Tip na rúž od LU

Rúž od značky Dermacol som nikdy nemala a nejako som nad nimi ani nerozmýšľala, pokiaľ som nevidela video od Lucky, ktorá rúže Lip Seduction od Dermacol-u, takým veľmi príjemným spôsobom vychválila, až mi začalo po ich otestovaní srdiečko pišťať.  Dnes, keď mám tento rúž doma aj ja, môžem s Luckou iba súhlasiť. Tak teda v čom tkvie jeho čaro?

Ako prvý Vám určite učaruje neobyčajný obal so špeciálynm otváraním, ktoré nepatrí medzi rúžmi medzi úplne obvyklé. Rúž ma klasický skosený tvar a vyrytú značku a nádpis Dermacol.  Pýši sa prívlastkom hydratačný, čo môžem iba potvrdiť, veľmi krásne sa nanáša, zároveň má takú príjemnú krémovú textúru. Pery skutočne celkom dobre hydratuje, takže určite žiaden balzam pod rúž nie je potrebný. Vzhľadom na hydratačnú zložku na perách vydrží o čosi kratšie (u mňa je to tak do dvoch hodín), ale to pri hydratačných rúžoch nie je nič nezvyčajné. No a najviac ma uchvátil určite odtieň, ktorý som si vybrala. Je to naozaj taká jemná, nenápadná a veľmi decentná farbička, ktorá vyznieva veľmi prirodzene. Neobsahuje trblietky, ale na perách sa jemnučko leskne, proste dokonalosť. Rúže mám totiž zväčša výraznejšie a presne niečo takéto, čo nebude na perách kričať, som hľadala.

No našlo sa aj jedno negatívum a to, že môj rúž nevonia, čo no po troške gúglenia a pár prečítaných recenzií u Vás som zistila, že by tak nemalo byť a každá z Vás mi zatiaľ potvrdila, že jej rúž vonia, takže predpokladám, že mám len nejaký nevydarený kus, prípadne poškodené čuchacie ústrojenstvo(to snáď nie:))) Podľa Vašich reakcií vonia sladučko, niečo medzi vanilkou a ovocíčkom.

Veľmi príjemná je i cena a to okolo tých 5 eur/120kč. Rúž kúpite v 12tich odtieňoch v snáď každej drogérii alebo v Dermacol eshope.













P.S. Priznám sa, že som chcela pridať aj link na video od Lucky, kde o rúžoch hovorí, no nemôžem ho ako na potvoru nájsť:( 

Používate rúže Lip Seduction od Dermacol-u? Prípadne ich Longlasting Lipstick- celkom by ma zaujímalo aká je?

Prajem Vám pohodový večer:)



27 komentárov:

  1. Nádherná, kdybych si přesně takový odstín teď nekoupila od Milani, tak do ní jdu hned!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno viem, videla som fotočky, neviem už či na blogu alebo len na fb:)

      Odstrániť
  2. krásna farba, myslím že mám podobný rúž od Essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som zatiaľ značkou Essence v oblasti rúžov nepobozkaná:)) Raz som skúšala jeden tester a vôbec sa mi nepozdával, hoc je pravda, že tie testre sú tam asi vždy dlhšie, takže neprezentujú presnú kvalitu rúž...

      Odstrániť
  3. Mám úplně stejný odstín a je to úplně super barva! Jsem maximálně spokojená, jediné co mi trochu vadilo bylo počáteční vykrojení rtěnky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som rada, že si rovnako spokojná! ja som s vykrojením nejako problém nemala, resp. som nezaznamenala, že by mi na ňom niečo vadilo alebo tak...ale každá máme iné pery, takže jasné, môže byť...

      Odstrániť
  4. mám 04 krásnu koralovú farbu a veľmi rada používam tento rúž, mrzí ma že mám iba jeden odtien, aj tento tvoj vyzera uchvatne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som tiez rada este jeden odtien,hlavne aj kvoli tomu,ze by bolo skvele mat este jeden,, ktory by aj vonal..som n tu vonu zvedava

      Odstrániť
  5. Mají teda krásné odstíny :) Ale počkám až bude ve slevě :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No myslim,ze ani nebude treba dlho cakat,akcie na Dermacol byvaju veru dost casto:)

      Odstrániť
  6. Už veľmi dlho hľadám podobnú farbu rúžu, asi sa po tomto poobzerám :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite kukni,za mna naozaj velka spokojnost

      Odstrániť
  7. Rtěnky Dermacolky LS mě baví, mám zatím jen jednu, ale když budu mít roupy a budu chtít nějakou dobře dostupnou nebo zkusit jiný odstín, tak do ní určitě půjdu zas :) - souhlasím s Tebou, skvěle hydratuje a přitom má skvělý pigment a strašně mě baví ten obal, je to nádech luxusu a zábava zároveň, za tu cenu velmi dobrá úroveň. Ale teď jsem zaváhala, jak vlastně ta moje voní, vůbec si to totiž neuvědomuju, takže to asi nebude nic extra - čuchnu doma :-)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja keď mám ten rúž pri ruke, tak s ním klikám len tak pre zábavu:))

      Odstrániť
  8. Suhlasim Eli, tieto ruze su skvele a ten klikaci system sa mi velmi paci. Mam 4 odtiene, ved vies :) A kazdy jeden je skvele pigmentovany.
    Ak by niekoho zaujimali odtiene na perach, mrknite na moj clanok, budem rada :)
    http://lifeparade-by-bashi.blogspot.se/2013/06/dermacol-lip-seduction-4x.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Nemám čo dodať...len, že odporúčam recenziu od Bashi, má veľmi pekné pery:)

      Odstrániť
  9. Z této řady mám doma už čtyři a plánuju si koupit další, za tu cenu jsou úžasné ♥

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Dermacol rúže sú pre mňa jedny z najlepších, odporúčam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super výber a veľmi pekná farba, naozaj ti sekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mam z tejto rady ruz, odtien 01. Recenzia nan TU, som velmi spokojna.. mas krasny odtien, uvazujem aj ja nad nim..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Tak vidim kocky,ze ste rovnako spokojne ako ja...a ako tak citam,tak u tohto ruzu neplati,ze staci len jeden:D...dakujem za komenty!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Na fotkach vyzera pekne prirodzene, raz by som ho chcela skusit no mam ich kopu takze uz sa k toomu staviam s chladnou hlvou

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno áno je veľmi prirodzený, taký naozaj na každý deň, na hocakú príležitosť...dobre robíš, treba k tomu tak pristupovať...nedá sa poskúšať všetko, najmä keď tie výrobky majú iba obmedzenú životnosť;)

      Odstrániť
  15. Určite jeden z najlepších rúžov aké som kedy mala :) Odporúčam aj keď je trochu drahší oplatí sa investovať ... Okrem toho každý jeden odtieň je skvelo využiteľný :) Super recenzia ako vždy, nemám k nej čo viac dodať :)
    LipstickJungle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pre mna je cena praveze uplne dobra...navyse tu v Cr byvaju na Dermacol krasne akcie! Dakujem uzasne za pochvalu kocky!

      Odstrániť
  16. ¡Hola preciosa.Acabo de descubrir tu blog y me encanta tu estilo. Este ootfit es perfecto.Te invito a pasar por mi blog Espero que te guste¿ Te gustaria que nos siguieramos ?
    Asi estamos en contacto.
    http://dolcevirginia.blogspot.com.es/

    REPLY

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Je krásny :) Ja mám 04 a 10 a sú perfektné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...