Kabelkovo-topánková výbava na jeseň

Milé kočky,

verím, že pre každú z Vás je kabelka niečo ako klenotnica plná pokladov. Nosíme si v nej všetko potrebné k prežitiu počas celého dňa.  Ja osobne mám veľmi rada, keď farba kabelky a topánok aspoň trošičku ladí. Ja viem, že to nie je nutnosť, ani už tak populárne ako kedysi, ale jednoducho sa mi to viac páči.

A keďže viem, že niektoré nekozmetické články čítate dokonca ešte radšej ako tie kozmetické, rozhodla som sa pripraviť pár fotiek mojej jesennej kabelko-šatkovo-topánkovej výbavy. Šatka u mňa k jeseni absolútne patrí, pretože bez nej veľmi rýchlo prechladnem, takže na fotkách nesmeli chýbať. Priznám sa, že k tomuto článku ma vlastne inšpirovala Zuzka, ktorá nedávno písala o svojej kabelkovej výbave.

Výber je pomerne stručný a pofotila som len to, čo naozaj aktuálne nosím:)





Ako prvá je moja najstaršia kabelka, ktorú vo svojej výbave mám. Má už pekných pár rôčkov a stále hovorím, že ju už musím vyhodiť, lebo jej vek je na nej už vidno, ale inak to bola snáď najlepšia kabelka akú som vlastnila. Veľká, ale nie príliš, do ruky aj cez plece, nikdy som v nej nehľadala kľúče, pretože má pomerne dosť malých priehradok. Poste bomba a ešte aj nebola drahá. Kupovaná pradávno v Carpise. K tomu topánočky, ktoré som kupovala len teraz na jeseň, keď som šla ovešaná s taškami z Dní Marianne okolo tržnice. No za 150kč sa mi nedalo povedať nie, aj keď som bola maximálne unavená a hlavne som mala plné ruky iných tašiek.


Tu len s malou obmenou, a to s topánočkami z Humanicu, ktoré sa mi veľmi páčia a sú aj relatívne pohodlné. Šatka aje pamiatka na Krakow, aspoň myslím. Aj keď na fotke príliš spolu neladia v skutočnosti sú farby podobné, len blesk a automatická úprava fotiek cez blogger robia svoje:)


Kabelka, ktorú ste už na blogu videli relatívne nedávno, je z dní Marianne, konkrétne z C&A. Bola by celkom príjemnou náhradou za vyššie vyobrazenú kabelku, kým so nezistila, že sa jej už trošku šúpu alebo skôr špinia tie vytŕčajúce pracky:/K tomu šatka z Camaieu a topánočky z CCC. 


A zas len malá obmena s čižmičkami z CCC.


Moja krásna (aspoň pre mňa-sestra mi na ňu povedala, že vyzerá hrozne lacno a nechápe ako ju môžem nosiť:)) Guess kabelka a k tomu paradoxne lacné čínske topky, ktoré som kúpila veľmi dávno asi 2 hodiny pred plesom, keď som mala síce krásne, ale veľmi vysoké topánky a vedela som, že celú noc v nich nevydržím. Toto bolo jediné, čo mali v čiernej farbe a na nízkom podpätku. Nenosím ich takmer vôbec, no k tejto kabelke sa celkom hodia, takže občas si ich predsa len obujem. Šál rozdávali počas dní Marianne, v stane Marianne zdarma pri 5 a viac účteniek.


A tu s koženými vyššími topánočkami na šnurovanie. Sú veľmi pohodlné a dobre sedia a držia nohu, tým pádom sa v nich dobre chodí a aj bežať na autobus sa dá:) Na sychravú jeseň priam ideálne.

To je tak v skratke všetko na dnes odo mňa:) Prajem krásny večer!

P.S. Budem rada, ak mi napíšete aké kabelky nosíte Vy? Dokáže celý deň prežiť s mini kabelkou? Alebo sú pre Vás formáty o veľkosti min. A4 nutnosťou?




15 komentárov:

  1. Ha, kdyby jsme v kabelce nosily jen to potřebné, já bohužel nosím i spoustu nepotřebného:-D Krásně to máš sladěné, něco takového, bych si také měla připravit... Popravdě ta černá Guess kabelka se mi také nelíbí, přijde mi taková až moc zdobená, naopak ty první dvě kabelky jsou moc pěkné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to je pravda, že Guessky sú takmer všetky dosť prezdobené alebo aspoň ja mám z toho taký pocit, do tejto som však zamilovaná a som len rada, že píšeš svoj názor:) A priznávam, že je to asi skôr štýl a lá vyčančané tržnicové a čínské obchody:D

      Odstrániť
    2. P.S. ak by si pripravila niečo podobné, moje oko by sa len potešilo:)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. :) tu je vidieť, kto má rád lesklé kamienky, že?:) keď si tak premietnem tvoje príspevky, tak sa mi veru lesklé vecičky vybavujú:)

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. jéj som rada, že sa páči..pre mňa je to taký malý poklad:)))

      Odstrániť
  4. Práve som sa zamilovala do posledných čiernych topánočiek ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekne to mas zladene. Mne sa najviac pacia kombinacie 2 a 4. Na den potrebujem rozhodne velku kabelku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Si môj človek, aj ja mám rada veľké, akurát niekedy nezvládam tú váhu tej kabelky:D

      Odstrániť
  6. Veľmi pekný článok ;). Ja mám kabelky veľmi rada mám ich doma niekoľko a stále mi nejaká chýba :D.
    Kedysi som aj ja ladila kabelku s topánkami, ale teraz už pomenej. Teraz mi napríklad stačí, keď ladí šál s topánkami a kabelka je iná a tak podobne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je úplne samozrejmé, že nejaká by sa stále zišla:) Mám kabelky uložené v jednej takej poličke v chodbe a keď som už zas niečo nadhodila, že by sa mi zišla ďalšia, tak priateľ pohotovo zareagoval, že si mám nejakú kúpiť, až keď nejakú z tých aktuálnych vyhodím...vraj kam ich chcem dávať...:D

      Odstrániť
  7. Ja potrebujem väčšie kabelky kvôli škole aj keď väčšinou mám v nej viac veci nepotrebných do školy :D Inak veľmi sa mi páči ta úplne prvá kabelka :) momentálne vyhladavam kabelky aj cez plece, príde mi to pohodlnejšie a tak sa cítim lepšie, ked to mam "cez telo" :) pekny članok !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To aj ja...no aktualne dost casto nesiem vsetky tieto kabelky iba v ruke..

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...