Čo mám nové a čo ma teší v posledných dňoch...

Nákup kníh je moja slabosť. O to viac sa vždy teším z nákupu kníh v Levných knihách. Častokrát tam narazím na výborné kúsky ako sú tieto a doslova za pár kačiek.


Jednoduchý a elegantný top z Orsay. Ako mamina povedala: To je taký ten tvoj štýl:)) 


Dlho som pepermintovej farbe odolávala. Nakoniec som vo výpredajoch kúpila tieto jednoduché šaty, ktoré sú zaujímavé akurát zipsom vzadu. No na zimu k farebným pančuškám alebo legínam a čizmám budú super.


Celé leto ma priateľ rozmaznával takýmto domácim bazovým mojitkom.



Leto bez varenej kukurice nie je leto. Toto leto ma ale supermarkety riadne štvú, neviem, či bol nejaký zlý rok na kukuricu alebo čo, ale je veľký problém ju zohnať. Všade je stále vypredaná:/


Pol svojho života som túžila po deke z patchworku, ale tieto deky sú nenormálne drahé, takže investovať do nej som nemala v pláne. O to viac sa z nej teším, keď som ju dostala od maminy.


Asi som veľmi poslúchala, lebo som na narodeniny dostala tento krásny písací stôl so sklenenou doskou. Vysnívala som si ho ešte pred rokom a vravela som, že raz si ho kúpim....a teraz ho mám a teším sa z neho...lebo je obrovský a proste krásny.


Urobila som si radosť novými závesmi:)


No a samozrejme, čo by to bol za príspevok bez kozmetických produktov:)

Nový odtieň Astor masielka, ktorý som už postovala na fb. Je to 008 hug me, obsahuje trblietky a zdá sa mi, že hydratuje o chlp menej ako ten bez trblietok.



Dlho som váhala, ktorý produkt z noviniek od Max Factor vyskúšať. Vyhral to tento tienik, pretože obdobný sa ešte v mojej kozmetickej výbave nenachádza. Mimochodom ďalší darček, tentokrát od sestry. A aký je? Uvidíte v recenzii:))


Po Manufakture som nesiahla už dávno, túto som dostala darom. Je to vyššia exkluzívna rada a musím potvrdiť, že je to aj cítiť. Sprcháč krásne hydratuje. Oba výrobky peknučko voňajú. Však bude recenzia:)


Je to skvelý pocit,  keď Vás Vaši najbližší poznajú a vedia, čo máte rada. A preto mi obrovskú radosť urobil tento cestovný balíček Biodermy, ktorý som dostala:))


Špirála - sestrina špirála. Miss Sporty za 2 eurá a viete aká je suprová?! Natoľko, že som ju sestre ukradla:D


Máte chuť si urobiť malú radosť aj Vy? Zaregistrujte sa na stránkach biobeauty.sk a ako milá pozornosť Vám príde domov pár vzoriek z ich sortimentu na otestovanie:))


A čo teší v poslednej dobe Vás?





26 komentárov:

  1. Kukuřicu♥miluju!!:))) Ten stůl je fakt nádherný, krásný dárek.. Náhodou tento odstín zelené ti půjde perfektně k vlasům, ještě, že jsi neodolala, super kup!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne len tá farba "liezla na nervy" keďže bola úplným hitom leta a videla som všade:)) Avšak šaty sú veľmi pohodlné, takže to bolo rozhodujúce:)

      Odstrániť
  2. Ten bílý top je opravdu krásný :)) Na recenzi Manufaktury se moc těším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada a ďakujem:)

      Odstrániť
    2. Není zač :) A musíš mamince pochválit deku, je překrásná :)

      Odstrániť
    3. Je je...však ona veru dlho váhala, či ju nechá sebe na posteľ alebo ju venuje mne:)))

      Odstrániť
  3. Ta rtěnka v tužce je mooc hezká!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tu od Astor si chci taky koupit :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňa inak tiež prekvapila jedna maskara od Miss Sporty, vo viacerých komentároch sa spomínala taká tá "žlto-modrá", tak som minule naklusala so DM a jedninú žlto-modrú z ich sortimentu za necelé 3e kúpila a je mega! Ako pozerám, asi nie je jediná dobrá z ich sortimentu. kto by to povedal.. :) Inak, v slovenských lacných knihách som takéto klasiky nikdy nevidela, väčšinou sú tam samé harlekýnky a somariny... :(
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som mala naposledy MS maskaru hádam aj pred viac ako 10timi rokmi a bola hrozná, povedala som si nikdy viac. Ale išla som domov a zabudla som ši špirálu, tak zo zúfalosti som si požičala túto a teda fakt šok. Aj tu v Čr tam majú rôzne hlúposti a presne tiež milión zamilovaných románov, kníh s receptami atď., ale dajú sa tam nájsť aj fakt super knihy. Hlavne chodím k poličke so životopismi hercov a tam vždy niečo nájdem:)

      Odstrániť
  6. V levných knihách mají super věci, ne jen knížky. A to mojito bych si taky dalaa!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pamätám si, že raz som tam kúpila takú milú rolničku an mobil:)) Ale inak tam majú pekné hračky...a teda samozrejme kalendáre a diáre....a viac už neviem...:))

      Odstrániť
  7. pro kukuřici nesmíš chodit do supermarketu, ale na pole, ale já nechodím, se to nesmí :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D:D no veru, tento kritický nedostatok v supermarketoch ma k tomu donúti!

      Odstrániť
  8. Samé krásne veci, mojitko, stôl, astor masielko.. ach, nádhera <3

    PS: K šatám by som si skôr vedela predstaviť čierne pančušky, podľa mňa by sa s farebnými bili, ale zasa ak by si to dobre zladila, tak prečo nie... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:)vytešujem sa veru zo všetkého:) a šatky čiernym určite a možno aj farebným, uvidím ešte...

      Odstrániť
  9. Jee, to sú krásne veci.. inak presne na tieto knihy som minule v levňákoch pozerala :D ale nakoniec som nekúpila, lebo som sa ponáhľala. Tak snáď nabudúce. Stôl je nádherný, kukuricu zbožnujem, hoci podľa krvnej skupiny B by som ju jesť nemala :)) mojito mňam a tie šaty sú krásne, aj top. Zase veľmi príjemný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Margaretka a ja verím, že môžeme papať všetko čo nám chutí:))

      Odstrániť
  10. Pepermintové šaty vyzerajú super. Mám rada jednoduché oblečenie s malým detailom :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jednoduché veci sa potom vždy ľahšie kombinujú a človek moc nemusí rozmýšľať čo si s čím dá:))

      Odstrániť
  11. kukuricu mavaju najcastejsie v bille. dokonca taku, co staci varit 5 minut:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc hezký článek Eli! Vždycky ráda čtu, co dělá radost jiným blogerkám. Četba na prvním místě, to jsi má krevní skupina - Velkého Gatsbyho jsem viděla ve 2 filmových verzích a docela ráda bych si přečetla, jaká je vlastně ta původní verze...Teda i já bych strašně chtěl patchworkovou deku a je fakt strašně drahá, tak to máš skvělé, že ji máš od maminky, je překrásná ta deka, brala bych ji okamžitě! A psací stůl je opravdu zajímavě řešený a velký, tam se Ti bude krásně "pracovat"..Jinak kukuřice se i u nás teď každý večer vaří :-). Lip butter od Astoru - pořád mu odolávám, ale chtěla jsem ho vyzkoušet, no uvidím ještě. Moc hezky jsem si tu početla. Krásný den Ali!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem eM. Lip butters neodolavaj, su fajnucke:) ale kup si radsej netrblitkavy:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...