Trošku jesenných farbičiek

Ahojte žabky!

Dnes som sa musela smiať sama na sebe ako som sa snažila odfotiť moje oko v "jesennom ohoze":)) Fakt neviem ako to kočky robíte, keď tie vaše make upové výtvory dokážete tak krásne nafotiť. Mne to teda nejde vôbec. Každopádne v reále sa mi líčenie páčilo. Vyskúšala som novú Mua Undressed paletku, ktorá ma relatívne na svoju veľmi nízku cenu prekvapila svojou pigmentáciou. Oranžový tieň, ktorý je v strede viečka som doplnila z paletky 120tieňov. Linka je gélová od Essence v hnedom odtieni, riasenka Max Factor Masterpiece Max, na obočí Gosh eye brow kit. Ďalej som použila make up Facefinity od Max Factor-u 045, líčka od Gosh 51 bronze pie a samozrejme, aby som nezabudla ako podklad pod očné tiene, tak ten je od Urban Decay.




A ešte jedna jesenná fotočka, ktorá ma vlastne naviedla na tieto farby v líčení. Je z prechádzky po krásne sfarbenej prírode v Karlovej studánke. Boli ste tam už niekedy? Je to čarovná kúpeľná obec v oblasti Jeseníkov.


Pekný víkend!



13 komentárov:

  1. čarovné prostredie. mám rada slnečnú jeseň plnú takýchto oranžových odtieňov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja jesen nemam mic rada,ale v tych Jesenikoch bolo tak krasne, slniecko svietilo a moje srdiecko len plesalo

      Odstrániť
  2. perfektné zladenie, vlásky + tiene.. ozaj sa to veľmi hodí k jesennému počasiu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tie moje vlasy veru ladia prave k tomuto farebnemu obdobiu:))

      Odstrániť
  3. krásne :) velmi sa mi páči ako ti ladia s líčením vlasky aj obočie :) a ta jesenna fotečka je neskutočne krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem..no to preto si kupujem ten gosh eye brow kit,aj ked su na obocie aj lacnejsie alternativy,ale ten kit od gosh na oboci vyzera presne ako robeny pre moj odtien vlasov:D

      Odstrániť
  4. Super blog! Nechceš se vzájemně sledovat? Byla bych moc ráda!:)

    vik-ladyla.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi krásne, úplne stvorené líčenie pre teba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Veronika, je pravda, že v týchto farbičkách sa cítim najlepšie!

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...