Rozmaznávajte Vašu pokožku s prírodnými sprchovými olejmi

V rámci objavovania, skúšania rôznych olejov ako zábalov na vlasy, ako odličovačov, na hydratáciu tela i pleti som sa samozrejme musela dostať aj k vyskúšaniu sprchového oleja. Aby bolo hneď jasné, sprchový olej skutočne pokožku čistí od nečistôt a mastnoty, no narozdiel od bežného mydla ju natoľko nevysušuje. 




Môj prvý sprchový olej je od značky Saloos a zakúpila som ho v DM drogérii, tu by som však upozornila, že Saloos značku skutočne odporúčam nakupovať radšej na internete, v cenách býva celkom znateľný rozdiel a platí to o všetkých Saloos výrobkoch.

Na prvých miestach v zložení je sezamový a slnečnicový olej. Po kontakte s vodou sa však sprchový olej zmení na bielu - mliečnu emulziu, ktorá telo krásne čistí, ale zároveň i hydratuje. Preto natieranie pokožky po sprchovaní nie je nutné. Samozrejme záleží zas na každej z Vás a určite aj na tom ako dlho ešte ostanete po umytí sa sprchovým olejom pod tečúcou vodou.

Okrem samotného šetrného umytia sprchový olej poskytuje aj úžasný relaxačný zážitok prostredníctvom skvelých vôní éterických olejov, ktoré sú taktiež súčasťou zloženia.

Po sprche si musíte zvyknúť umyť alebo aspoň dobre opláchnuť vaňu, pretože ostáva mierne mastná. Pokožka však mastná neostáva, skôr taká vláčna a nevysušená, určite sa nemusíte báť nejakých mastných uterákov. 

Z môjho pohľadu je sprchový olej skvelý, vôňa ktorú mám Rakytník - Orange je skutočne krásna, negatívom však je, že sprchového olej použijem na jedno umytie nepochybne oveľa viac ako obyčajného penivého sprchového gélu, preto je umývanie sprchovým olejom skôr takou výnimočnou lahôdkou ako každodenným procesom.

Cena sa na internete pohybuje  od cca. 90kč za 125ml, v DM drogérii to bolo niečo okolo 130kč/5eur. Zaujímavou alternatívou môže byť určite aj sprchový olej Intimia taktiež od Saloosu s antiseptickými a antimykotickými účinkami. Na ten sa chystám určite aj ja.

Zloženie:
slunečnice roční (Helianthus annuus, BIO olej ze semen), sezam indický (Sesamum indicum, BIO olej), směs éterických olejů, rakytník řešetlákový (Hippophae rhamnoides, extrakt), PEG-40 sorbitan peroleát, laureth-4, tokoferol, kyselina askorbová, askorbyl palmitát, limonen*, citral*, linalool*





Keďže máme už to predvianočné obdobie myslím, že sprchové olje by mohli byť zaujímavým, praktickým a hlavne voňavým darčekom pre každú ženu. Aspoň teda ja by som privítala ktorúkoľvek verziu:)

Skúšali ste už sprchové oleje? Určite sa ním niekedy odmeňte, odporúčam zvlásť vôňu tohto konkrétneho!

17 komentárov:

  1. Rakytník s pomerančem voní určitě nádherně. S těmi cenami za saloos v DM je to stejné i v Česku :( I u nás se opravdu vyplatí kupovat v eshopu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď ja práve žijem v Brne, takže viem:)) A vonia naozaj fantasticky, keby sa tak rýchlo nemíňal, tak sa v ňom sprchujem aj dvakrát denne;)

      Odstrániť
    2. No vidíš, tak to jsem tomu dala korunu:D

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. aj sú...:)) nebyť toho rýchleho míňania sa a mierne mastnej vane, tak sú 100% dokonalé:D

      Odstrániť
  3. Značku Saloos zbožňuji a sprchové oleje mám na seznamu přání :)

    Giveaway o Sleek paletku

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno viem, že aj na tvojom blogu môžem nájsť niekoľko recenzií na Saloos:) takže minimálne na Vianoce si treba zoznam prianí splniť

      Odstrániť
  4. nevím jestli jsem někdy použila olej, ale tohle vypadá pěkně i to balení je takové, že zahřeje už od pohledu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ešte viac zahreje keď k nemu pričuchnem:) krásna vianočná pomarančová vôňa

      Odstrániť
  5. Takový olejíček jsem ještě nikdy neměla ,ale tenhle vypadá opravdu slibně:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite odporúčam niekedy za odmenu:)) aj keď sa veľmi rýchlo míňa, tak aspoň tých pár sprchovaní stojí zato:)

      Odstrániť
  6. Sprchový olej jsem nikdy nezkoušela, každopádně to určitě plánuji, zvlášť tyhle od Saloos vypadají dobře!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som potom chcela vyskúšať aj nejakú inú značku, aby som mohla porovnať...zvlášť kvôli tomu, že toto sú menšie balenia, tak uvidím, čo sa mi podarí nájsť

      Odstrániť
  7. Este som neskusala ziadny sprchovy olej ale vyzera to veru lakavo :) urcite raz vyskusam

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Vpadá zajímavě, ještě jsem nic takového ale nezkoušela no :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. na značku saloos jsem už četla tolik recenzí, že si snad už vážně taky musím něco pořídit :-)
    ChickWithKick and her life

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...