Príjemný krycí make up s dlhotrvajúcim účinkom...

Ahojte dievčatká, 

dnes som si vybrala na recenziu jeden z Dermacol make upov. Mala som na to hneď dva dôvody: 

1. Až do 15.9. môžete zakúpiť produkty značky Dermacol až s 8 eurovou zľavou na celý nákup(viac info TU)

2. Tento make up je označený ako dlhotrvajúci, čo skutočne môžem aj potvrdiť, takže mi pripadá ako veľmi vhodná alternatíva make upu do školy, ktorý Vám na tvári vydrží od rána až do poobedia. A keďže nám už tá škola začala...

Takže poďme sa naň pozrieť bližšie. Make up má klasických 30 ml a je balený v sklenenej fľaštičke s pumpičkou. Make up má hutnejšiu konzistenciu ako som zvyknutá. Preto sa mi najlepšie osvedčilo nanášať ho jemne navlhčeným štetcom a pekne vklepkávať do tváre. Vtedy vyzerá pekne prirodzene, nič nevynechám a s konečným efektom som spokojná. Konzistencia je asi jediný fakt, ktorý mi úplne nevyhovuje, no práve z nej vyplýva potom dobrá krycia schopnosť a celková výdrž:/

Ja osobne po make upe ako je tento, nemám potrebu sa pudrovať, pleť je zmatnená na moje pomery zmiešanej pokožky dostatočne. Myslím, že je to vidieť i na fotkách. Dokonca si myslím, že práve na zmiešanú a mastnejšiu pokožku bude tento make up i vhodnejší, keďže som si nevšimla hydratácie pleti.

Make up podľa mňa veľmi pekne kryje. Pri líčení som nemusela použiť ani korektor pod oči a pleť je zjednotená aj bez neho. Z internetu sa dozvedám, že obsahuje i  koenzym Q10 a mal by podporovať elasticitu pleti.

Tento prípravok sa pýši nápisom 24 control  long lasting make up. A nemôžem mu veľmi oponovať, žeby nebol. Tým, že je hutnejší, tak po dobrom zapracovaní do pleti naozaj drží veľmi dobre aj bez použitia bázy pod make up. Pripojila som i fotky po 6 hodinách, aby ste mali predstavu. Keď som sa po vyše 9 hodinách odličovala, tak veru stále bolo čo, takže osobne výdrž pokladám za veľmi dobrú. S tým súvisí i fakt, že na ňom dobre a dlho držia lícenky a bronzery.







Viac ako kopu slov povedia podľa mňa práve fotografie...



Príde mi, že pre zmiešanú až mastnú pokožku, ktorá vyžaduje strednú až vyššiu kryciu schopnosť a dlhodobý zjednotený efekt, by mohol byť tento make up ideálny.  

Dostupný je v siedmych odtieňoch. Ja som testovala tretí najbledší v poradí. Cena bez akcií a zliav je 10,26. Ak však použijete 8 eurovú zľavu, ktorú dostane každý nový zákazník Dermacol eshopu(viac info TU), tak bude cena 2,16 bez poštovného.

*Tento výrobok som vyhrala ešte niekedy na jar v jednej líčiacej súťaži od Dermacolu. Preto odtieň úplne nekorešponduje s mojím odtieňom pokožky. Ja by som brala asi ešte o odtieň bledšiu verziu. I tak som make up chcela vyskúšať, pretože som naň na internete čítala pomerne veľa chvál:)

P.S: Pre mňa bol odtieňovo vhodný akurát cez leto, no i tak som Vám chcela nafotiť radšej fotky make upu na tvári ako iba rozotreného na ruke.

Máte s ním skúsenosť kočky? Čo naň hovoríte?





34 komentárov:

  1. Mě hlavně přijde, že bys potřebovala ještě krapet světlejší odstín :) Tenhle odstín tvé pleti, alespoň dle fotek, moc nesedí, ačkoliv má dobré schopnosti. Přirozenost taky nebude jeho silnou stránkou..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno áno, veď to píšem aj v recenzii:"Tento výrobok som vyhrala ešte niekedy na jar v jednej líčiacej súťaži od Dermacolu. Preto odtieň úplne nekorešponduje s mojím odtieňom pokožky. Ja by som brala asi ešte o odtieň bledšiu verziu. I tak som make up chcela vyskúšať, pretože som naň na internete čítala pomerne veľa chvál:)"

      Odstrániť
    2. Aha, tak to už jsem nějak nedočetla :) To pak souhlasím :)

      Odstrániť
    3. No to sa stane, že človek občas čosi preskočí:) Ja som to tam sama písala do tej recenzie, lebo sama vidím, že to nie je ono:)

      Odstrániť
  2. Já mám ještě tu starší verzi, takovou matnou lahvičku a jsem spokojená :).
    Akorát mi na něm vadí že hrozně vysušuje pleť a zvýrazňuje suchá místa. Btw.vypadáš jak Tereza Kerndlová na těchhle fotkách :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne pleť pekne zafixoval a neleskla som sa v T zóne ani po niekoľkých hodinách, hoci mám zmiešanú pleť. Keď použijem niečo hydratačnejšie, tak musím použiť aj púder,lebo sa zvyknem lesknúť... Ale ako píšeš ani ja som si nevšimla, že by hydratoval, preto som aj spomenula, že mi príde skôr vhodnejší na mastnejšiu a zmiešanú pokožku...No suchšie miesta mi nezvýrazňuje. Občas sa mi to stáva okolo nosa, ale s týmto make upom zatiaľ nie...

