Zážitky vryté do pamäte

Ahojte dievčatá!

Pred pár dňami som náhodne natrafila na jednu fotku, ktorá mi pripomenula môj krátky, ale krásny víkend vo Vysokých Tatrách s priateľom. Keď som potom postupne zistila, že príspevok o tomto našom výlete na blogu ešte nebol (hoci som bola v tom, že o Tatrách som už písala), musela som to okamžite napraviť.

Náš pobyt sme trávili v hoteli Atrium v Novom Smokovci. Prišli sme v piatok podvečer, v ten deň sme mali na pláne len wellness - k dispozícii bola myslím vírivka a niekoľko sáun, bola som aj na masáži, no tá bola skôr taká hladkačka ako nejaká uvoľňujúca masáž. Ako fajn, ale zažila som aj lepšie.

V sobotu sme sa zobudili do krásneho slnečného dňa, trošku nás zamrzelo, keď okolo obeda začala obrovská hmla, našťastie cestou na výlet sme sa dostali vyššie a zas sme mali krásne slnečno. V sobotu sme sa teda motkali v blízkosti Štrbského plesa.



Z motkania bola nakoniec celkom dlhšia, asi 3 hodinová, prechádzka a trošku šlapačka, dostali sme sa k takému maličkému vodopádu, ísť ďalej bola síce energia, ale nemali sme už čas. Neodhadli sme totiž predplatenie parkovania, ktoré sme dali len na 5 hodín a ešte sa bolo treba vrátiť späť.



 Tá luxusná atmosféra v objatí hôr a slniečka je proste úžasná!!!



Spotrebovanú energiu trebalo čo najskôr doplniť. Najlepšie v podobe mnou obľúbenej cukrovej vaty.



Po krásnom výletíku sme zas trošku porelaxovali vo wellnese, povečerali skromnú večeru a išli spať. K tej večeri to bolo také celkom vtipné, na taniere Vám Vami vybrané jedlo nakladali čašníci .A nakladali úplne mini porcie. Niektorí naši "spolujediaci" to riešili tak, že si potom na jeden tanier dali naložiť zo všetkého, čo bolo v ponuke, a teda 3 rôzne druhy mäsa a 3 druhy prílohy. Potom už tanier bol plný. Ja a priateľ sme si však vybrali iba jeden druh mäsa a jeden druh prílohy, tak sme mali na tanieri 1 mini mäsko a asi 5 zemiačkov, čo mi prišlo až komické a komicky to aj vyzeralo na tom tanieri. Ale neviem asi to bola naša chyba, že sme si nepýtali dupľu:D

Druhý deň bol deň s veľkým D. Mali sme na pláne výlet na Lomnický štít lanovkou. Najskôr nás trošku prekvapila cena, tú som totiž mylne pozrela na internete. K výstupu na Lomničkák potrebujete totiž až dva rôzne lístky na lanovku. Prvý, ktorý Vás dovezie na Skalnaté pleso a druhý, ktorý slúži k ceste zo Skalnatého plesa na Lomnický štít. Dokopy Vás tak cena vyjde na cca 45eur na osobu a nie 20 ako som pozerala ja.  Musím však povedať, že stálo to zato!!!


Kto je vyšší ako Lomnický štít? No predsa ja!:))


Keď sme vyšli lanovkou na Skalnaté pleso vyšli sme nad hmlu a svietilo na nás krásne slniečko, takže už len tento fakt nás nesmierne tešil. Na Skalnatom plese sme pobudli asi hodinku a pol a kochali sa krásnou prírodou. Na Skalnaté pleso si to môžete vyšlapať aj pešo, vraj to nie je až také náročné a ušetríte tým polovicu za lístky na Lomnický štít.


Úsmev mi nachvíľu zamrzol, až keď mi padol foťák na skaly. Rozbil sa blesk, ale našťastie foťák už mal svoj vek, tak som to nejako predýchala:/




Mini lanovečka na Lomničkám v ktorej idete natlačení ako sardinky.


Tak na týchto pánov horolezcov som pozerala naozaj s obdivom.








A spoločnosť nám robili aj trošku vzdialenejší kamzíci. 




Musím povedať, že toto bol jeden úžasný víkend, deň na Lomničáku dokonca jeden z najkrajších dní môjho života. Z Tatier som odchádzala totálne nabitá energiou, oddýchnutá, šťastná!

Mojím snom (plánom) je najbližšie sa vrátiť do Tatier a ísť na nejakú maxi túru, na ktorú zatiaľ nemám kondičku, ale už trénujem:))

Do budúcnosti by som si vybrala asi nejaké ubytko v súkromní, kde sa dá ubytovať za veľmi pekné peniaze, ten náš hotelík zato asi nestál. Aspoň teda nenašla som nejaký dôvod prečo sa tam vrátiť.

Týmto príspevkom som Vás chcela trošku namotivovať, že niekedy je naozaj radšej trošku pošporiť, nemať každú novú kozmetickú novinku, ale dopriať si takéto žúžo v podobe krásneho výletiku. Aspoň pre mňa je každá jedna spomienka na tento víkend cennejšia ako hocktorá Urban Decay paletka:))

Kočky, chodíte do Tatier? Pre mňa to síce nebola prvá návšteva Tatier, ale určite bola najkrajšia.




