Ako pri epilovaní netrpieť

Milé kočky,

dnes sa Vám prihovorím trošku netradične - v českom jazyku. Dnešný článok je totiž písaný pre web jenprozeny.cz, a tak vzhľadom na to, že sa jedná o české stránky, zvolila som český jazyk, ktorý som pokladala za vhodnejší. Dúfam, že to nebude žiaden problém, prekladať text do slovenčiny som pokladala za nie úplne potrebné, ak by to bol však veľký problém, rada text prepíšem;)

Jaký je Váš vztah k epilování?




Já jsem si svůj první epilátor koupila zhruba před pěti lety. Vzpomínám si, jak jsem původně chtěla epilátor, který bude mít všechny novodobé vymoženosti a v konečném důsledku jsem ho po pár týdnech stejně používala bez masážní hlavice a chladící rukavice, protože jsem rukavici zapomněla dát vychladit do mrazáku a na masážní hlavici jsem ani nepotřebovala. Po těch pár letech „praxe“ jsem se však i tak naučila pár triků, díky kterým je teď pro mě epilování méně bolestivé.


1. Třeba překonat strach. Epilování je opředené různými mýty o tom, že je to extrémně bolestivá záležitost. Osobně považuji za důležité překonat vůbec strach ze samotného zvuku epilátoru, který je dle mého názoru o dost hrozivější než samotné epilování :)

2.  Když překonáte strach ze zvuku, je lepší nejdřív procházet ve směru růstu chloupků a až pak proti směru růstu chloupků. Zároveň pokožku jemně napínejte, vytrhávání chloupků tak méně bolí.

3. Při klasických epilátorech je lepší mít chloupky dostatečně dlouhé, aby je byl schopen strojek odstranit všechny. Pak však existují i speciální strojky vhodné právě na jemné a skutečně kraťoučké chloupky.

4.   Po samotném epilování pokožku vždy vydesinfikuji – zklidním. V poslední době se mi nejlépe osvědčila růžová voda ve sprejové formě, díky které je pokožka částečně zklidněná a i jemné zrudnutí ustupuje rychleji.

5. Ano, souhlasím, první epilovaní není příjemné, no mám trik, jak nemusí epilovaní bolet vůbec. Nohy epiluji každých 7 dní. Když se nohy epilují takhle často, samotné epilovaní Vám nezabere víc než 5-10 minut a skutečně nebolí. Myslím, že je to tím, že všechny chloupky ještě nejsou dorosteny a tak není tak moc co odstraňovat.  Poradila mi to má kamarádka, která má s epilováním vetší a bohatší zkušenosti než já a já se tím skutečně řídím. Epilovaní je tak pro mne bezproblémové a nemusím se k tomu dlouho odhodlávat, nebolí to, těch 10 minut týdne si vždy najdu a mám se vším vystaráno.

Samotná výhoda epilování je v tom, že nemusíte holit nohy obden, no pro mě osobně je ještě vetší přínos, že chloupky, které vyrůstají z pokožky, nejsou tvrdé a ostré jak tomu je při oholení holicím strojkem.

Díky webu jenprozeny.cz a společnosti Braun jsem měla možnost testovat epilátor Braun Silk-épil 3170 určený na nohy. Jedná se o jeden ze základních modelů strojků s dvaceti pinzetami, s dvěma volbami rychlosti (rychlost jedna je určená na šetrnější vytrhávaní a používám ji, když nohy epiluju po dlouhé době a chloupky jsou už dlouhé a druhá rychlost znamená samozřejmě rychlejší epilaci a šetří můj čas).

Jako bonus k epilátoru je v balení přiložena odnímací masážní hlavice, která je fajn, během epilovaní masážní výstupky cítíte, takže je to příjemné částečné odreagování během epilování.


