Je maska od Macadamie skutočne taký zázrak?

Ahojte dievčatá!

Ozývam sa po trošku dlhšej dobe, kedy so doháňala v súkromí, to čo som zanedbávala a koncom týždňa som sa zabávala na svadbe. Verím však, že tento týždeň tú minulotýždňovú absenciu blogu vynahradím:)

Tento týždeň začneme veľmi známou maskou, ktorá v blogerských kruhoch býva označovaná za najlepšiu masku na trhu, na druhej strane čítala som už aj pár negatívnych názorov. A preto moja zvedavosť ako táto maska bude pôsobiť na moje vlasy bola obrovská! 

Maska sa dá zakúpiť v rôznych baleniach: 15, 30, 100, 250 alebo dokonca 500ml. Najlepšie je nazačiatku vyskúšať určite menšie balenie, aby ste zistili ako Vám maska bude vyhovovať. Ja som mala k disozícii 100ml balenie od spoločnosti Macadamiahair.

100ml balenie je praktické ako na domáce použitie, tak i na cestovanie - uzatvárateľné a spratné. Maska má po vytlačení krásnu perleťovú farbu. Je klasickej hutnejšej konzistencie. Mala by sa nechať pôsobiť minimálne 7 minút, ja som ju nechávala trochu dlhšie, vždy pri kúpeli, čiže takých 15-20 minút. Nemala by som zabudnúť povedať, že moje vlasy sú skôr jemnejšie, rýchlo sa mastiace, dlhé, ale zas si nemyslím, že by boli zničené, snažím sa o ne starať celkom poctivo.

Pre mňa bola táto maska prekvapením, pretože bola iná ako haldy iných másk, ktoré som už doteraz skúšala. Masky totiž nerada používam, pretože moje jemné vlasy sa veľmi rýchlo mastia, po obyčajnej maske samozrejme ešte rýchlejšie. Táto maska vlasy vyživí, ale nezamastí, nenechá ich ťažkými. Vlasy sú po nej na dotyk akoby pevnejšie, na pohľad zdravšie. Čiže pre moje vlasy super. I po použití masky sú vzdušné, hladšie. Práve preto som sa ju odhodlala použiť nielen na konce ako som masky zvyknutá používať, ale riskla som to aj takmer na celú dĺžku vlasov(cca 10cm od pokožky hlavy - bližšie som dávať nechcela, lebo pokožka mojej hlavy a silikóny sa nemajú radi). Vlasy ani po dlhom pôsobení takmer na celej dĺžky vlasov opätovne neboli mastné, zaťažené. A tak ju tak používam i naďalej.

Nedá mi však na záver poznamenať, že si myslím, že táto maska je výborná práve na jemnejšie a spľasnuté vlasy. Na veľmi husté, vysušené, prípadne i farbené vlasy by som však skôr použila výživnejší olej ako masku. Aspoň taký je môj subjektívny odhad, nemusí to byť pravda. Nie je to totiž klasická maska, ktorá vlasy riadne premastí ako sme zvyknuté, aj keď obsahuje makadámiový i argánový olej. 

O a na to najlepšie som skoro zabudla!!! Vôňa z masky vydrží vo vlasoch dlhooó, skutočne až do ďalšieho umytia, čo sa mi teda zatiaľ nestalo, aby mi vlasy voňali dva dni. Ale asi záleží na množstve, ktoré použijete. Čítala som totiž recenziu, kde kočka tvrdila, že jej stačí iba trošička masky na jedno použitie, ale vôňu z vláskov necítila. Ja si jej doprajem také obvyklé množstvo, asi ako vlašský orech, a vôňa je teda úžasná.






Okrem toho, že 15ml balenie masky a zároveň 10ml balenie oleja sa nachádza v giveaway narodeninovom balíčku, ktorý poputuje jednej z Vás už čoskoro, ďalšia z Vás bude mať možnosť vyhrať aj vzorkový balíček, kde sa nachádzajú mini balenia  masky, oleja a kondišu. To len aby som Vás nalákala, na čo sa môžete ešte v priebehu najbližšieho týždňa tešiť.



Na záver, tak chápem recenzie ktoré som čítala i tie pozitívnejšie i tie negatívnejšie, je totiž možné, že nespokojná mohla byť práve kočka s extra vysušenými vlasmi, ktoré možno maska nedokázala dokonale vyživiť. Naopak nadšené sú podľa mňa práve kočky s vlasmi ako ja a teda tie, ktoré majú vlasy jemné a rýchlo mastiace a nechcú vlasy príliš zaťažiť.

Máte už skúsenosti s Macadamiou? Minimálne ich olejček by ste skúsiť mali! Budem rada, ak mi dáte vedieť Váš názor:)


17 komentárov:

  1. Milujem ich krásne balenia. U kamarátky som skúšala šampón a bola som veľmi spokojná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to máš pravdu, aj ja som na tú masku kukala a kochala sa...:))

      Odstrániť
  2. tahle maska vypadá moc dobře a pro mé vlasy asi jako stvořená:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja som bola prekvapená, tým, že bola úplne iná ako som čakala a vyhovuje mi viac ako tie všetky ostatné....

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zase raz si ma asi naočkovala, joooooj ;-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) však ja chodím k tebe po inšpiráciu:D

      Odstrániť
    2. Skončime naše vzájomné sledovanie cez GFC, je to mimoriadne nebezpečné, predovšetkým pre peňaženku :-DDD Ale to bol len žart samozrejme, čo by som potom s toľkými peniazmi robila?

      Odstrániť
  5. Ta maska by se asi hodila i mě, taky se mi rychle mastí vlasy :) Jako někdu ju chválí někdo ne pak si vyber :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Záleží určite aj od použitia, či jej niekto dá na vlasy veľa/málo, zle ju zmyje, nechá ju krátko/dlho pôsobiť...ja som inak tiež bola strašne zvedavá, keď som čítala kopu tých pozitívnych a potom zrazu do toho nejaký úplne negatívny názor:)...a určite si myslím, že záleží od toho typu vláskov...

      Odstrániť
  6. Ja mám vlasy mastné, a úplne som bola z masky nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak super, to ma veľmi teší, že sa s tým stotožňuješ...tak snáď bude rovnako pôsobiť aj na ostatných:)

      Odstrániť
  7. Perfektná recenzia :) ..asi si ju budem musieť kúpiť :P

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super recenzia :) o maske uz veeelmi dlho uvazujem...odfarbujem sa na blond no sama mam vlasy spinavy blond takze ich nemam prilis vysusene tak si myslim ze by mi mohla vyhovovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. mne nevyhovovala. mala som z nej suche a krepovite vlasy. inak vsimla som si, ze ked ludom nevyhovuje tato maska tak im vyhovuje aussie 3 minute miracle a opacne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pamätala som, že tebe maska nevyhovuje, písala si to myslím v nejakom komentáre pod nejakú recenziu..Aussie som ešte neskúšala...a podľa tvojej rovnice by som potom ani nemala:))

      Odstrániť
  10. Ahoj, tak ja mám velmi suché vlasy a aj tak je tá maska super! A krasne balenie a krasna trvacna vôňa, ako si aj ty spominala. Výborný je aj healing oil spray, je ľahučký, hoci aj na celú dĺžku vlasov - co sa týka healing oil treatmentu, tak ten sa da pouzivať iba opatrne na končeky, lebo je o dosť hutnejšjí ako sprayová forma. A ešte majú produkt Flawless, čo je akysi šampóm a kondicionér v jednom vo forme neskutočne krémovej peny, je to návykové, mám už druhé balenie.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...