Zemité líčenie a predstavenie novej ceruzky od Gosh

 Ahojte kočky:)

Ako prežívate jeseň? Užívate si jej farebnosť a rozmanitosť v plných dúškoch alebo nestíhate nič ako ja?:))

Ako som už písala v predchádzajúcich príspevkoch, moja kozmetická výbava sa na jeseň trošku obmieňa. Jednou zo zmien je i fakt, že na seba každé ráno dávam trošku viac líčidiel ako v lete. K povinnej výbave tak patria i opätovne tiene. Jedny z najobľúbenejších favoritov, ktoré používam už viac ako rok sú práve zelené zemité tiene od Gosh-u. Samostatnú recenziu som na ne písala už TU. Dnes Vám akurát pripomeniem fakt, že tiene sú aktuálne v zľave -20%, s ktorou sa hneď lepšie nakupuje:) Na oku sú veľmi krásne aj samostatne alebo ich môžete skombinovať všetky spolu a vytvoriť efekt a lá Karolína Chomisteková, ktorá práve žiari na billboardoch značky Gosh s týmito tienikmi na očných viečkach:) 








Líčenie som však trošku doplnila(na spodnú linku) novinkou s ktorou prišiel Gosh na trh až tento rok. Je  ňou vysúvacia ceruzka Ultimate Eyeliner. Ceruzka ma zaujala jednou a myslím, že celkom podstatnou vecou. Veľmi dobre drží. Stačí ju naniesť, počkať pol minútky a potom sa môžete kľudne dotknúť očného viečka (i pretrieť oko) bez rozmazania. Tento fakt ma naozaj veľmi prekvapil, a to najmä vzhľadom k tomu, že obsahuje gumové "rozmazávatko", ktoré je na opačnom konci ceruzky. Práve kvôli rozmazávatku som čakala, že bude veľmi mäkká, vhodná skôr na rozmazanie. Musím však povedať, že pokiaľ chcete "rozmazávatko" skutočne použiť je to nutné urobiť hneď priamo po nanesení ceruzky, inak bude rozmazávatko skôr ceruzku gumovať. Ako zaujímavosť je i fakt, že ceruzka obsahuje maličké zabudované strúhatko, ktoré využijete najmä vtedy, ak chcete ceruzku nanášať naozaj precízne, inak  pri vysúvacej ceruzke asi nebude potrebné.



Ja nie som veľký zástanca ceruziek na oči, ale čo sa týka tieňov, tie by ste mali skutočne vyskúšať, lebo sú, aspoň pre mňa, jedny z najlepších, čo sa týka pigmentácie, výdrže, farieb i bez podkladovej bázy.

Súhlasíte so mnou? Vlastníte nejaké? Zaujíma ma Váš názor:)




11 komentárov:

  1. líčenie ti veľmi pristane :) GOSH ceruzku nemám, stačia mi aj tie od Essence :D
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika, tieto odtiene mám fakt veľmi rada...Ja na tie ceruzky fakt moc nie som...ale jednu Essence som mala, tam mi vadilo, že keď som ju dlhšie nepoužívala, tak mi akoby zoschla a už nekreslila...ale keď ju človek používa denne, tak asi nemá čas sa pokaziť:))

      Odstrániť
  2. Celkem se to povedlo :) Já bych možná dala hnědé stíny k tomu :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem...som skôr zle nazvala tento príspevok, že líčenie:)) chcela som len poukázať na tú akciu a ukázať ako vyzerajú konkrétne tieniky samotné na očiach:)

      Odstrániť
  3. Veľmi pekné líčenie. So značkou Gosh nemám skúsenosti. Denne používam tiene hnedých odtieňov a čiernu ceruzku.
    V poslednej dobe som sa zamilovala do gelovej očnej linky Maybelline. Štetec je úžasný ide to fakt samo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tie linky sú naozaj veľmi vychvaľované, mala by som ich konečne aj ja vyskúšať. Doteraz som mala gélové essence a prekvapivo boli dobré, takže som nemala záujem kupovať niečo iné, ale už sú staručké, takže časom asi budem ničo gélové hľadať...

      Odstrániť
  4. No jo, to se ti to maluje, když jsi taková pěkná. :P Na tobě by vypadalo dobře úplně všechno! (Ale jako jo, povedlo se ti to. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako no čo ti na toto napísať:D:D:D tak teda ďakujem za kompliment a dobré rozosmiatie:))

      Odstrániť
  5. velmi pekne líčenie, ceruzka vyzera super, ja som tiež ale není veľký zastanca ceruziek na oči :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som bola ešte mladšia, tak som používala hocaké čierne ceruzky z ktorých mi však slzili strašne oči...a tak som nejako na ceruzky zanevrela....a tak si teraz vlastne uvedomujem, že z tejto ceruzky mi neslzili oči....ani keď som ju mala na sliznici oka....na čo človek nepríde pri komentároch:))))

      Odstrániť
  6. this is such a natural and lovely make up look! love how the brown and gold tones blend harmoniously.

    Check out my new post on minimalistic bag designs by Chiyome!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...