Co však považuji za bonus, který skutečně stojí zato a až doteď jsem ho nepoznala, je skvělé malé, avšak efektní světýlko na ovládači rychlosti epilátoru. Svíti totiž jasně a přesně tam kde to potřebujete a pomocí něj dokážete odhalit každý schovaný chloupek. Tohle totiž byla moje specialita, že když jsem používala starý epilátor, vždy jsem se musela podívat do světla, jestli jsem něco neprohlédla (a to víte, že vždy jsem něco přehlédla!).



To, že se jedná o spíše základní model strojku, dostupný skutečně téměř každému, nám prozrazuje i jeho cena, která se pohybuje od zhruba 800kč. Balení obsahuje i malý štěteček na očistění hlavice od chloupku, trochu mi však chybí nějaká taštička, či pouzdro na uskladnění a snadné přenášení strojku.



Aktuálně si můžete o jeden ze strojků zn. Braun i zasoutěžit na stránkách jenprozeny.cz

 






Budem rada, ak aj Vy pripojíte Vaše rady ako zbytočne pri epilovaní netrpieť:) Prípadne som zvedavá, či používate epilátor alebo volíte radšej iné spôsoby odstraňovania chĺpkov (ja napríklad na podpažušie používam radšej cukrovú pastu).

Prajem Vám úspešný štart do nového týždňa!



10 komentárov:

  1. Zvažujem nad kúpou už dlhšiu dobu, avšak obávam sa zrovna tej efektívnosti v pomere k tej bolesti:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Síce máme každý iný prah bolesť, ale musím povedať, že ja som príšerná citlivka a zvládam to. Keď dodržuem to, že nožky skutočne epilujem každých 7 dní, tak fakt bolesť je úplne minimálna...proste žiaden problém...najhoršie e vždy to prvé epilovanie, prípadne epilovanie po dlhšej dobe....

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já už delší dobu uvažuji ,že si něco takového koupím, ale straší mě ta bolest:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to človek nikdy nevie, keď nevyskúša...každý asi znesieme inak...ale za mňa je to fakt znesiteľné, a pokiaľ pilujem pravidelne je to pohoda...strašne by som však chcela vyskúšať epilátor do vody...podľa mňa to musí bolieť menej...neviem prečo mám takú predstavu....

      Odstrániť
  4. Epilator mam sice asi uz dva roky no ak som ho dokopy pouzila 5x asi som aj vela povedala:/ ten pocit je pre mna neskuocne neprijemny a neviem sa proste k tomu nikdy odhodlat :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nelik, keď už máš epilátor doma, určite vyskúšaj nožky oepilovať v jeden deň a potom za týždeň znovu! Podľa mňa určite uvidíš tu zmenu k lepšiemu a menej bolestivejšiemu epilovaniu...aspoň teda pre mňa je to sakra rozdiel....

      Odstrániť
  5. ja som včera epilovala po troch mesiacoch ... skoro som sa zbláznila! :D musela som si k tomu dať pohár vína :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. inak teraz ma napadlo, že som ešte čítala, že nohy treba epilovať v neviem už akej fáze mesiaca, aby to menej bolelo:)))...musím to zajtra vygoogliť a dopísať....ale to len na okraj:D...Leni skús nôžky oepilovať znova o týždeň a som zvedavá, či to už bude bolieť menej...po dlhšej dobe mám aj ja s tým vždy problém....hlavne sa nemôžem započúvať do toho zvuku....proste zapnúť a priložiť k nohe a idem:D

      Odstrániť
  6. Ahoj, dosť by ma zaujímalo, ako riešiš zarastanie chlpkov, mne osobne to príde ako najvačšia nevýhoda epilácie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Trixie, zatiaľ som žiadne problémy so zarastaním nemala, stalo sa mi, že som občas mala zapálený jeden chĺpok, ale to bolo všetko. Viem, že niekomu ostávajú práve zo zarastania chĺpkov malé jazvičky, takže to by som potom asi neriskovala a používala radšej žiletku alebo iné metódy odstraňovania chĺpokov.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...