Hydratované a zároveň príjemne sfarbené pery

Tento balzam od Korres sa v chladných dňoch stal mojím veľkým favoritom. Čiže zas raz chvála LB-čku zato, že zaradil tento produkt do svojej ponuky, inak by som si ho asi sama od seba nakúpila. Moje zdesenie z príliš tmavého odtieňa netrvalo dlho a zistila som, že je skutočne použiteľný a hoc je na perách zreteľný, myslím že mi celkom pasuje:)))

Balzam doslova úchvatne sladko vonia, dobre hydratuje, výdrž je taká ako u balzamu môžeme čakať, a teda žiadne rekordy neláme.

Masielko obsahuje bambucké maslo a ryžový vosk, vďaka čomu krásne hydratuje, zvláčňuje. Neobsahuje minerálny olej.







Aj keď na perách vyzerá relatívne tmavo, pri celkovom pohľade na tvár je to takmer zanedbateľné, preto som pripojila i foto celej tváre.


Toto sú presne tie svetlé momenty, kedy si vravím, že vďaka LB som objavila niečo nové, pre mňa zatiaľ nevyskúšané a pokladám peniaze investované do boxu za vhodne utratené. Myslím, že by som nemala problém doň zainvestovať znova. Cena sa pohybuje okolo 240kč, a teda cca 10eur. Používam ho často a hoc má len 6g zatiaľ priveľmi nemizne. Čo ma trošku vie nahnevať je aplikácia, ktorá vzhľadom na to, že je balzam výrazný, musí byť jednoznačne pred zrkadlom a musí byť dostatočne presná. Ako doplnková info je fakt, že balzamy nie sú tvorené na vodnej báze, a tak bránia šíreniu baktérií.

Výrobca odporúča masielko i ako prípravok i namiesto lícenky či tieňov na oči, čo som neskúšala a nechcem si to ani predstaviť:))

Balzamiky kúpite buď hockde na internete:)) alebo v kamenných predajniach Profimed.

Mali ste v svojom boxíku tiež masielko? Ako ste spokojné?Alebo ho poznáte aj bez krabičkovej propagácie?


P.S. V mini súťaži na FB vyhrala Jana Svobodová, tak ju prosím, aby sa mi ozvala buď na fb alebo na mail do siedmych dní:) Gratulujem a ďakujem:)






11 komentárov:

  1. Já ho tam měla a líbí se mi moc. Asi si koupím nějaký další odstín. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A tá vôňa je úžasná, však? Aj ja zvažujem ďalší odtieň a hlavne keď som sa teraz dozvedela, že neobsahuje ani ten minerálny olej, tak som tomu ešte viac priklonená....

      Odstrániť
  2. Ach ty tvoje rty, na ty je vždy radost pohledět :)) A na tvář ještě víc :))
    No, mně by asi vadila ta aplikace, protože je v kelímku. Prstama do ničeho nerada sahám a tahat s sebou všude štěteček by mě asi nebavilo. Kdyby byl v tyčince, klidně bych se po něm porozhlédla :) Ale tu vůni bych cítila moc ráda, mám pocit, že bude k sežrání :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Och joj, ďakujem zas raz za komplimenty:))) No veď aj ja dávam radšej prednosť iným baleniam:/....Margaretka písala, že ho nanáša iba štetčekom práve aj kvôli presnosti, čo by sa mne vážne nechcelo...a tá vôňa skutočne k sežrání je:D...teda aspoň podľa mojich čuchacích receptorov:)))

      Odstrániť
  3. V kelímku vypadá nebezpečně tmavě, na rtech příjemná sytější barva, což je sám o sobě na balzám výkon:) S Balzámy v kelímku nemám problém. Líbí í se mi. Profimed mám celkem dostupný, tak zkusím mrknout. Dík za tip:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď aj ja som naozaj sklamane naň pozrela, keď som ho otvorila...hlavne keď takéto odtiene nejak nenosím.....ale tá vôňa ma donútila vyskúšať ho a nakoniec som úplne rada, že má presne takú farbu akú má:)

      Odstrániť
  4. Také ho mám :) Když jsem poprvé uviděla barvu tak jsem se zděsila :D ale i na rtech ho mám jaksi moc tmavý :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Urcite je na perach vidiet,ale ked nim prejdem len jemne po perach,tak je menej napadny..aspon mne to tak nejak pride...kazdopadne aj je clovek zvyknuty na jemne telove alebo ruzovkaste odtiene,tak i toto je dost vyrazne:/

      Odstrániť
  5. trosku odveci ale ty mas tak krasnu plet!!!
    pehy su uplne najsuper :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bola asi nejaká zvláštna hra svetla:)) Počkaj si, kým budem recenzovať nejaký make up a uvidíš moju normálnu pleť:)))

      Odstrániť
  6. keby sa dal samotne zohnať u nas hned by som si ich pokúpila :)) a elmi ti pristane ta farba nie je až taky tmavy :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...