Moje prírodné odličovanie

Ahojte!

Už dlhé roky si oči takmer stále odličujem jednou a tou istou Bioderma micelárkou. Poviem Vám ako blogerku, ktorá rada skúša kozmetiku ma to celkom nudí:)) Môj problém je však v tom, že väčšina obyčajných odličovačov ma štípe. Poskúšala som ich už naozaj dosť a vždy sa k tej Bioderme vrátim. No dnes môžem vyhlásiť, že som Bioderme našla v odličovaní očí celkom dobrého súpera, ktorý je v niečom lepší a v niečom zas horší.

Reč je o hydrofilnom odličovači Saloos, ktorý som obkukala u eM. Toľko o ňom písala až som si musela aj ja pre jeden zabehnúť do obchodíku s bio a prírodnou kozmetikou.

Hydrofilný odličovač sa nanáša na vlhký odličovací tampón - to je veľmi dôležitá informácia. Vytvorí sa nám akási emulzia, ktorá oči krásne, veľmi rýchlo a šetrne odlíči (povedala by som že lepšie ako micelárky, pretože vďaka oleju sa tampón pekne kĺže po mihalniciach, ktoré veľmi precízne zbavuje líčidiel). Hydrofilný odličovač dokáže pekne odlíčiť i niektoré vodeodolné riasenky. Občas zanechá na očiach taký jemný mastnejší film, ako keď sa odličujete dvojfázovým odličovačom a máte pocit, že chvíľočku rozmazane vidíte. Míňa sa pomaly, ak ním odlíčite i pleť, tak neostane mastná, je to vecička z prírodnej kozmetiky, boli by to samé plusy, keby..... skúsila som už odlíčenú pleť hydrofilným odličovačom Saloos pretrieť ešte micelárkou a zistila som, že na pleti boli predsa len nejaké nečistoty. Takže odlíčenú pleť treba ešte dočistiť, dokonca to odporúča aj sám výrobca, takže narozdiel od používania samotej micelárky je to trošičku zdĺhavejšie. Ak Vám to neprekáža, tak musím povedať, že inak je olejček výborný. Môžete si vybrať z rôznych druhov, krásne voňajú, každý typ hydrofilného oleja má svoju špecifikáciu. Konkrétne tento môj s vôňou medovky. A samozrejme neštípe v očiach:) Ani tie najcitlivejšie, a teda moje:))


Zloženie: 

Oleje lisované za studena: bio slnečnica 

Esenciálne oleje: medovka

PEG-40 sorbitan peroleate, laureth-4, lecitin
Vitamíny: A, E, F

Kúpiť sa ho určite viac oplatí na internete, kde je vždy o čosi lacnejší. V kamennom obchode som ho zohnala za 99kč. V slovenských eshopoch sa cena pohybuje od 3-4eur.

Objem: 50ml








eM, tentokrát v spolupráci s Margaretkou ma prostredníctvom svojich článkov nalákali aj na kúpu tejto ružovej vody. Konkrétne táto je označovaná ako najčistejšia ružová voda na európskom trhu. Je bez aditív, konzervantov, stabilizátorov a iných prímesí.

Voda je vyrábaná z ružových záhrad púštneho mesta Puškar. Ručne zbierané okvetné lístky ruže burbonskej sú spracované najmodernejšou destilačnou technológiou dve hodiny po zbere. Nič viac nič menej, čiže čistučká voda z ruží. Dlho som pochybovala o účinkoch takéhoto výrobku, no predsa len sa nejaké  zaznamenala.

Prvý a pre mňa naprekvapivejší bol ukľudnujúci účinok vody. Každá sem tam čosi z tváre vytlačíme, táto voda dokáže pokožku následne krásne utíšiť, zjemniť začervenanie. V lete aj vďaka zaujímavému baleniu s rozprašovačom dokázala pleť kedykoľvek počas dňa osviežiť. Môžete ňou i zafixovať make up. Ja ju občasne používam práve na osvieženie a dočistenie pleti práve po použítí olejčeka Saloos. Pri pravidelnom používaní sa mi zdalo, že moja pleť bola trochu vysušenejšia. Takže jedinú sľubovanú hydratáciu som na svojej pokožke nepocítila. Inak som spokojná a prekvapujú ma naozaj tie viditeľné regeneračné a utišujúce účinky.

Vodu môže použiť i ako zaujímavá príchuť do koláčov a koktailov:)

Voda má 100ml. Cena sa dosť líši, videla som ju i v DM drogériách. Tá moja je z naturals.cz za cenu 159kč/cca. 7eur, čo bola snáď najlepšia cena na trhu. Dá sa zakúpiť aj vo väčšom 350ml balení.

