Novinka Gosh CC cream a v úžasne bledučkom odtieni!!!

Prajem krásny deň dámy!

Nie je tomu dlho, čo dánska značka Gosh predstavila svoju novinku na jeseň CC cream. Priznám sa, že mňa osobne BB mánia na istý čas celkom chytila, takže na túto novinku som bola zvedavá a zároveň doteraz som žiaden CC nemala.

Pre mňa osobne je CC cream veľmi ľahký, jemne krycí, skôr zjednocujúci make up a krém v jednom. Nanášam ho na dokonale (aspoň sa o to snažím:)) vyčistenú pleť umývacím gélom a prípadne dočistenú ešte tonikom či ružovou vodou. Pleť hydratuje, zjednotí tón pleti - ako vidíte i na fotkách, dokáže slušne prekryť moje jemnučké žilky na tvári, pehy, proste absolútne nejednotný tón pleti a konečne mi samotný odtieň tváre korešponduje s bledučkým krkom. Výrazné nedokonalosti ako moje tmavé kruhy pod očami úplne zakryť nedokáže, na bežný deň je však toto zjednotenie pre mňa úplne dostačujúce. Fixujem ho vždy ešte púdrom (púder síce obvykle nezvyknem používať, pretože zväčša siaham po zmatňujúcich make upoch, tu som sa však začínala vždy okolo obeda lesknúť, takže púder to istí). 

CC cream podľa mňa spĺňa všetky sľubované efekty, ktoré avizuje. Pokiaľ potrebujete pleť hydratovať (kto nepotrebuje, však:)), zjednotiť, stačí Vám skôr make up zjednocujúci tón pleti ako sa krycí, pleť nemáte úplne mastnú myslím, že CC by Vás mohol osloviť.




Perlička na záver, ktorá mňa osobne teší je dokonale bledučký odtieň! Od spoločnosti Gosh som dostala 01 porcelain a ten je skutočne aj pre porcelánové bábiky. 


Uvádzacia cena za 30 ml je do 31.12. 2013 10 eur (klasika bude 12,5). Kúpite vo Fann, dostupné sú 4 rôzne odtiene.

Nanesený je iba čisto CC cream, bez púdru, korektoru či podkladovej bázy.

A kto ešte možno nezaznamenal aj Česko má svoj eshop s Gosh kozmetikou, kde však nie je úplne všetko, no i tak lepšie ako úplná nedostupnosť. Info som zaznamenala aj ja len pred pár dňami u Nikolky na fb, myslím.

 Ako som už spomenula, CC nie je určený na vysoké krytie, preto ak potrebujem zakryť nejaké väčšie nedokonalosti siahnem po Gosh BB paletke korektorov, ktorá je opätovne zaujímavá tým, že v light verzii nájdete skutočne neobvykle bledučký odtieň, ktorý by mohol bledulky zaujať:)



Skúšali ste už nejaký CC cream? Aký bol výsledok? Spokojnosť, či ani nie? Zaujala Vás novinka od Gosh?

Prajem Vám úspešný deň;)


16 komentárov:

  1. tak dostín s emi líbí moc i cena je pěkná :) Stejně používám korektor n pupínky i kruhy pod očima, takže by mi to zase tolik nevadilo. Spíš mi vadí, že u nás není :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D treba počkať na ďalší swap so Suzi:)) Ja som teraz pred ním takmer 2 mesiace používala minerálny make up v semi-matte verzii, ktorý je s tým krytím asi obdobný...môj problém je v tom, že sa mi ráno vôbec nechce s make upom vyhrať a docieliť tak čo najlepšieho vzhľadu....ide mi skôr o to, hodiť na seba niečo menej nápadné...lebo však ráno v tejto tme už ani človek nevie, či je make up dobre rozotrený...takže teraz sa ho fakt využívam denne...mám síce aj make upy s vysokou krycou schopnosťou, ale tie momentálne využívam na večer, keď niekam ideme a chcem byť kočka:D

      Odstrániť
    2. Jojo, já taky juž na to ráno nevidím. Pak koukám a místo hezky zakrytého pupínku tam mám oranžový flek a hodně tvářenky k tomu :D Blbá zima...
      Pravda, chudinku Suzi bych mohla využít :D

      Odstrániť
    3. :D no veď presne:)) bez denného dobrého svetla to človek ani nezbadá, preto mám pri týchto jemných make upoch istotu, že to veľmi nepreženiem...

      Odstrániť
    4. dokonca sa môžeš samotnej Suzi opýtať aj na jej názor, predpokladám, že určite aj ona ho má na testovanie;)

      Odstrániť
    5. budu muset :) teď jsem zkoušela BB GOSH, co mám od ní ve vzorku a přijde mi vážně dobrý :) takže se jí zeptám na srovnání, protože vím, že to BB používá :)
      Viď, aby si člověk pořídil žárovku imitující denní světlo :D

      Odstrániť
  2. Hele já vím, že jsem v některých ohledech pomalejší, ale v čem přesně má být rozdíl mezi BB a CC krémy? Kromě marketingu a iluze inovace teda? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D nepýtaj sa ma, tejto problematike som sa snažila v úvode článku úplne vyhnúť, pretože by som ju úspešne nevysvetlila:D každopádne už som sa naučila to nekomentovať ani sa nad tým nezamýšľať, lebo aj tak bolo každé BB úplne iné a aj tak žiadne dokonale nespĺňalo všetky uvedené sľuby...a keď už sa zdalo byť nádejným úspešným adeptom na dobré BB, tak bolo zas oranžové:)) každopádne podľa oficiálnych správ som čítala, že CC je vlastne vylepšené BB, ktoré je ešte lepšie ako hociktoré BB :D:D:D a malo by mať vyššiu kryciu schopnosť...čo napríklad toto CC asi až tak nespĺňa, ale zároveň to ani nepíše vo svojom popise...takže nemám ani ďalších síl skúmať to ako by to teda malo byť:)

      Odstrániť
    2. Inak skoro som zabudla dodať...čítala som o DD krémoch, že čo sú teda zač a dočítala som sa, že spĺňajú všetky schopnosti BB krémov a CC krémov:)

      Odstrániť
    3. :-)))) nemam k tomu co dodat :-)))

      Odstrániť
    4. ja to beriem tak, že keď je to BB alebo CC, tak predpokladám, že to bude asi menej krycie ako make up...ale inak tie dve písmenka už neriešim

      Odstrániť
  3. Ja som naopak bola krytim velmi prekvapena urcite kryje podstatne lepsie ako bb takze u mna vyhrava a nemam mu co vytknut

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mňa je Nelik tiež to krytie dostačujúce na bežný deň...takže to nebolo myslené ako výtka...len už som poučená, že niektoré kočky sú zvyknuté bežne používať na deň napr. Dermacol Cover na celú tvár a teda pre nich je to CCčkove krytie naozaj len ľahké....a teda pre istotu vždy pridávam foto aj na pleti, aby si každý urobil vlastný obraz a predstavu a krytí...lebo to asi fakt každá inak vnímame

      Odstrániť
  4. Iva- No ja tiež odkedy mám tento CC krém, tak iný ani nepoužívam. Mám odtieň 02 Ivory, a super. Ale tiež potrebujem naniesť naň trocha pudru, aby to cez deň vydržalo. A rozhodne prekryje viac ako BB krém. Mala som aj BB krém od Pupy, ten bol super, ale na tento CC nemá žiadny.. žiadne fľaky nemám. Takže rozhodne odporúčam.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...