      Odstrániť
  3. Pěkně zakryje, ale od dermacolu mám ráda jenom ten pudr Acnecover :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala som ho a bola som spokojná, lebo som si ho kúpila postupne až 3 balenia. Potom sa mi začal zdať akýsi hustý, trošku zle sa mi s ním pracovalo, mám pocit, že po čase zhustne, ale nie som si istá. Proste som si ho už nevedela tak zapracovať, ako predtým. Inak som bola veľmi spokojná a máš pravdu, ideálny pre zmiešanú pleť, krásne skryl póry a T-zóna bola dlho pekne matná. Asi sa ešte niekedy k nemu vrátim, bol to jeden z naj make-upov, čo som mala. Poradila som ho aj kamoške a tiež si ho kúpila už niekoľkokrát :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne je dosť hustý, aj ja by som ho veru trošku preriedila:))) Ale zas by stratil asi iné vlastnosti:) No ale keď ho nanášam tým štetcom, ktorý je trošku vlhký, tak je všetko OK:)

      Odstrániť
    2. Veľmi mi mimochodom pripomína Estée Lauder Double wear :-) A Eli, daj si niektorú z týchto fotiek, z tohto príspevku, tu na blog ako profilovku, si na nich úžasná!

      Odstrániť
    3. Fíha, také porovnanie. Ja som veru ešte taký drahší make up nemala. Nejaké rúže, laky, lícenku, tiene dokonca aj púder áno,ale make up nie.

      Odstrániť
    4. To ťa začne chytať panika okolo 30ky, uvidíš :-D Tak začneš aj kadečo drahšie skúšať, lebo nastane antivráskový ošiaľ atď :-)

      Odstrániť
    5. Ja mám pocit, že za toto leto som akosi dosť ostarla, vrásky okolo očí mám už snáď od narodenia a pomaly sa pridávajú ďalšie, mala by som sa prestať smiať a mračiť:))

      Odstrániť
    6. Ja veru vcelku musim byt len a len vdacna za moju genetiku, pokial ide o starnutie pleti. Ze prva vraska okolo oci sa zacala objavovat az po 30ke. Plet mam sice velmi citlivu a priserne zmiesanu, ale nemenila by som. A z mracenia a grimas mam riadne mimicke vrasky na cele, ale to sa proste neodnaucim, ksichtit sa a rehotat :-DDD Nuz uz si len musíme navzajom radit, jako to spomalit, snad nepojdeme na plastiku a neskoncime a la Sly-ova mamicka!

      Odstrániť
  5. Ja mám od Dermacol ten kaviárový... je super, len nie na suchú pleť, ktorú mám ja :D Ja si myslím, že Dermacol robí docela dobré a dostupné make-upy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na ten treba veru rýchle prsty na rýchle roztieranie:) a efekt je potom pekný...skúšala som len vzorku.

      Odstrániť
  6. No teda ten je úžasnej :D Já ho chci. Koukala jsem na něj v Dmku sakra a odolala jsem, jak sem se toho mohla dopustit :D Krásný den přeji :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale zas si nakúpila iné pekné večičky. A možno, keď ten make up cover zmiešaš s trochou krému, nebude vadiť ani, že si omylom vzala zlý odtieň:/

      Odstrániť
  7. Já ho mám a celkem jsem si ho oblíbila, ale teď na zimu ho používat nebudu, protože lehce vysušuje pleť, takže zvolím něco krémovějšího :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja používam zväčša aj na zimu zmatňujúce make upy, snažím sa to napraviť len intenzívnejším krémovaním, no tento odkladám kvôli tomu tmavšiemu odtieňu...

      Odstrániť
  8. Ejha, vyzera super.. a este ked hovoris, ze je na zmiesanu plet..tak to by som mala vyskusat! Vdaka za tip.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pretože pekne zmatňuje, tak verím, že by mohol vyhovovať aj tebe:)

      Odstrániť
  9. tedy vyzera super, dlhotrvajuce makeupy do školy, do prace su idealne, ja ale som momentalne zastancom bb kremov :) inak mala som od Dermacolu dva make-upy nejake zmatnujuce, najprv mi vyhovovali, pretože som vlastne sa kozmetike ešte nevenovala no po čase ked som našla aj lepšie make-up už nebol taky super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som mala svoje BB obdobie, hoci som nepoužívala tie pravé, ale iba európske. Teraz som zas prešla na make upy, takže ma to baví objavovať a skúšať nové:)

      Odstrániť
  10. vyzerá super :) ja mám s makeupmi od dermacolu celkom dobré skúsenosti, takže ani tento nesklamal :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mňa veru nie...len škoda toho odtieňu, že už ho nemôžem ďalej používať:/

      Odstrániť
  11. Velmi ti pristane! Mala som ho pred niekolkymi rokmi a kedze som bola zvedava ci aj teraz bude splnat moje ppziadavky kupila som si ho a znova si ho neviem vynachvalit:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano, vsak kvoli tomu, ze si mi pisala,ze je fakt dobry som ho chcela otestovat.:))

      Odstrániť
  12. Ahoj, make up ti moc sedí, ale mne by neseděl kvůli oranžovému podtonu, ale pro tebe ten pravý :)

    lifeinimperfection.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj! Ja som mala tiež trochu problém kvôli jeho farebným odtieňom... Ale keď rozšírili far. odt. 2K odtieň mi úplne sadol :) Ináč ho len chválim a chválim, najlepší dlhotrvajúci aký som vyskúšala!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...