"Kolik toho na sebe napatláš?"- zimná verzia alebo čo aktuálne používam

Hello, hello všetci!

Po letnej verzii TAG-u "Kolik toho na sebe napatláš" je tu jeho zimné pokračovanie. Ako som predpokladala na jeseň/zimu je počet mojich výrobkov dlhší a rozmanitejší. Veľa vecí, ktoré aktuálne nájdete v dnešnom článku už skôr dopotrebúvavam v rámci zmenšovania šialene veľkých zásob v kúpeľni a snahe urobiť tam poriadok.

Tak poďme na to. Ráno umyjem zúbky Sensodynkou, tvár Biodermou Sébium, ktoré mi ani nie, že nesadlo, ale jednoducho ma neoslovilo natoľko, aby som si kúpila ďalšie balenie. Takže som rada, že v balení ostáva cca 1cm tekutiny. 




Po umytí pleti ju ešte tonizujem, používam zväčša ružovú vodu alebo tonikum od Gosh, ktoré mám tiež už otvorené dlhšie. Potom na pleť nanesiem Gosh CC krém a zafixujem púdrom alebo použijem posledné kvapky výborného Bioderma Multi - Défense na výživu pleti a nanesiem minerálny make up od Everyday minerals. Či už pri jeden alebo druhej verzii je počet produktov 3.



Keď bolo spánku málo a práce veľa použijem ešte korektor pod oči. Nanesiem líčka od Estée Lauder- v súčasnosti ich používam najčastejšie, pretože obsahujú 4 rôzne odtiene, ktoré sa dajú krásne kombinovať. Riaseniek mám otvorených veľmi veľa(Max Factor, Maybelline, Avon,Rimmel atď.), ale ani s jednou nie som dokonale spokojná. Najradšej siaham po tej najlacnejšej Miss Sporty, ktorá má super tenučký kartáčik. K Vianociam si chcem konečne poriadiť zas nejakú špirálku na úrovni, takže sa chystám na Collistar Infinito.

Tieniky používam skôr zemitých odtieňov. Najčastejšie paletku MUA, ktorá je lepšia ako som čakala alebo napríklad tieto skvelé tiene Mary Kay. Na obočie Gosh Eye Brow Kit a na pery napríklad Dermacol Lip Seduction, hoc aktutálne sa chystám na kúpu nejakého tmavšieho odtieňu.


Pred odchodom z bytu použijem ešte deo kryštál a toaletnú vodu napríklad Burberry Body, ktorá je na zimné mesiace viac než vhodná.


V kabelke nenosím žiadnu kozmetickú taštičku, avšak balzam na pery mi počas dňa nesmie chýbať a v poslednej dobe už ani krém na ruky.


Po návrate domov následuje sprcha. Momentálne najčastejšie siaham po luxusne sladkej Aquoline alebo sprchovacom oleji od Saloosu s vôňou rakytníka a pomaranča. Na vlasy to v poslednej dobe dosť striedam, naposledy som siahla práve po tomto Schwarzkopf-e bez silikónov. Avšak pozor z tejto rady sú bez silikónov iba šampón a  kondiš, ďalšie výrobky, hoc z tej istej rady sú už so silikónmi, to len tak pre info.


Odličujem teraz opätovne tak rôzne, pretože sa snažím zbavovať rôznych mini balení miceláriek. Jedným z nich je i táto micelárka od Lancome. Následne pleť dočistím pleťovou vodou od švajčiarskej značky Artemis, ktorej fluid som si zamilovala a jeden nočný krém ma doma ešte čaká zatvorený. Zatiaľ ju používam asi 3 dni, takže som sama zvedavá čo sa z nej vykľuje. No a nakrémujem sa zas Biodermou.


Posledné kozmetické produkty ma čakajú už v posteli. Pokiaľ som sa nenatrela ešte v kúpeľni, tak natriem aspoň ruky a nohy až priamo pri alebo v posteli, no a na ubolené nôžky použijem voňavý mätový Ryor, ktorého mini balenie bolo v LB a mne sa fakt zapáčil, v tomto prípade po dopoužívaní siahnem asi po ďalšom plnom balení.


No a na záver som odfotila ešte produkty, ktoré síce nepoužívam každý deň, ale minimálne raz alebo dvakrát do týždňa ich použijem určite. Maska na vlasy od Macadamie, Bioepil na epilovanie podpazušia, relaxačný olej Clarins na masáž chrbta (keď prehovorím priateľa:)), lak na nechty, aktuálne mám na nich Space dust od Rimmelu, samozrejme k tomu aj odlakovač od Bourjois, úžasný peeling s levanduľovou vôňou, ktorý dá sa povedať priam zbožňujem akurát to čistenie vane po použití už tak príjemné nie je. No a namiesto peelingu na pleť používam exfoliačný púder od Dermatologica.


Takže konečné číslo je 22, čiže presne toľko koľko bolo v letnej verzii, čo ma teda dosť prekvapuje!!! Mám  totiž pocit, že teraz na rozdiel od leta sa stále niečím natieram. Takže moje úvodné slová o tom, že je zoznam dlhší ako ten letný je teda  zavádzajúci, avšak okrem toho je tu aspoň ďalších 7 vecí je používaných nie úplne každodenne. Takže koniec koncov dokopy je zo 29 vecičiek, čo zas stále nie je až tak neuveriteľne veľa, či?:))

Plánujete aj Vy jesenno - zimnú verziu tohto zaujímavého TAG-u od Anny? Robíte aj Vy rozdiel v kozmetike používanej na leto a na zimu?

Prajem krásny víkend;)

6 komentárov:

  1. 29 se může zdát málo, ale zkus si to porovnat s tím, co použije tvůj chlap a hned toho máš spoustu. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pssst:) Ja som len fakt čakala, že to bude o dosť viac....a viem, že keď som tieto TAGy čítala, tak zväčša sa počet pohyboval okolo 30tky a viac, takže si hovorím, že je to ešte ok:) Ja len keby som porovnala s množstvom kozmetiky, ktoré používa moja mamina, tak je to šialené číslo, nemusím ani s chlapom porovnávať:))

      Odstrániť
  2. Rozdíly určitě nedělám, maximálně tak v krémech, protože mám přes zimu trošku jinou pleť:)
    Tag si určitě v brzké době udělám:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pleť určite potrebuje trošku inú starostlivosť...zároveň je u mňa rozdiel aj v tom, že na zimu si môžem dovoliť hutnejšie make upy, keďže sa nič nerozteká ako v lete...aj keď zatiaľ som stále pri ľahších verziách..nakoniec v zime zväčša pri tých hutnejších skončím

      Odstrániť
  3. krém na ruce a balzám na rty musím mít taky pořád u sebe! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tak v zime je to proste povinná výbava:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...