Moja vylepšená knižnica:)

Pekný deň kočky!

Dnes tu mám pre Vás len takú rýchlu mini inšpiráciu z mojej knižnice. Keď sme kupovali klasickú Ikeácku knižnicu, úplne sme prehliadli fakt, že knižnica má veľmi škaredú tmavošedú zadnú stenu. Pár mesiacov som na knižnicu pozerala nevrlo a potom ma nejako spontánne napadlo trošku si ju vylepšiť. 

Stačil mi na to farebný papier, ktorý sme mali doma. Vybrala som poličky, namerala rozmery, postrihla papier a prilepila ho obyčajnou lepiacou páskou na knižnicu. Poličky som vložila späť a rovnako aj knihy.

Je to síce veľmi jednoduchý nápad, ale v konečnom dôsledku veľmi efektný. Teraz sa už na našu knižničku usmievam:) Do budúcnosti plánujem zakúpiť namiesto klasického baliaceho papiera nejakú krásnu tapetu a papier vymeniť za ňu. Preto ak chcete Vašu knižničku trošku rozžiariť farbami, myslím, že toto nie je úplne zlý nápad.




Dajte vedieť, či sa Vám nápad pozdáva alebo nie:)




13 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ďakujem, som rada, že môže byť:)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Teším sa z Vašich milých komentárov kočky....ďakujem Patty:)

      Odstrániť
  3. Tohle se ti povedlo, super :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle je dost dobrý a pěkný nápad.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hezké, taky jsem tuhle knihovnu "tunila", když mi ještě strašila v bytě. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D:D táto knižnica asi sama vysiela tvorivé signály k jej majiteľovi, lebo sa sama sebe nepáči:))

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...