Minerálny make up Everyday minerals

Hoci minerálny make up nie je žiadnou kozmetickou novinkou, v reálnom svete (nie tom našom blogovom, kde vieme o každej novinke:)) sa o ňom až tak veľa nehovorí. A počas môjho používania sa mi párkrát stalo, že som dostala otázku: "Čo to máš?" keď som nanášala prášok na pleť.

Minerálny make up som mala už veľmi dlho na svojom pomyslenom wishliste, avšak sama som neverila, že by prášok dokázal to isté ako make up. Takže kúpu tohto make upu môžem považovať za nákup viac menej zo zvedavosti, cena bola prijateľná, bol možný osobný odber v Brne, tak bolo rozhodnuté.





Aby ste si urobili o make upoch Everyday minerals predstavu, tu je pár základných informácií:

Sú dostupné v 4 rôznych verziách:

Original Glo - vhodný pre rozžiarenie pleti
polozmatňujúcí Semi-matte
zmatňujúcí Matte
IT - ktorý poskytuje intenzívne krytie a aspoň podľa môjho gúglenia dokázal naozaj prekryť i červené výražky a výsledok vyzeral naozaj skvelo


Ja som si vybrala na bežný deň Semi-matte, ktorý pleť dokáže zjednotiť, obsahuje akoby jemný shimmer, takže pleť skvelo prežiari, jemne prekryje i kruhy pod očami, čo bolo pre mňa skutočne prekvapujúce. Najlepšie je ho nanášať na čerstvo nakrémovanú pokožku, na ktorú sa pekne "prilepí" a drží veľmi dobre, pokiaľ pokožku nenakrémujete, bude viac prášiť a nebude tak pekne kryť.

Na Semi-matte verzii sa mi páči, že absolútne nevytvára dojem masky, ako niektoré iné hustejšie make upy. Prekryje nedokonalosti, ale decentne a tvár vyzerá veľmi prirodzene. Jedinú moju výtku má čiastočne výdrž. Po takých šiestich hodinách drží ešte dobre, ale moja zmiešaná pleť sa už začína lesknúť, takže nabudúce by som už zvolila matte verziu.

Úžasné je, že make upy sú dostupné vo mnohých odtieňoch, vrátane úplne bledučkej Ivory, môj odtieň je dokonca až druhý v poradí Fairly Light.

Balenie má 4,8 gramu a po troch mesiacoch, čo ho mám Vám môžem povedať, že to veru vôbec nie je málo. Stále nie som ani v polovici a prvé dva mesiace som si ho dávala na pleť takmer denne.

Pri nákupe minerálneho make upu netreba zabudnúť na šikovnú pomôcku na jeho nanášanie, a teda - dobrý hustý štetec určený na minerálny make up, ktorý make up nanesie tak ako má. Ja ho nanášam na nakrémovanú pokožku pomocou štetca Hakuro H50s krúživými pohybmi, kedy k pokožke najlepšie priľne. Existujú však aj originálne Everyday minerals štetce. Pri nanášaní si treba odsypať trošku prášku do vrchnáčiku a pomocou štetca  naniesť make up na  tvár. Čo sa týka samotného balenia nemusíte sa obávať, že by sa Vám niečo vysypalo, so mnou cestoval už naozaj veľakrát a balenie je vymyslené naozaj skvelo, takže sa mu nič nestane.


Celkom rozdiel, nie?


A celá tvár - bez korektoru, podkladovej bázy, púdru...pleť je len oživená lícenkou


A snáď to najlepšie na záver, tento minerálny make up nielenže funguje, ale má i krásne jednoduché  100% prírodné zloženie.

A teda je:


  • Vhodné pro vegetariány a vegany
  • Bez petrochemických přípravků
  • Bez minerálních olejů
  • Bez parabenu
  • Bez propylenglykolu
  • Bez živočišných složek
  • Bez síranu sodného (SLS)
  • Bez konzervantů
  • Bez karmínových barviv
  • Bez retinolu/AHA kyselin
  • Bez chlorid-oxidu bismutitého
  • Bez alkoholu
  • Bez masteku
  • Bez škrobu
  • Bez sulfátů
  • Bez parfémů
  • Bez nanočástic
  • Netestováno na zvířatech

Zloženie tvorí:




Minerálny make up som kupovala cez net TU: posielajú i na Slovensko (keďže sa mi nejak nedarilo nájsť slovenský eshop, kde tieto make upy predávajú, možno sa Vám táto info hodí) a teda osobný odber je v Brne zdarma, po celej ČR plus v Bratislave je možnosť dopravy cez uloženku za 33kč.

Cena je 369kč. Aktuálne som tam však videla niektoré kúsky v akcii za 299kč.

Používate minerálne make upy? Lákajú Vás alebo im neveríte ako som neverila ani ja?

P.S.:Aktuálne celkom dosť uvažujem i nad lícenkou, prípadne i tienikmi z Everyday Minerals, ak máte s nimi nejaké skúsenosti určite mi dajte vedieť, budem veľmi vďačná!











