla! je to fakt lak rôznych tvárí....keď som išla v autobuse a svietilo naň slniečko cez okno, tak dokonca hádzal odlesky do modra.....čo fakt nechápem:))

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  7. Ale i tak to mas krasne nalakovane.. K tobe ta barva jde perfektne. Ja mam rada stetecek u Rimmel laku:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno presne, ten je akurátny,,,lebo zas napríklad taký Bourjois má až príliš široký štetček:)

      Odstrániť
  8. moc pěkná barva, mám něco podobného dneska ,ale tmavší a holografické, takže vlastně úplně jiný lak :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pekná farba a ak je aj výdrž dobrá tak sa určite oplatí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ta barva je prostě úžasná ♥. Úplně uhrančivá, nádherná.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásna farba na zimu :) ale nemôžem si pomôcť, nepáči sa mi, keď je medzi kožičkou a lakom prázdne miesto, pripadá mi to, ako vyrastený lak. Viem, že si nechceš zamazať práve tú kožičku, ale z nejakých šialených dôvodov mi to vadí :D Ja viem, všetci to tak robia, je to normálne, len ja som asi nenormálna :)

    http://lillianasworld.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...