Možno také malé upozornenie, vôňa ruží je naozaj dosť intenzívna. Viac o ružovej vode nájdete TU.



Oba výrobky sú od českých výrobcov a balené v skle. Dostupné sú v rôznych bio a prírodných obchodíkoch na Slovensku aj v ČR. 
Používate aj Vy hydrofilné odličovače alebo ružovú vodu? Alebo ktorý odličovač je Vás favorit?

Krásny víkend!




14 komentárov:

  1. Od Saloosu mám taky, jen levandulový a je fajn :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Levanduľu mám veľmi rada, len už mám akosi premnožené výrobky s vôňou levandule, takže som si vybrala vôňu môjho obľúbeného čaju:)

      Odstrániť
  2. Jo Saloos chci hodně dlouho vyzkoušet, jelikož ho používáme na praxi :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som dlho po ňom pokukovala a teraz mám už sprcháč, odličovač, olej na pleť aj balzam:)

      Odstrániť
  3. skvělý, tyhle tvé články můžu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma skutočne veľmi teší!!!! Rovnako aj ja vždy rada zavítam na tvoj blog a kochám sa najmä krásnymi fotkami, ktoré neviem ako robíš, ale vždy vyznievajú jemne a krásne, priamo stvorené na publikovanie....vrátane dnešných nechtíkov

      Odstrániť
  4. moj prvy odlicovac bol od avonu a vydržalmi dlho, teraz mam niveu a som spokojna:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Niveu stále dookola kupuje mamina:) Dvojfázovák aj odličovacie mliečka od Nivei ma však štípali-proste mám divné oči:)))

      Odstrániť
  5. Tusim monica in essence si velmi pochvalovala saloos odlicovac no mam dojem ze ten bol oranzovy takze urcite by som ajja chcela skusit pretoze mam tiez citlive oci ako aj ty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Musím fakt povedať, že som ním milo prekvapená....takže určite odporúčam...odličuje naozaj ľahko...nemala som ani chuť veľmi experimentovať, keďže som už bola toľkokrát sklamaná, ale nakoniec fakt, že stál len 99kč ma presvedčila a dobre som urobila....

      Odstrániť
    2. ano vychvalovala som do nebies a stale budem :) Ale bol to ruzovy hydrofilny odlicovac, najlepsia vec na odlicovanie oci, aku som kedy vyskusala. Ruzovu vodu od PV mám doma tiež, ale mam z nej pocity velmi vlazne. Je fajn na pripravu pleti na licenie, plet lepsie absorbuje produkty, ale bez hydratačneho kremu sa pouzit neda, skor akoby vylepsovala jeho ucinky. Na osviezenie a fixaciu make upu na pleti mam radsej vodu od La Roche Posay :)

      Odstrániť
    3. Tak tie odlicovace sa lisia iba pridanym esencialnym olejom,takze odlicovaci ucinok by mal byt rovnaky..ruzovy bol asi ruza alebo granatove jabko,ze?:) je pravda,ze aj ja som ocakavala od ruzovej vody viac,ale ak by som mala napr.dceru s mastnejsou aknoznou pletou kupovala by som jej prave tuto vodu..prisla mi vhodna fakt skor na to ukludnovanie pokozky, docistenie..a v lete dobra pre mna aj a to osviezenie..hoc nie do kabelky,kedze je zo skla a tazka...ale tak jasne,ze aj kremik treba

      Odstrániť
  6. Tento rok odličujem už len olejmi od Saloosu, dočisťujem červenou Biodermou.A podotýkam, celú tvár aj krk, nie len oči.Odlič. oleje mám Ylang, bergamot, santal,levanduľový.Po dočistení micelárkou používam na tonizáciu kvetinové pleť.vody Saloos, mám santal, medovku a ružu..A striedavo s Bioderma krémami používam na pleť Saloos regenerač.pleť.oleje- najradšej Santal, levanduľový..a od brits.značky Akamuti ružový pleťový olej.Od tejto značky používam aj pár iných vecí..no to by bolo nadlho.Proste s mojou zmieš.pokožkou som paradoxne s olejmi dokázala zázraky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak po tom, čo si vymenovala, tak sme na tom celkom podobne:))) Je to veru paradox, keby si mi to veru napísala pred rokom, tak by som ani neverila, že oleje dokážu so zmiešanou pleťou zázraky....ale dnes som už poučená:))

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...