Maximálne výrazné a maximálne trblietavé...len treba vedieť ako na ne;)

Občas mám náladu na výraznejšie líčenie a nebojím sa na očiach ani oranžovej ani ružovej. Dlho som si však žiadnu takúto výraznú farbičku nekúpila. Nová kolekcia Wild od Max Factor však takýmito odtieňmi priam žiari, a tak som si jeden z mono tieňov vybrala od sestry ako darček k sviatku:)

Balenie je klasické ohrúhle, ako sme pri Max Factor mono tieňoch zvyknuté. Odtiene aj konzistencia sa však značne líšia od "klasiky". Odtiene sú teda dosť výrazné a trblietavé. Konzistencia je zvláštna. Tieň vyzerá akoby bol nahrubo namletý, no po dotyku s pokožkou sa na oko pekne priľne. Práve z tohto dôvodu sa mi najlepšie nanáša prstom alebo klasickým penovým aplikátorom. Keď ho nanášam nasucho štetcom, tak práši.

Inak je to, keď sa nanáša namokro. Vtedy pekne priľne na oko, aj keď je nanesený štetcom. Ak chcete dosiahnuť maximálne výraznej farby, naneste ho namokro prstom alebo penovým aplikátorom.













Na deň nanášam tieň na podkladovú bázu nasucho štetčekom, aby to bola taká stredná intenzita. Ak chcem niečo výrazné na večer alebo oživenie tmavého líčenia, jemne tieň vklepem namokro prstom na očné viečko a oživenie je zaručené.

Čo sa týka výdrže, keď ich dávate na podkladovú bázu alebo ich nanášate namokro, tak tiene držia pekne celý deň a bez zaliezania do vrások. Farebná škála je skutočne rozmanitá.

Tiene nájdete vo Fann alebo DM za cenu 191kč/7,8eura.



Ku kolekcii Wild patrí aj nová riasenka a ceruzky na oči dostupné v šiestich odtieňoch. Včera som v DMku ceruzky skúšala a musím povedať, že vyzerali dosť dobre. Pekné a dobre pigmentované farby. Navyše na ruke dobre držali aj keď som už z drogérii vyšla a snažila sa ich z rúk zotrieť! Ja ceruzky takmer vôbec nepoužívam, inak by už staroružová bola v mojom košíku.

Ceruzku nájdete v Dmkách alebo vo Fann za aktuálne 199kč(bez akcie 267kč). V slovenskom Fann 8,5e.




Musím povedať, že kolekcia ma zaujala hneď od uvedenia na český a slovenský trh. Je niečím iná, svieža, výrazná. Trošku také prebudenie. Aby som zhodnotila tienik na záver, bol pre mňa zaujímavým prekvapením. Musela som zvyknúť, že pracuje trochu odlišne ako s klasickými MF tieňmi a odvtedy sme už veľkí kamoši. Ak sa nebojíte výrazného líčenia a trblietok, tak tieniky určite vyskúšajte a dajte vedieť ako ste spokojné:) Ak máte doma ceruzky, dajte vedieť tiež. Som zvedavá, či sú naozaj také dobré ako vyzerajú!









22 komentárov:

  1. Ty odstíny jsou vážně úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú také iné ako ostatné, zaujímavé:)

      Odstrániť
  2. tak konečne niečo poriadne aj v drogérii :))) tiene vyzerajú božsky!! tá modrá a ružová! len tá cena je trošku vyššia...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala aspoň 10% zľavu za Fann členstvo, ale áno, cena je vyššia, keďže to je len jeden tieň, ale na MF je to normálna cena:/

      Odstrániť
    2. hej hej, to som chcela dopísať, že keďže je to MaxFactor, tak je to normálna cena...ale naozaj vyzerajú super! hlavne namokro...:)

      Odstrániť
    3. :) áno,áno je to úplne iná káva ako nasucho bez podkladu:))

      Odstrániť
  3. paráda, ale brala by som neutrálnejší tienik, na bežný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa tieto menej výrazné odtiene najskôr nezaujali, ale keď som ich náhodne pri googlení našla ako vyzerajú na oku, tak aj tie sú fakt pekné...

      Odstrániť
  4. Ooo, vyzeraju super! Vsimla som si ich v Dm, ale nemala som cas blizsie preskumat, ale vyzeraju fakt dobre a aj tie konturky! Najblizsie sa na to mrknem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeee diky za fotky, vypada pekne, jsi me nalakala uplne:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš, že presne na teba som pri písaní slova VÝRAZNÉ myslela?:)) Určite ich čekni, aj keď tá výrazná verzia namokro sa v drogérke/parfumerke len ťažko skúša:/

      Odstrániť
  6. Presne tento odtieň som minule držala v DM v rukách, ale nakoniec som ho tam nechala. Asi som urobila chybu a mala by som tieto tieniky ešte bližšie omrknúť.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pri prvej fotografii som si myslela, ze je to licenka.. mono tiene mam velmi rada... mam kopupaliet, ale ked su velke tak sa zle skladuju a ani sa mi nechce ich vyberat kazdodenne :) farba je zaujimava..dufam, ze urobis nejake licenie :) inak vyzera krasne..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď vidím, že je záujem určite sa o čosi pokúsim:) S tými paletkami máš pravdu. Ja mám ale radšej duo alebo trio, aj z finančného hľadiska aj z toho dôvodu, že človek nemusí vymýšľať kombinácie a hneď má poruke viac odtieňov, ktoré k sebe pasujú:)

      Odstrániť
  8. raz som mala presne take tiene - brutalne trblietave a nahrubo namlete. vzdy ked som sa licila mala som zaprasene lica, ale aplikacia na mokro ma nikdy nenapadla:D tie tiene som ani neminula a po expiracii som ich vyhodila. ale tie ceruzky ma zaujimaju, su matne? brala by som ruzovu a bielu:) len tak cena je fakt vyssia...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bashi ani mňa by to samú od seba nenapadlo, ale Max Factor to sám píše k týmto tienikom v propagačných materiáloch:) Takže iba tak som sa k tomuto nápadu dostala:) Biela ceruzka bola akoby rozjasňovač, tá bola taká trblietavejšia. Potom som skúšala ešte hnedú a ružovú a tie neboli ani úplne matné ani úplne lesklé. Veľmi pekné a decentné. Nie príliš žiarivé ani fádne...no asi ti to nevysvetlím a musíš okúsiť tester:D

      Odstrániť
  9. Tesims a az s nim pridas nejake licenie :) inak za oznacenie dakujem uz sa na tom pracuje tak dufam ze sa ti bude moje spracovanie pacit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa budem tešiť na tvoj článoček:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...