Keď intenzívna čierna intenzívnou čiernou nie je...

Musím skonštatovať, že sa mi celkom darí nakupovať veci s ktorými som spokojná. Kozmetiku vždy radšej kupujem cez internet, lebo si vždy daný odtieň vygooglim, prečítam recenzie a až následne sa rozhodnem. Chybu skôr urobím pri nákupe priamo v drogérii, kedy kupujem narýchlo a v tom umelom svetle sa odtiene dosť líšia od skutočnej farby. 

No dnes tu mám pre Vás článok o produkte pri ktorom mi šťastena nepriala a siahla som teda celkom vedľa, aj keď som kupovala cez internet a poctivo gúglila.

Hodnotiť by som chcela linku COULEURS NATURE od značky Yves Rocher. Hľadala som nejakú kvalitnejšiu tekutú linku, ktorá by bola pekná čierna, dobre by držala a zároveň ma neštípala na oku(oči mám naozaj extrémne citlivé a štípe ma na nich veľká väčšina výrobkov, ktoré Vás ostatné neštípu). Preto som sa nechala zlákať na nákup v eshope Yves Rocher a využila som akciu, kedy linka nestála obvyklých 229kč/9eur, ale niečo okolo 170kč a myslela som, že snáď linka uspeje.




Čítala som na ňu asi dve recenzie(viac som ich nenašla) a boli celkom pozitívne, tak som do toho išla. Musím však, že spokojná nie som. Nie, že by som linku zatratila a vyhodila do koša, to určite nie, len nespĺňa úplne to čo sa o nej píše.

Na internete nájdete textík: 

"Fluidní textura těchto očních linek rychle schne a dobře drží. Jemný aplikátor vytváří dokonale přesnouintenzivně černou linku."


Začnem pozitívne, a to tým, že linka má veľmi dobrý aplikátor, ktorý dokáže vytvoriť tenkú aj hrubšiu linku, neohýba sa, ale je pevný. No už po prvom nanesení na ruku na prekvapili trblietky. Čakala som intenzívnu čiernu a nie trblietky!!! To je vlastne hlavný dôvod prečo považujem tento nákup za neúspešný.

Ďalším dôvodom je výdrž alebo skôr oteruvzdornosť. Stačí sa naozaj jemne chytiť oka a linka sa rozmazáva ako bláznivá. Pokiaľ sa oka nedotknem, tak je to pohoda, linka drží pekne aj celý deň, ale akonáhle sa jemne prejdem mimovoľne po linke, tak už nedrží. Práve z tohto dôvodu sa nedá pri robení linky urobiť na vonkajšom kútika taký ten chvostík, pretože sa hneď rozmaže.

Linku som nafotila na porovnanie s obyčajnou Miss Sporty linkou, ktorá stojí neviem 2,5eura/60kč a je super, drží, má intenzívnu farbu, akurát aplikátor je nie najlepší.

Dôvod prečo som hľadala novú linku bol fakt, že inak výborná Miss Sporty ma občas na oku štípe(ja viem, nikoho iného neštípe, len mňa), no týmto nákupom som to nevyhrala, lebo aj Yves Rocher občasne štípe úplne rovnako, takže...:/


Ako môžete vidieť prvé tri čiarky sú robené s Yves Rocher linkou- sú trbietavé a menej intenzívne ako ďalšie 3, ktoré sú robené s Miss Sporty linkou.


Po všetkých šiestich čiarkách som po zaschnutí oboch liniek prešla rukou rovnakou intenzitou. Miss Sporty prežíva takmer bez ujmy, Yves Rocher sa rozmazáva.


Je pravda, že linka dokáže na oku vytvoriť zaujímavý efekt tým, že obsahuje trblietky, proti tomu nemôžem protestovať, no ide mi skôr o to, že v popise nebolo o trblietkách ani chýru ani slychu a ja som naozaj linku s trblietkami nechcela:/


Kupujete kozmetiku Yves Rocher? Ste s ňou spokojné?



26 komentárov:

  1. Tuto linku nepoznam ale zato poznam tento druh balenia linky, kedze ju maju viacere znacky. Ja vlastnim dve, od Astoru a od Dermacolu a obe su velmi dobre. Vyskusaj! Sice neviem Eli, ako budu reagovat citlive ocka, ale pigmentacia a vydrz je u oboch vyborna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Julianka presne pred dvoma dňami som videla u Dorotky recenziu na tú od Dermacolu a vyzerala veru dobre, krásna intenzívna čierna a ešte aj takýto dobrý aplikátor, takže myslím, že najbližšie siahnem po nej.

      Odstrániť
    2. Len ma maly problem o ktorom budem pisat v najblizsom clanku ...

      Odstrániť
    3. Och joj, to mi nevrav:))) Ja som akurát čítala, že sa píše, že je vodeodolná a pritom nie je, čo by mi zas nejak nevadilo.

      Odstrániť
  2. Taky mě hrozně zklamala - štípe, maže se a ty třpytky tam moc nechápu. YR mám ráda, ale jsou věci, který se jim rpostě nepovedly... :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No pekne, tak dokonca ani nie som sama koho štípe...Ja práve YR moc nepoznám, iba pár vecí a ako som urobila pred letom objednávku asi s piatimi vecami, vrátane tejto linky, tak ma žiadna z tých vecí nenadchla okrem antibakteriálneho gélu na ruky, ktorý však už poznám roky a vedela som do čoho idem, a teda, že je veľmi dobrý.

