Doprajte pleti regeneráciu a výživu

Keď som počas leta používala ružový olej na suchú pokožku, po prvých cca 3 týždňoch bolo všetko v úžasnom poriadku. Olej rýchlo vsakoval, ja som sa tešila, že na akú skvelú prírodnú náhradu hydratačného krému som natrafila. Po tých 3 týždňoch sa mi však zdalo, že pokožka je čoraz suchšia a suchšia. Starnem tak rýchlo? Alebo to spôsobuje len slniečko? Náhodne som však natrafila na článok, ktorý ma teda osvietil a ja som až vtedy zistila, že nie som jediná, ktorá olej zle aplikovala, a teda na suchú a nie navlhčenú pokožku ako je to ideálne a vhodné, aby oleje účinkovali tak ako majú.

zdroj


S pocitom, že som za necelé leto zostarala viac ako za 5 rokov som sa teda rýchlo vrátila som sa tak k svojím hydratačným fluidom, hydtačným penám a odličovačom(kombinácia olej a navlhčená pokožka neboli pre mňa ideálne, pretože som nemala čas čakať na dlhšie vstrebávanie), no nemala som pocit, že by to stačilo, a tak som sa rozhodla vytasiť zbraň ťažšieho kalibru a otestovať Biodermácke revolučné Matriciane Multi-Défense určené pre ženy od 25, na prvé známky starnutia, unavenú pleť bez jasu a vitality.


Prvé dva týždne moja pleť tento krém doslova hltala. Naozaj som sa tešila na každé natieranie a cítila som, že pokožka sa krásne regeneruje. Teraz po takmer už dvoch mesiacoch pravidelného používania jasne vidím a cítim, že  oveľa vyživenejšia, už síce krém až tak rýchlo nevstrebáva, pretože nie je presušená ako počas leta a ak použijem krém ráno, pod make up - bez púdru, tak sa moja pleť už okolo obeda začína trochu lesknúť. Samotný efekt po natretí však nie je ani teraz mastný, len mám pocit, že moja pleť sa dostala zas do normálnych koľají. Zmizli mi také zvláštne vrásky niekde medzi očami a ústami, ktoré sa mi objavili naozaj len v lete a celkom dosť som sa ich zľakla. Moja začínajúca vráska, ktorú pozorujem už dlhšie v okolí úst samozrejme nezmizla, ale to som ani neprepokladala, keďže jej vznik sa datuje už ďaleko do minulosti:))

Nejedná sa o žiaden ľahučký fluidík, ale ani mastný krém. Je to pre mňa osobne taký zlatý stred, ktorý na moju obvykle zmiešanú a letom vysušenú pokožku zafungoval výborne. Keď ho používam pod make up, nemám žiaden problém so šuľkovaním krému (veď viete čo myslím:)), je stvorený asi skutočne aj na tú najcitlivejšiu pokožku, keďže ho bez akýchkoľvek problémov používam aj na očné okolie, hoc normálne moja pokožka okolo očí je veľmi vyberavá a pri rôznych odličovačoch, či očných krémoch dokáže ukázať ako je schopná sčervenať a štípať.



Spočiatku sa mi zdala byť cena celkom vysoká (na internete sa pohybuje od 20eur), na to, že obsah je 30ml, čo bolo podľa mňa jediné negatívum. Nakoniec mi však tých 30ml vystačilo na minimálne 2 mesiace, pokiaľ sa natierate každý deň ráno aj večer. Ja ho mám 2 mesiace, priznám sa, že párkrát som som už teraz, keď je pleť opätovne v poriadku, na nanesenie krému zabudla, nestihla - veď to poznáte a sama vidím, že som už pri konci balenia. Takže koniec koncov to stále vychádza menej ako jedno jedna návšteva kozmetičky do mesiaca a účinok je pre mňa oveľa dlhodobejší a výraznejší.




Nedá mi  nespomenúť ešte samotné balenia, nad ktorým som teda úprimne žasla. To, že mám rada pumpičkové balenia už asi viete. Príde mi to hygienickejšie, praktickejšie atď. Avšak občas i okolo otvoru na pumpičkovom balení ostávajú síce maličké, ale predsa zbytky krému, ktoré tam môžu zaschnúť a musia sa čistiť, čo mi zas nepripadá úplne najpríťažlivejšie. A vidíte túto pumpičku - tá tam proste nemá žiaden otvor! Až keď stačíte pumpičku, tak sa krém, na mieste, kde by ste očakávali otvor, proste zjaví:) Pre niekoho nepodstatné, pre mňa taký malý zázrak a z toho vyplývajúce najhygienickejšie balenie krému aké som mala:)




Na záver len proste dodávam, že tento krém dostáva odo mňa po dvojmesačnom používaní skutočne jednotku s hviezdičkou.   Nemám mu čo vytknúť.  Ak Vás niečo zaujíma, pýtajte sa!:)

Prajem krásny zvyšok dňa!


4 komentáre:

  1. stále odolávám, vždy mě trochu odradí cena, ale budou vánoční balíčky, hydrabio mi pomalu dochází, tak uvidíme co koupím, moje pleť by si možná tenhle krém zasloužila. nepoužívala jsi k tomuto krému jiný? jako třeba na domaštění pokožky nebo tak

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hydrabio Légere krém mám veľmi rada, veď vieš, ale po tomto lete proste nestačil dohydratovať tú moju pokožku...Obyčajne totiž striedam hydratačný na večer a zmatňujúci krém na deň....ale teraz som musela fakt len hydratovať....Od nejako prvého septembrového týždňa som nepoužívala nič len tento krémik, ráno aj večer...a keď sa objavila nejaká výražka tak bodovo som si aplikovala Sébium AKN....umývala som sa Bioderma mousse alebo NipFab gélom a pleť dočisťovala tak rôzne - hydrabio micelárka, Saloos hydrofilný odličovač, ružová voda...už asi nič mastnejšie byť zas moja pleť nezvládla, lebo nemám rada pocit mastnej pleti počas dňa a toto bol taký super stred...inak prvý mesiac som si aj vravela, že je super...len tá cena...ale teraz mi príde, že za tie 2 mesiace sa to celkom dá...

      Odstrániť
  2. Tak to vypadá lákavě! Navíc Biodermu zbožňuju už za jejich řadu Sébium, takže věřím že mají víc opravdu dokonalých produktů :)
    Nicca,
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Ja som so Sébiom začínala a bola som skutočne spokojná, teraz skôr využívam Sébiové krémiky príležitostne alebo teda bodovo

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...