Vôňa levanduľových polí denne s Vami

Krásny predvíkendový deň prajem!

Dnes do zoznamu značiek recenzovaných na blogu pribudne jedna nová. Je ňou francúzska prírodná kozmetika Panier des SensOd tejto značky Vám chcem bližšie priblížiť relaxačný krém na ruky s vôňou levandule. Predsa len počasie je zo dňa na deň chladnejšie a pokožka rúk je čoraz viac namáhaná. Vidím to aj sama na sebe, že ruky krémujem čoraz častejšie, aby som im vynahradila, že ich počas dňa trápi chlad.  Popravde, už by som najradšej začala nosiť rukavice:))(Minimálne dnes ráno, keď som už krátko po šiestej pobehovala po meste, rukavice mi veľmi chýbali)

Krém na ruky značky Panier des Sens ma samozrejme zaujal svojím krásnym balením, ktoré je zároveň so svojimi 75ml vhodné práve i do každej kabelky. No určite podstatná vec, ktorú som si všimla bola, že obsahuje až 20% bambuckého masla, ktoré je vlastne hneď druhé v zložení. Bambucké maslo dokáže dobre hydratovať práve suchú pokožku rúk a nôh, je vhodné i na citlivú pokožku a pomáha predchádzať starnutiu pokožky. A vďaka obsahu esenciálneho levanduľového oleja má krém zároveň antiseptické účinky.


Panier des Sens garantuje, že ich výrobky sú:
  • bez parabénov
  • bez phenoxyethanol-u(synetická konzervačná látka, ktorá zvykne nahradzovať parabény)
  • bez silikónov
  • netestované na zvieratách
Na druhej strane, zloženie nie je úplne ako z herbára, preto pre tie, ktoré to do detailu zaujíma, prikladám aj jeho fotku:)





Krém je celkom hutný a drží tvar ako vidíte na fotke. Stačí ho naozaj len málo, aby pokožku zjemnil, hydratoval a zároveň krásne prevoňal, pretože vôňa levandule je celkom intenzívna a prírodná, akoby ste privoňali k sušenej levanduli.  Po rozotretí do minutky pekne vsiakne, a tak neriešite problém s mastnými rukami. Zároveň ako krém vsakuje vôňa sa zjemňuje. Relaxačný krém na ruky, ako je písané na obale, je preto podľa mňa veľmi výstižné pomenovanie. A to najmä večer, keď si krému na rukách doprajem hrubšiu vrstvu a nechám pekne vsiaknuť a popritom vdychujem levanduľovú arómu.









Krémy na ruky od značky Panier des Sens nájdete na stánke biobeauty.sk Dá sa zakúpiť v piatich rôznych druhoch, a to morský fenikel, ruža, oliva, verbena alebo mnou predstavená levanduľa:) Okrem krémov na ruky nájdete v eshope aj masážne oleje, telové mlieka, sprchové gély či mydlá.  A ak ste ešte nepostrehli, tak biobeauty má aj svoju vlastnú krabičku krásy, my sme ju už objednávali priateľovej mamine(viac sa dočítate napr. tu).

Krém na mňa pôsobí dobre, kochám sa krásnym balením a je pre mňa praktické, že krém sa dobre vstrebáva, teší ma levanduľová vôňa, no zdá sa mi, že na tom zložení sa dalo ešte trošku popracovať:))


Aké krémy preferujete Vy? Tie výživnejšie a mastné alebo naozaj pocit mastných rúk nemáte rady? A poznáte značku Panier des Sens?



12 komentárov:

  1. Túto značku nepoznám, ale balenie má naozaj nádherné :)
    Najradšej mám krémy, ktoré sa rýchlo vpijú a neostanú po nich mastné ruky. Dosť mi to potom vadí v ďalšom fungovaní :D. Momentálne používam krémik od Essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Značka veru nie je veľmi rozšírená, teda aspoň u nás...Aj mne mastné ruky vadia. preto som práve s týmto s "rýchlovsiakačom" spokojná:))

      Odstrániť
  2. Hmm, ten vypadá dobře! Levandule miluju a to balení, ach!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aj krabička by mi stačila :) levanduľovú vôňu zbožňujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že?:)) Ja som sa na ňu len smutne kukla,že sa pri doprave trošku pokrčila, ale presne, je fakt krásna

      Odstrániť
  4. Zasa skvela kupa Eli. Balenie mi velmi pripomina balenia kremov na ruky od Erbario Toscano. Zlozenie je velmi dobre a tu stranku si ulozim a neskor popozeram.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne zas balenie od L´occitane, ale máš pravdu aj s tým Erbario Toscano...Dokonca má ešte aj presne 20% bambuckého masla ako L´´occitane. Na stránke majú zaujímavé vecičky....a takmer všetky v krásnych baleniach....niektoré tie mydielka sú skôr na výstavu ako na používanie:)) Tento krémik som však nekupovala:) Dostala som ho od spoločnosti Biobeauty na otestovanie. Kupovali sme od nich iba tú krabičku krásy s prírodnou kozmetikou. Inak ak by si chcela od nich vyskúšať nejaké vzorečky, tak sa stačí zaregistrovať na ich stránku a automaticky ti pošlú pár vzoriek....aj ja som sa tak nejak o nich dozvedela...

      Odstrániť
  5. ja si ruky akosi zabudam kremovať ale musim sa polepšiť:) potom ich mam velmi suche v živote som take nemala:) tento krem vyzera dobre

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krém na ruky dokáže fakt veľa...pre takým rokom-dvomi som ani ja ruky nekrémovala...teda len málokedy...odkedy na natieranie rúk nezabúdam mám nielen hladšie ruky, ale zlepšila sa aj kvalita nechtov...

      Odstrániť
  6. ahoj neuraz sa, ale v poslednej dobe je to sama nuda..
    sponzorovane clanky o nicom.
    a to som sem chodila skoro kazdy den

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, neurážam sa, som rada za každý názor, takže i za ten tvoj, takže si sa mohla pokojne podpísať;) Priznám sa, že osobne nikdy nejako nepočítam ktorý mesiac dám koľko recenzií, ktoré sú so sponzorovaným produktom a ktoré bez neho. Proste píšem články, recenzie na ktoré mám práve náladu a chuť, prípadne ktoré mám už nafotené a podobne. Donútilo ma to však spočítať ako som teda na tom a za posledný mesiac je sú to 2 sponzorované produkty a za ten predošlý som narátala tiež dva, čo mne neprišlo až tak veľa, hoci každý to vníma asi inak. Mrzí ma, že ťa takéto články netešia a nebavia, pretože si určite vážim každej čitateľky/čitateľa:)) avšak niekedy som vďačná, keď môžem vyskúšať niečo čo mňa i Vás zaujíma, čo som chcela vyskúšať a dostať to práve vďaka blogovaniu a môcť daný produkt vyskúšať, podeliť sa o jeho účinky s Vami. Preto spoluprácu, ktorá ma zaujme prijmem a ktorá ma nezaujme, viem, že s danými produktami nemám dobré skúsenosti, prípadne ich nemám záujem ani len skúšať, odmietnem. Spoluprácu preto vôbec neodvrhujem. Skôr by som sa mala zamyslieť nad tým, prečo čítanie o sponzorovanom produkte sa ti zdá byť nuda a čítanie o mnou kúpených veciach nuda nie je.

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...