Moji kamoši na chladnejšie dni

Hoci mi stále nie je najlepšie a soplím i kýcham, predsa len som musela a vlastne chcela ísť na poštu poslať balíček výherkyni GA. Na moje prekvapenie bolo vonku však krásne a ani nie príliš chladno, a tak mi prechádzka prospela a doslova pohladila po duši. Po ceste som doslova zakopla o niekoľko gaštanov, ktoré som akosi nemohla zemi nechať a tak som ich vzala so sebou na nejaké jesenné dekorovanie a dnes som ich dokonca využila pri fotení mojich jesenných spoločníkov:)

Vec z ktorej sa túto jeseň vytešujem najviac, sú krásne a pohodlné čižmy z CCC a celkom ladiaca a hlavne veľká a priestranná kabelka z C&A. Oboje som kúpila s 25% zľavou počas dní Marianne. A hoci zima ešte nezačala čižmičky už nosím, pretože bez nich mi je zima:)



Pyžamo z Tesca(F&F). Hoc len zvršok stál cca 16 eur je to jedna z najlepších investícií môjho života. Som totiž nenenormálne zimomravá a toto pyžamko dokáže moje telo udržať v teple. Materiál je podobný ako klasické chlpaté ponožky:)


Na chladnejšie dni je sprchový olej s krásnou vôňou červeného pomaranča priam ideálny, škoda len, že sa míňa celkom rýchlo.


Koniec leta je aj koniec slabého alebo takmer žiadneho líčenia. Namiesto jednoduchej linky začínam siahať zase aj po výraznejšom líčení ku ktorému na deň patria najmä zemité odtiene. Jedny priam ukážkovo jesenné tieniky som však odfotiť zabudla. Stretneme sa však s imi v najbližšom líčeni:)


Ku kozmetickej výbave nutne patria i krémy na ruky. Aktuálne mám tieto tri. 


Po lete odkladám aj lesky a siaham po výraznejších odtieňoch aj pri rúžoch. 


A samozrejme farebné zmeny sa dejú aj pri výbere lakov.


No a na záver jesenný tip na čaj, ktorý som spomínala už aj na fb. Citrón s kôrou pokrájaný na malé trojuholíčky naukladáme spolu s natenko nakrájaným zázvorom do zaváraninovej fľaše a zalejeme medom. Skladujeme v chlade. Takto vydrží čaj 2-3 mesiace. Stačí len vybrať z chladničky a dať si buď samotný alebo cca 2 lyžičky zaliať horúcou, no nie vriacou vodou.


Dnes teda iba takto krátko a oddychovo. Aké sú Vaše jesenné "MUST HAVE"? Užívajte si ešte posledných slnečných lúčov a chráňte sa bacilov:)

Krásnu jeseň želá



29 komentárov:

  1. Jeeej, čižmy sú úžasnééé! CCC mám aj ja rada a práve aj rozmýšľam nad nejakými jesennými čižmami. Ten recept na konci sa mi fakt zapáčil. Ja tiež liečim choroby zázvorovým čajom a toto je skvelý nápad, hneď si to idem pripraviť, určite to super chutí.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja idem vždy do CCC na istotu...proste vždy sa mi tam niečo zapáči...takto s tým medom a citrónom chutí ten čaj proste lepšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný článek. Taky přemýšlím o takovém článku. Nejvíc se mi líbí kozačky a kabelka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Akurát ako som dopozerala tvoje video- TAG jedno slovo, tak mi píplo, že mám nový koment a práve od teba:))

      Odstrániť
  4. cizmicky zavidim, su fakt krasne a taky podobny styl chcem aj ja na tuto zimu a este aj nejake kotnikove. takze buduci tyzden po vyplate vyrazam urcite na nakupy:) pyzamo super, taky mysi kozisek .)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priateľ mi zas hovorí ľadový medveď, keď som v ňom:) Hlavne je fakt brutálne teplučké, takže proste úplná paráda:)

      Odstrániť
  5. Taky přemýšlím, že bych si koupila nějaké kozačky teď na podzim, protože hlavně ráno když jdu je neskutečná zima:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No presne a keď mám len poltopánky, tak cítim ako mi cez silonku prefukuje studený vietor

      Odstrániť
  6. Moc by se mi líbilo, kdyby tohle byli i moji kámoši. Úžasné máš poklady! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všechno kásně sladěné do podzimních barviček, to je paráda. A ten čaj na závěr je super nápad, já vždycky zalévám horkou vodou mátu se zázvorem a pak po nepatrném vychladnutí přidám citrón, ale nenapadlo mě si ho nějak předdělat, jsem moc ráda za tenhle tip.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jój samotný mätový mám veľmi rada, takto skombinovať ma to nenapadlo!