24 komentárov:

  1. Moc se mi líbí ta příroda tam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bože, ty krásné fotky! :-* jsi krásná ! :)

    Děkuju moc za typy, někam se musím vydat ! :)

    http://www.mylittlebeautifuldiary.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za kompliment:) Tatry sú nádherné, takže fotky sú pekné, aj keď by sa fotili mobilom s 2 megapix foťákom:)

      Odstrániť
  3. Krásny príspevok Eli ja mám Tatry veľmi rada a kedže som aj turistický nadšenec tak mám už aj čo to pochodené. Keď už budeš mať kondičku a budeš sa na to cítiť odporúčam ti ísť na Rysy alebo Kôprovský štít - pre mňa sú to nezabudnuteľné túry :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno Rysy sú môj tajný sen;) Kamoška totiž celé leto provokovala fotkami z túry na Rysy na facebooku, tak som sa veľmi namotala <3

      Odstrániť
  4. Jeeej, tie fotky sú úžasné, Tatry sú krásne, večná škoda, že prišla tá víchrica. A ten tvoj smutný výraz nad rozbitým foťákom stojí tiež za to. My sme raz, jediný raz boli na víkend v hoteli Borovica a tam teda sú ceny! Starali sa o nás, ako o anglickú kráľovnú, ale skutočne to za tie peniaze nestojí, takže potom sme už vždy išli do niečoho cenovo prijateľnejšieho.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak občas si treba dopriať aj luxus, takže keď sa o Vás skvelo starali, tak prečo nie. Ale v našom hoteli sa teda o nás nijak extra nestarali, navyše sme sa smiali, lebo na chodbe chýbali lišty, trčali tam káble...na prvý pohľad krása, na bližšie kuknutie to vyzeralo celé také nedorobené...A veru, koľko rokov je to od tej víchrice a stále to je všetko brutálne vidieť. Nechcem si predstaviť ako to tam vyzeralo tesne po tej víchrici, to naozaj muselo zabolieť srdiečko každého.

      Odstrániť
    2. Nuž Eli, ale keď necháš za jedinú noc 140 E, tak po jednom víkende Ťa to aj trocha mrzí :-) Ale parádne sme si všetci traja užili. No neskôr sme boli aj v iných welnessoch za takmer polovicu ceny a starali sa o nás tiež ukážkovo :-) To ti poviem, z niektorých hotelov je úplne brutálny výhľad na tie vylámané časti lesa a akoby sa s tým ani nič nerobilo, veď už tam mohli byť aké veľké stromčeky! Ešteže pijeme Saguaro!

      Odstrániť
    3. Ja som bola v šoku, keď mi kamoška povedala, že boli na chatke za 10eur na osobu na noc a povedala som si, že nabudúce musím ísť už aj ja tak. Som myslela, že za takú nízku sumu v Tatrách človek ani nič nenájde. A hlavne v Tatrách si treba najmä užívať tú prírodu a nie hotela...140 je dosť,ale na to, že sú to Tatry sa už ani nečudujem:/

      Odstrániť
  5. Na Štrbském plesu jsem byla je tam kráásně :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. wau tak tam je krásne, tiež chcem isť do Tatier :) asi ste si to tam fakt užili tú krásnu prírodu, tam sa muselo dobre relaxovať :)


    things we love

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Treba si občas oddýchnuť a dopriať relax, slovenské hory sú na to ako stvorené:)

      Odstrániť
  7. naozaj krasne fotky:) na lomnicaku som este nebola, tak snad sa mi raz podari:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Je vidět, že jste si výlet opravdu užili. :)) Jednou jsem tam také byla, ale bohužel už je to dlouho a moc si toho nepamatuji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano uzili a velmi,teda ja som odchadzala max.nadsena;)

      Odstrániť
  9. juuj Tatry sú moja srdcová záležitosť.. keď chceš dobrú túru, tak odporúčam cez Priečne sedlo... túra je to asi tak na 8-9 hodín, považuje sa za náročnú, ale stojí to fakt zato... Pokiaľ sa bojíš výšiek, tak by to moc pre Teba nebolo... lebo cez sedlo ideš po stupačkách a držíš sa na skalách len reťazí.. inak fakt odporúčam :-) a keď Ťa mám potešiť, mám naprd kondičku, ale tú túru som zvládla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Joj tak to by som asi nedala, mozno casom ked uz budem pani turistka:)))

      Odstrániť
  10. Krááásne fotky, ty si na každej tak pekne usmiata :) Do Tatier nechodíme, čo ma mrzí, pretože keby sa naskytla taka ponuka tak by som hned išla, je to moj taky malý sník kde určite chcem čoskoro ist :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Usmiata,lebo inak sa anu nedalo,priam som ziarila stastim,minimalne vnutorne:)

      Odstrániť
  11. Krásné, moc krásné fotky.. navíc obdivuju, když to někomu v teplákách a mikině, jako tobě, sluší:)) To se mě stát nemůže:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No jasné:D Keď je človek z niečoho nadšený, šťastný, tak hneď vyzerá o čosi lepšie:)))A ja som bola teda celý víkend s výnimkou podávania tej mini porcie večere a pádu môjho foťáka na skaly:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...