26 komentárov:

  1. Odpovede
    1. uvažovala som práve aj nad nad Mary Kay (na ktorý som čítala recenziu práve aj u teba) a potom ešte Lily Lolo..no nakoniec ma odber zdarma a krásny výber presvedčili na EDM:)

      Odstrániť
  2. presne toto vo verzii Matte potrebujem, super recenzia, Ď :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Leni...aj ja ešte tú matte verziu potrebujem:D:D:D

      Odstrániť
  3. Tak to je velice skvěléé :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tyjo, to vypadá super, vždycky jsem minerální make-upy přecházela a nijak neřešila, ale tohle mě fakt navnadilo:) Díky za tip, v budoucnu ho možná zkusím:)
    The Huge Lover

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa zas vždy lákali, len som ich schopnostiam skutočne nikdy neverila:))

      Odstrániť
  5. Vypadá hodně zajímavě a líbí se mi jaké má krytí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som rada, nie je to ani málo ani príliš

      Odstrániť
  6. Jee ahoj Eli, EDM som používala pred 100 rokmi (no dobre, tak asi 6-7 :D), bola som veľmi spokojná, ale potom, čo mali dosť veľký škandál kvôli zmene zloženia, som prešla na iné MMU, napr. Lucy Minerals, Meow a The All Natural Face. Bohužiaľ po čase ma začali MMU dosť vysušovať, predsa len už som v pokročilejšom veku a mám suchú pleť, takže som sa musela vrátiť k tekutým podkladom. Ale je pravda, že kryjú pekne, takže ich ešte občas používam lokálne na nejaké to zamaskovanie :) Je fajn, že už sú dostupné aj u nás, za čias keď som objednávala z official US stránky sa mi pár krát zásielka "stratila".

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fúha Margaretka, tak to si ich začala používať relatívne tesne po ich nástupe na trh, čítala som, že firma vznikla v roku 2005, ty si riadny odborník...o škandále nič neviem:/..o Lucy Minerals som už čítala pochvalnú recenziu...ja som okrem okuliarikov zo zahraničia asi ešte nič neobjednávala...som akosi na to lenivá...a teda ja mám dosť strácania zásielok tu v Brne a už aj na Slovensku, takže to by nebolo nič nové:D

      Odstrániť
    2. No ja som už tak od r. 2002 čítala zahraničné fóra ako makeupalley, takže odtiaľ som vedela o kadejakých novinkách a vlastne z našich eshopov som začala objednávať iba asi pred 3 rokmi, predtým všetko z vonku, inak by som sa k ničomu nedostala, vtedy ešte napr. strawberrynet bol úplne super. Inak koľko sa už aj mne balíčkov postrácalo a čo nervov ma to stálo...a väčšinou všetko "stratila" slovenská pošta. Našťastie tie zahraničné eshopy buď pošlú tovar ešte raz, alebo vrátia peniaze, takže väčšinou som stratová nebola :)

      Odstrániť
    3. tak však u Anny som čítala, že si aj v kozmetickom svete pracovala a myslím, že si to i sama na blogu spomínala, takže sa vlastne ani nečudujem:) ja to mám zas opačne problémy mám zväčša tu v ČR, ale jeden balík mi stratili už aj na Slovensku:)

      Odstrániť
  7. mám verzi mate a nemohu si vynachválit, miluji ho velice! I když nevím,jak si poradí s tím, co mi teď raší na xichtě...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já jsem právě ve fázi testování minerálů a měla jsem Just Pure Minerals a momentálně zkouším korektor od EDM, ale jak jde čas tak zjišťuji ,že mě vysušují...byla jsem z jejich složení i efektu u vytržení a asi si stejně aspoň jeden nechám místo pudru :-))...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to pokojne možné, neviem ako fungujú na suchšej pleti....aj Margaretka to písala

      Odstrániť
  9. Ja sa minerálny makeup chystám vyskúšať už dlhšiu dobu, vyzerá veľmi dobre :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj chem sa opýtať. Idem si objednať tento makeup zo stranky pureskincare.cz a píše sa tam, že poštovné na Slovensko stojí 5eur. Nevieš či je to konečná suma, alebo si môže Slovenská pošta ešte niečo účtovať keďže je to z Česka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj isto to je konecna suma.K balickom a celkovo k zasielkam CR-SR a naopak nic navyse neuctuju....Ziadne clo a podobne veci

      Odstrániť
  11. Ahoj. Nevieš náhodou, či je Everyday Minerals makeup s intenzivnym krytim vhodny na zmiesanu az mastnu plet?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja som zatiaľ tento semi-matte ešte nespotrebovala, takže som si zatiaľ nekúpila ani na ten s intenzívnym krytím. Ak mám však zatiaľ hovoriť za tento semi matte, tak je to tak ako píšem, po niekoľkých hodinách sa už pleť leskne, avšak krytie je stále pekné....prípadne skús napísať dotaz na ich fb stránku https://www.facebook.com/prirozenakrasa?fref=ts

      Odstrániť
  12. Ahoj chcem sa spytat co to bol za s kandal ohladom zlozenia? Obsahuje aj latky ktore niesu prirodne? :) Dakujem za odpoved

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja práveže o tom škandále nič bližšie neviem...spomenula ho len Margarétka, takže možno skús napísať jej...je blog je http://frammentidellavita.blogspot.sk/, aj keď aktuálne neprispieva pravidelne, pretože má iné povinnosti, na mail možno odpovie:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...