      Odstrániť
  8. krémy na ruce potřebuji v poslední době mít ve všech kabelkách, mám strašně suché ruce :(( takže ani nelakuji nehty, prostě nic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich nosím po kabelkách, preto mám rada menšie veľkosti, do kabelky mám dokonca aj jeden Kamil, ktorý ma iba 20ml...nech nemám ťažkú kabelku:))

      Odstrániť
  9. ahoj, mas pekne a pohodlne vyzerajuce cizmy... ja mam podobne, takze preto musim chvalit :-) uz dlhsie mam zupan dlhy az po zem a ten je z takeho materialu ako tvoje pyzamo... odkedy ho mam, neviem sa ho zbavit... je na mne takmer vzdy... uzasne vie zahriat :-) prajem ti skore uzdravenie

    Keida

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kati, ja mám tiež taký! A veru minulý rok som aj ja bola v ňom takmer nonstop:) Takže som rada, že som našla niečo podobné aj v tejto pyžamovej forme, že si pohodlie a teplo tohto materiálu môžem užívať i pod perinou:) A ďakujem:)

      Odstrániť
  10. krasna farba ciziem aj kabelky, mam velmi rada tuto konakovu, aj moje najoblubenejsie jesenne cizmy su presne taketo. No ale ako sledujem teploty, pomaly asi prejdem na cizmy zimne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No takúto farbu čižiem mám snáď prvýkrát...vždy som skončila pri čiernej alebo tmavohnedej, hoc práve tento odtieň sa mi páčil viac...Tak mi aspoň ladí k vlasom:D...Ja som inak tiež rozmýšľala, že by som prijala dokonca zimnú bundu, keď som sa včera večer v tej svojej jesennej(ktorá je mimochodom teplučká) celkom slušne drkotala od zimy na zastávke.

      Odstrániť
  11. och, tie čižmy ♥ ja som tiež zimomravá, takže nejaké to teplé flanelové pyžamo a štrikované ponožky musia byť, hlavne, že mi je teplúčko :-) a ten zázvorový čaj vyzerá lákavo, žeby som to takto skúsila?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urob určite Suzi a ako ta poznám, tak ho určite ešte vylepšíš:))

      Odstrániť
  12. Kozačky jsou nádherné, přesně podle mého gusta. A moc děkuju za tip na čaj. Ten teď bude hodně v kurzu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak...jeho sezóna už začala:) a ďakujem:)

      Odstrániť
  13. Eli, čižmy sú úžasné :) Ja mám podobné z minulého roku,aj keď nie z CCC a milujem ich..to sú presne také tie "nikdy nebudú OUT" čižmy :) A nosím ich už asi 2 týždne :) vôbec mi nevadí, že stretávam ľudí v balerínkach..zdravie mám len jedno :) Úplne si ma potešila tými farbami, aj tieňov aj lakov..úplne moja šálka kávy :) Prajem krásny dník :) Baška

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som teda rada, že nie som sama, čo už chodí v čižmách....lebo tiež keď vidím každému na nohách baleríny, tak sa cítim všeliako:)))Inak keď som jednu zimu trávila v Prahe, tak tam bolo úplne normálne, že som stretávala ľudí naozaj, že v decembri a januári v balerínkach.....čo som teda nechápala už vôbec

      Odstrániť
  14. Same akvele vecicky :) to pyzamko musi byt uzasne teplucke ja som tiez taky zmrzlak ako ty

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ja čaje milujem, takže určite vyskúšam aj tento! :) Čo sa týka mojich zimných favoritov, tak momentálne sú to kotníkové čižmy a veľké čierna kabelka zo Zary, ktorú som si kúpila kvôli škole a fakt neľutujem, zmestí sa do nej všetko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. nádherné čižmy aj kabelka :) aj ten čajík by som vyskúšala len sa bojím tých chemicky ošetrovaných citrónov...

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Eli super článok aj ja som podobný chytala, ale ty ma zakaždým akosi predbehneš :D asi sme nejako prepojené :) Čižmičky sa mi veľmi páčia ja som si podobné kúpila tiež v ccc a už ich nosím lebo zima prišla nejako veľmi skoro :( Chystali sme sa s Marry na jesené nákupy, ale pravdepodobne to budú už zimné aj keď tak trochu dúfam, že ešte sa oteplí :) Moje "must have" je určite teplé oblečenie a obuv, poriadne hydratačné krémy a teplé čaje s medom a citrónom :) A čo sa týka farieb tak vidím, že aj v tých sa zhodneme ;) Missy

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...