Šampóny od Biodermy: takmer identické a predsa iné

Ahojte kočky!

Dnes si dávam za úlohu Vám predstaviť dva šampóny od značky Bioderma.  S jedným som kamoška už pár rokov a s druhým som sa spoznala len pred pár mesiacmi. Konečný výsledok znie jednému ostávam verná, druhý, hoc je ako jeho identické dvojča, dopoužívam, ale už asi nekúpim. Uvidíte prečo.

Takže šampóny od Biodermy nájdete pod označením NODÉ, čo značí no detergents. A teda to nám napovedá, že šampóny budú šetrnejšie k vláskom, čo som však nečakala, že budú úplne riedke. Popravde, keď som si kúpila svoj prvý Bioderma šampón, tak som myslela, že ho pôjdem do lekárne vrátiť. "Čo to má byť? To predsa nemôže byť šampón, to je voda!" premietalo sa mi v hlave. Avšak po otestovaní pri umývaní hlavy som sa naozaj presvedčila, že šampón to je, a hoci je riedky, vie veľmi pekne umyť vlásky, len sa treba naučiť so šampónmi zaobchádzať. Tieto šampóny napríklad nedávam na ruku a až potom následne na hlavu, ale rovno na veľmi mokré vlasy. Vtedy najlepšie pení a zároveň ho miniem obvyklé množstvo ako pri iných šampónoch (a nie tretinu balenia ako sa mi to stalo pri prvom umývaní:)) Avšak i pri tomto použití pení podľa mňa menej ako obyčajné šampóny, ano nesťažujem sa a som rada, že to len značí, že obsahuje menej chémie.




Môj kamoš pekných pár rokov je Nodé Fluid - základný jemný šampón na každodenné použitie. Netvrdím, že ho musím mať v kozmetickej výbave stále, ale z času na čas po ňom siahnem a som spokojná. Nodé fluid je určený pre tých, ktorí svoje vlasy umývajú veľmi často a nechcú ich zaťažovať. Na rozdiel od iných šampónov bez silikónov (česť výnimke Lavere) vlasy nevysušuje, čo je veľmi príjemné! Na vlásky dokonca nemusíte použiť ani kondiš a sú v dobrej kondícii. Keď si zvyknete na tú redšiu konzistenciu, tak na ňom už nevidím žiadnej chyby. Vlasy sú hneď od prvého umytia také jemné ako vlasy bábätka. Jemnučko vonia. Cena za 200ml balenie je okolo 12 eur, avšak ja som sa naučila skôr siahať po 400ml verzii, ktorá je cenovo oveľa výhodnejšia (okolo 15eur). Šampón používam obdeň ako každý iný šampón.

Vzhľadom na to, že tento šampón sa snaží vlasy čo najmenej zaťažovať tak je odporúčaný i ako striedavá a doplnková starostlivosť pri používaní špeciálnych šampónov. Napríklad priateľ ho strieda s Nodé DS+, ktorý je určený na liečbu a odstránenie lupín.

Inak, ak si správne pamätám, tak práve rada Nodé bola jedna z prvých s ktorými Bioderma prišla na trh.

WATER (AQUA), CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, PEG-150 DISTEARATE, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, SODIUM LAUROYL OAT AMINO ACIDS, PEG-15 COCOPOLYAMINE, DISODIUM EDTA, QUATERNIUM-80, PROPYLENE GLYCOL, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, SODIUM HYDROXIDE, LACTIC ACID, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, FRAGRANCE (PARFUM).



Po spokojnosti s Nodé fluid som veľmi chcela vyskúšať i Nodé G, ktorý je určený na mastné vlasy a spoločnosť Bioderma mi to umožnila. Keďže si svoje vlásky umývam obdeň, verila som, že by sa táto doba ani nie, že musela predĺžiť, ale aby mohla by som si povedať, že aj počas druhého dňa mám vlasy stále bez známky mastenia, môžem ich nosiť v akomkoľvek účese, avšak neboli by presušené. Avšak nestalo sa. Nodé G nie je vôbec zlý, ale ani neponúka bonus v podobe spomaleného mastenia, aspoň u mňa. Kedy ste mi dali použiť Nodé G a Nodé fluid, tak by som rozdiel naozaj nenašla. Cena je cca 13eur za 200ml.

To je dôvod prečo by som po Nodé G už asi druhýkrát nesiahla. Pre mňa rovnako pôsobí, má rovnakú konzistenciu, zanechá rovnaký výsledok ako Nodé fluid. Avšak je dokonca o nejaké to euro drahší a obsahuje silikón a nemôžem ho kúpiť v zvýhodnenom 400ml balení, takže fluid proste vyhráva, aj keď na mňa, moje vlasy, vlastne pôsobia oba rovnako.

WATER (AQUA), CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE, PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, SODIUM LAUROYL OAT AMINO ACIDS, PEG/PPG-14/4 DIMETHICONE, SALVIA OFFICINALIS (SAGE) OIL, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, CITRIC ACID, POLYQUATERNIUM-16, QUATERNIUM-80, DISODIUM EDTA, VP/DIMETHYLAMINOETHYLME- THACRYLATE COPOLYMER, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM METHYLPARABEN, SODIUM PROPYLPARABEN.