      Odstrániť
    2. Tak to já mám ráda jejich sprcháče, arnikový krém na ruce, fluidní dlouhotrvající makeup, bio pleťový krém, tělová mléka z řady Plaisirs Nature, balzámy na rty a šumivé tabletky. Mám od nich i jedny z nejoblíbenějších očních stínů. Ale tyhle linky, chrpový odličovač, heřmánková sada v péči o obličej a vlasová péče (kromě malinového octa a šampónu pro růst a proti vypadávání vlasů) jsou vážně špatné výrobky. Rtěnky a řasenky mě moc nedostaly.

      Odstrániť
    3. Som rada za tipy na vyskúšanie i nevyskúšanie. Rúž bol tiež v tej mojej objednávke a je fajn, ale zas za 300kč nestojí, rovnaký kúpim aj z drogerky za 100. A riasenka nám raz prišla polovysušená, Z Arnikovej rady je práve aj ten antibakteriálny gél, takže viem, že môžem ísť kľudne aj do krémiku na ruky:)

      Odstrániť
  3. YR na mě působí strašně obskurně a vůbec nemám potřebu si tam cokoliv kupovat a tvůj článek mě v tom jen utvrdil.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa nepáči, že všetko majú predražené a pritom na mail mi chodia stále samé 40% zľavy, nechápem načo je to dobré.

      Odstrániť
  4. ja pouzivam roky..uz asi 8rokov z oriflamu linku s tenkym aplikatorom a nikdy ziadna nesklamala,aj ked menili obal tak vnutro zostalo mam taky pocit..nerozmazava sa ani po pretancovanej noci do rana, su intenzivne cierne, nestipu a su dostat do 2-3eur. Oriflame velmi nemusim,ale linky maju kvalitne!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nemám pri sebe žiadnu Oriflame ani Avon lady, tak na tieto dve značky v poslednej dobe dosť zabúdam. Ale úplne ti verím, ja som dlho od nich používala fixu na oči a tiež stála asi 3 eurá a bola super, navyše vydržala vždy strašne dlho...

      Odstrániť
  5. S touhle kosmetikou zatím ještě nemám žádné zkušenosti:)
    jinak s linkami jsem spokojená od Miss Sporty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja by som úplne bola, keby na očiach trochu neštipkala, preto som chcela nájsť niečo lepšie a teda zatiaľ sa mi to nepodarilo..

      Odstrániť
  6. fúúha...tak toto je iná kvalitka....ja som si obľúbila linku v pere od oriflame :) aj ked mam moju milovanú mary kay...ak ju chcem mat viac intenzívnejšiu, prejde si po nej čiernou ceruzkou MK.... :) ale toto je fail :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, túod Oriflame poznám aj ja a je super...s tou od MK som ešte nemala tú česť sa spoznať:)

      Odstrániť
  7. Ja ju mám doma už dlhšie, ale ešte stále som ju neotvorila.. O tých trblietkach viem a kupovala som ju už s tým, pretože matné linky mám, tak som chcela niečo pre zmenu, len ak sa rozmazáva tak to bude asi u mňa problém :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mňa tým, že som ju kupovala len z netu, kde v popise trblietky neboli, tak ma fakt naštvali, ak sa oka cez deň nechytíš, tak je to pohoda, ak hej, tak ako ja(stále sa dotýkam aj tváre aj sem tam aj oka, keď mi napr.slzička vybehne, alebo mám pod okom trošku popadanej špirály)...a ako vidíš podľa foto veľa jej netreba a proste ide dole, pričom obyč. Miss Sporty drží:/

      Odstrániť
  8. No s linkami je vždy problém. Najhoršie tekuté linky aké som mala boli vodeodolné od Astor. Oni sa v polke dňa doslova ošúpali. Teraz už len gélové a vo fixke.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gélovky sú fajn aj fixa, kedysi som tekuté nepoužíva vôbec....ale akosi som si na ne zvykla a keď veľmi chcem viem s nimi vytvoriť krajšiu linku ako s gélovkami alebo fixou...

      Odstrániť
  9. Skoda tej vydrze pretoze efekt sa mne osobne velmi paci i ked nie je taka čierno cierna ako by mala byt. Teraz uz aspon dalsie baby co si ju budu chciet kupit budu vdaka tebe vediet ako to vlastne je a dokonca je aj trblietky obsahuje aj ked sa to nikde nespomina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, on je zaujímavý ten efekt na oku, to nepopieram.....a určite oslovil viac ľudí...len ja som takú nechcela:(((

      Odstrániť
  10. škoda, že není fotka přímo na oku, ta je pro mě stěžejní......

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja som schválne robila foto na ruke, aby som ju mohla porovnať s tou Miss Sporty, aby to bolo jasne viditeľné,že je o niečo "menej" čierna a obsahuje tie trblietky, zároveň ako sa po pretretí rozmaže Miss Sporty a ako tá od YR...možno časom pridám foto aj na oku...je to určite zaujímavý efekt...mňa len nahnevalo, že je popisovaná ako inak aká v skutočnosti je...

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...