Balzam na pery, ktorý ma nadchol

S hydratáciou pier to mám ťažké. Predpokladám, že je to aj tým, že málo počas dňa pijem a asi aj preto mám pery nonstop neskutočne popraskané. Balzamy ako jelení loj, Labellá atď mi pomôžu asi tak na 10 minút, ale nie dlhodobo. Pred rokom som objavila Bioderma Atoderm tyčinku na pery, ktorá sa stala pre mňa doslova spásou a podľa Vašich komentárov som nebola jediná komu učarovala. Ako som však začala viac prihliadať k prírodnej kozmetike, chcela som nájsť aj prírodný balzam na pery, ktorý by však vynikal svojimi hydratačnými účinkami, a tak postačoval aj na moje extra vysušené pery. 

Doteraz som si mylne myslela, že balzamy Crazy Rumors sú obľúbené hlavne kvôli svojím zaujímavým a rozmanitým príchutiam. No len nedávno som sa dozvedela, že balzamy sú BIO. Tvorí ich predovšetkým bambucké maslo, jojobový olej a esenciálne oleje. Príjemné zloženie a lákavé príchute ma donútili k objednávke prvého skúšobného balzamu  čaj- mäta-citrónová tráva. Na internete som našla eshop Pureskincare, kde je možný osobný odber v Brne, takže som nemusela platiť poštovné. Balzam som tak mala možnosť vyzdvihnúť si hneď na druhý deň po urobení objednávky.

Na prvé vyskúšanie ma zaujala chuť a vôňa. Vôňa je takmer akoby ste si pričuchli k čaju citrónová tráva - mäta, ktorý patrí medzi moje obľúbené, čiže žiadna umelina. Na perách je jemne chladivý. Balzam nie je ani príliš tuhý, ani mäkký, takže sa nanáša príjemne a zároveň sa Vám v kabelke neroztopí. Musím povedať, že pery naozaj krásne hydratuje. Poradí si aj s tými mojimi sušienkovými, a to celkom ľahko a na celkom dlhú dobu, čo je pre mňa podstatné. 




Balenie je pre mňa praktické. Mám istotu, že sa mi balzam nezlomí, zároveň objem je dosť veľký 4,2g.

Myslím, že nemám čo dodať, tieto balzamy jednoducho musíte vyskúšať, ak ste zatiaľ neskúšali. Ja už vyberám ďalšie príchute, ktoré chcem otestovať. Zatiaľ mi to vychádza na čaj-jablko-škorica(ideálnejšia kombinácia na zimu snáď ani neexistuje) a zrejme to bude ešte kávový.

Balzamy obsahujú:

  • Certifikované bio bambucké máslo
  • Certifikovaný bio jojobový olej
  • Certifikovaný bio extra panenský olivový olej
  • Přírodní a bio příchutě a éterické oleje
  • Kandelilový vosk
  • Certifikovaný bio karnaubový vosk
  • Sojový vosk
  • Přírodní Stevia - přírodní sladidlo
  • Vitamín E



Cena: 89kč, info o poštovnom nájdete TU (posielajú aj na Slovensko.


S balzamom som si objednala aj svoj prvý minerálny make up, ale o tom zas inokedy, keď bude lepšie odskúšaný:))




16 komentárov:

  1. Caj jablko skorica? To je zasa moj naj caj. Naozaj je ten balzam taky skvely? Ja mam tiez strasne suche pery a tiez vsetko tak 10 min. pomoze a najradsej mam len vyzivene pery, ruze a lesky pomenej

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Julianka, určite sa je hydratačne na tom lepšie ako obyč. balzamy na pery. Neviem, či sa hydratáciou vyrovná tomu Bioderma Atoderm, no narozdiel od neho má oveľa naozaj prírodné zloženie, čo vzhľadom na to, že sú to pery, ktoré si človek miliokrát denne olizne, je super. A čo sa týka tej vôňe, tá tá je fakt skvelá. Proste ako keď nucháš k čajíkom alebo k vonným esenciálnym olejom:) Mala som doteraz už aj iné prírodné balzamy na pery, ale toto je z nich zatiaľ úplny víťaz.

      Odstrániť
  2. Naše obľúbené! My ich pravidelne objednávame cez iHerb.com, kde majú obrovský sortiment prírodných výrobkov a poštovné sú len 4 doláre. Ja som si zamilovala vôňu/príchuť Spiced Chai, keďže som tiež fanúšikom jesenných, korenistých vôní a momentálne čakám na príchod vianočnej dobrôtky Peppermint Twist, ktorý by mal chutiť ako sladké americké candy canes.:) Balzamy Crazy Rumors sa mi rozhodne zdajú lepšie ako Hurraw, ktoré sa všade propagujú.
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som v kupovaní zo zahraničia ešte neskúsená:))) Mám zatiaľ iba okuliare z Firmoo, aj to mi platil kamarát, keďže nemám paypal. Mala by som to už konečne zmeniť!!!

      Odstrániť
  3. Po Crazy Rumors asi sáhnu, až mi dojde můj bezbarvý balzám Figs & Rouge. Díky za tip na obchod, jsem z Brna!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No keď je to bez poštovného, vždy to človeka poteší viac:))

      Odstrániť
  4. na tieto balzamy som uz pozerala aj ja, tiez mam suchsie pery a musim ich mat neustale natrete, inak som nesvoja:)teraz som si objednala balzam od Nonique, takze buduca objednavka to isti, pretoze potrebujem mat po ruke este aj na nocnom stoliku jeden:) a inak dobre recenzie som citala na nobilisacky...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa nejako predtým vôbec nezaujali, lebo všade na blogoch boli iba kolové príchute a podobne a vôbec som nevedela, že oni majú aj čajíkové a kávičkové príchute, čo je presne pte mňa. Vidíš o balzame od Nobilisu som ešte asi nikde nečítala, pohľadám o ňom nejaké info a dúfam, že o tom od Nonique si potom prečítam u teba:)

      Odstrániť
  5. Vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. prispevky s balzamom na pery si vždy rada pozeram mam ich velmi rada:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No balzamiky sú také univerzálne, používame ich každá a dokonca si dovolím tvrdiť, že každá z nás ich má v zásobe viac než jeden:))

      Odstrániť
  7. Kamarádka ho pořád chválí tak už asi musím zkusit.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. milujem prírodné balzamy na pery, pozerala som ich stránku a majú neskutočné príchute :) asi polovicu by som hneď brala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Uz so m o nich citala. Viackrat ale vzdy mi pride nejaky iny do cesty takze momentalne aj ked by som neviem ako chcela musim si ich odopriet no verim ze raz skusim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mě nadchlo už jenom to složení.. ale zatím odolávám, neboť mám balzámů doma víc, než dost :)
    Wonderfull Today

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...