Aby sme si to teda zhrnuli:

Nodé fluid aj Nodé G sú riedke, avšak vlásky dokážu umyť veľmi dobre.
Šampóny nanášajte priamo na vlasy, ktoré sú skutočne mokré, aby dobre penili.
Stačí i umytie.
Nodé fluid je bez silikónov, Nodé G obsahuje dimethicone.
Vlasy sú po požití oboch šampónov veľmi jemnučké, akoby mäkké i bez kondicionéru.
Doba medzi jednotlivými umytiami mi zostala rovnaká a teda každý druhý deň.


V snahe odfotiť konzistenciu šampónu som si akurát dokvapkala stôl:D Takže nezabudnite, nie na ruku, ale priamo na hlavu:))


Ako je to s Vami kočky? Skúšali ste už nejaký šampón od Biodermy? Ako na Vás pôsobili? Keď sme už pri tom mastení vlasov, poznáte nejaký šampón, ktorý vlasy nevysuší a súčasne predĺži dobu od umývania?

P.S. Recenziu na Nodé DS+ proti lupinám, ktorý kupujeme pre priateľa nájdete TU.




20 komentárov:

  1. akurát dnes som googlila,kde kupim najlacnejší Nodé DS,kedze ma dost svrbi hlava,súrne ho potrebujem.Ale pozriem aj tento fluid ako náhradu za šampony,čo bežne kupujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru aj ja vždy keď ideme kupovať DS+, tak čekujem všetky akcie:D Lebo tá cena vs.objem je dosť, ale nakoniec ho aj tak potom kúpim v najbližšej lekárni, lebo vidím, že stačí ho priateľovi párkrát nepoužiť a lupiny sa zas vracajú:D:D:D

      Odstrániť
    2. predstav si,že som napísala pár lekarnach tuto v BA,nech mi pošlú,kolko u nich stojí..najlacnejši som zohnala za 11,63€,najdrahší za 15,8€ :)

      Odstrániť
    3. Tak to davam pred tebou klobuk dole...ze si si dala takuto namahu!Ja som ho kupovala za 360kc,co je cca 14eur,cize nic moc:/

      Odstrániť
  2. Šampón s ktorými by mi vlasy vydržali nemastné, no, tak taký hľadám už strašne dlho. Odkedy som ostrihaná, tak ich mám mastné hneď na druhý deň a momentálne to mám zariadené tak blbo, že každý deň niekde behám a niekde som a proste si umývam hlavu každý deň, s výnimkou voľna/víkendu alebo ak mám konečne pokoj. Niekedy to v škole "risknem" ak nie sú také mastné ale je to dosť nepríjemné. Netuším aký šampón by na toto mohol zabrať. Keď niečo objavíš tak mi skús dať vedieť, bola by som stráášne vďačná! :)
    Od Biodermy som ešte žiadny šampón neskúšala, recenzia sa mi páčila :) !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja sa k tebe pridávam,každý den si umyvam vlasy,lebo si neviem predstavit,ze idem do roboty s dvojdnovymi vlasmi...a este furt mám pocit,že mi smrdia :(

      Odstrániť
    2. Akoze moje by sa tiez podla mna nehnevali keby som ich umyla kazdy den,ale to moje lenive ja nezvladne:))rqdsej si dam drdol a hlasy vyzeraju ok...hoc je pravda,ze ten pocit je na nezaplatenie...inak pouzivam teraz bud masku od Macadamie alebo kondis od Pure Fiji vlasy vonaju aj na druhy den!!!

      Odstrániť
    3. Inak Lyanelle, to co mi tam najviac funguje zatial je vlasy aspon na zaver riadne osprchovat ladovou vodou..ak nahodou nepoznas....uzavru sa tym myslim pory a tym padom produkuju menej mazu...tak nieco:)))

      Odstrániť
  3. Nikdy by mě nenapadlo si od Biodermy koupit zrovna šampón, až teď kvůli tobě. :D Díky moc! :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oni maju teraz dokonca dva take relativne nove sampony,tak som aj celkom zvedava ak su....Ja som z Biodermy skusala uz asi z kazdej rady nieco...kym som neblogovala,tak v mojej kozmetickej vybave bola prevazne Bioderma:D

      Odstrániť
  4. Jéé ty jsem ještě nezkoušela ale vypadjhí dobře....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. PS.: tak takový šampon bohužel neznám, ale až ho někdo objeví tak o tom chcí vědět ! :) Zatím jsem v nouzi věrná těm suchým.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ked niekto o takom napise clanok to bude mat obrovsku citanost:))))

      Odstrániť
  6. Aj ja som mala uz oba no velmi mi vadi ta vodova konzostencia minula som ich strasne rychlo kvoli tomu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A dávala si ich priamo na vlásky? či na ruku? Lebo keď keď soms a ho snažila dať na ruku, tak mi zväčša vytiekol....ale keď som ho začala dávať rovno na tie vlásky, tak som už problém nemala...pekne penil s obvyklým množstvom

      Odstrániť
    2. :/ tak to ma mrzi ....ja som mala s tym problem hlavne to prve umytie...postupne som sa to naucila a teda ako pisem peni mi menej,ale hlavu umyje fajnovo

      Odstrániť
  7. Tieto som ešte neskúšala, ale ako vidím stoja zato :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skôr by som povedala, že za vyskúšanie stojí hlavne ten fluid

      Odstrániť
  8. Bidermu miluju,ale šampony jsemnezkoušela ještě vůbec ...ale na péči o plet jsou přeborníci :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...