7 faktov o mne

Takže dievčatká, bola som nominovaná blogerkou Gleys na Versatile Blogger Award, čoho si samozrejme veľmi vážim a zároveň sa teším, pretože podobný článoček s nejakými faktami o sebe som plánovala, takže to bolo úplne dokonale načasované označenie;)

Vo Versatile Blogger Award ide o to, že prezradím na seba 7 faktov a následne označím 7 ďalších blogeriek u ktorých som na ďalších 7 zaujímavých faktov zvedavá.


Začínam teda tými svojimi:

1. Od založenia blogu ma odradzoval fakt, že som si na kozmetickú blogerku pripadala už stará:) Kým som svoj blog totiž nemala, poznala som len blogerky do 20:))

2. V  období medzi 11-16 rokmi som si tajne kupovala veci v "číňakoch". Moja mama bola totiž zásadne proti nakupovaniu v čínskych obchodoch(ona tam fakt za svoj život asi nikdy ani nevkročila), avšak mne sa páčilo aké sú tam lacné a „štýlové“ veci, tak som si z odložených peňazí podnikala tajné nákupy s kamoškami a potom ich pred mamou schovávala:D

3. Nefarbím si vlasy. Mala som na nich len dvakrát šampón aj to iba z dôvodu, že som robila vlasovú modelku. Práve vďaka týmto vlasovým show som mala možnosť "mať vlasy" v rukách Mareka Kopanicu či Zoltána Takácsa.

4. Narodila som sa s holou hlavou a holú ako kolenu som ju mala až do cca jedného roku. Ešte aj na fotkách pri torte s jednou sviečkou som holohlavá drsňáčka v šatičkách;)

5. Vianočná darčeky nakupujem už v septembri, keď už mám všetko nakúpené, nakupujem veci namiesto priateľa pre jeho rodinu, potom namiesto mamy sestre, potom namiesto sestry mame a dokonca niekedy vymýšlam aj darčeky kamoškám pre ich rodiny. Proste najradšej y som naplánovala Vianoce pre pol mesta.

6. Som až príliš seriózna, a to už odmalička. Aj z toho dôvodu som si vždy lepšie rozumela so staršími. Naopak, keď chcem, viem sa aj dobre zabaviť, ak som v spoločnosti milých ľudí s ktorými sa proste bavím:)

7. Kým som neblogovala, bola som v kozmetike dosť ignorant na rady iných. Myslela som si, že ohľadom kozmetike viem všetko najlepšie.

To je o mne zatiaľ všetko:)) Niekedy si možno dáme pokračovanie:)

A o kom by som sa ja rada dozvedela niečo nové?

O Nelke...tá je pre mňa stále taká tajomná:))
O Juli...

Vybrala som také blogerky, ktoré sledujem rada a pravidelne, takže som zvedavá na nové info o Vás, ak moju výzvu prijmete:))

Krásny deň všetkým!!!








25 komentárov:

  1. Haha pekný článok, hlavne bod 2 ma pobavil :D Tej štvorke sa čudujem, nepovedala by som to na teba :) Ja som sa naopak narodila s kučeravými čiernymi vlasmi a čo sa z toho časom stalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mama hovorila, že najhoršie bolo, keď sa jej opýtali, že akej farby mám vlásky a ja som žiadne nemala:)

      Odstrániť
  2. moc pěkné a zábavné čtení :) jsem moc ráda, že si se zapojila a těším se na další tvé články

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ďakujem za označenie!:)Prajem krásny dník:)

      Odstrániť
  3. ten druhý bod ma pobavil, ja tiež občas nakupujem tajne, ale mam to aj tak vždy zistí :D
    to je jedno či v butikoch alebo číňanoch...

    ak chceš zapoj sa do mojej GA o paletku očných tienov
    http://mimslady.blogspot.sk/2013/09/giveaway-begins.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D No bože, doteraz si pamätám ako mi nadávala, keď to takmer vždy zistila!:))))

      Odstrániť
  4. 5. bod :O :) tak to ta obdivujem, ze mas na to nervy uz tak skoro. teda nie ze nervy, obdarovavanie najblizsich je urcite pre teba radost, no ja ked mam nakupovat darceky pre druhych, pribudne mi vzdy zopar sedivych vlasov:D a nechavam to vacsinou az na december. takze klobuk dolu, ze to takto zvladas a hlavne ze mas inspiraciu na darceky. ja nikdy neviem co komu kupit.
    stvrty bod fakt pobavil:)a v dospelosti sa ti to vsetko pekne vynahradilo,kedze teraz mas krasnu hustu hrivu:)
    a samozrejme dakujem za oznacenie:) uz teraz premyslam co by som na seba este bonzla:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď to, že potom už len s napätím očakávam, či sa obdarovaný poteší a ak áno, tak mi to prináša dvojnásobnú radosť, ale už sa mi stalo aj, že darček nepotešil...ale to stále iba pri jednej osobe...ktorú potešiť je pre mňa obrovský oriešok a už to pomaly vzdávam:D

      Odstrániť
  5. Díky za nominaci :))
    Já jsem to s těmi vánočními dárky dělala dřív, nakupovala jsem i v červenci, ale poslední dobou spíš jen v prosinci, protože se může stát, že si to dotyčný během toho půl roku koupí sám a já čučím jak puk :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klop, klop ...musím si zaklopať, že ja som zatiaľ ešte nekúpila vec, ktorú by si človek medzitým kúpil...ani som sa nad tým nezamýšľala, ale je to veru riziko...

      Odstrániť
  6. Eli, super :-D slecna modelka, pozrimeze ;-) Ani ja som dlho nemala vlasky. Ja v poslednych rokoch nakupujem na Vianoce pomerne neskoro, mam akosi privela povinosti a ani si nevsimnem, ze je uz december. Dakujem za nominaciu, urcite sa toho zhostim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na vlasovú modelku stačí byť len v správnej chvíli na správnom mieste a berú ťa:)Ale je to luxusík mať vlásky v starostlivosti profesionálov a zadarmo, všakže:)

      Odstrániť
  7. Mám ráda články kde se o blogerkách dozvím víc takže článek super!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. holohlavá drsňáčka v šatičkách :-D s tou jednotkou to úplne chápem, ja mám taký pocit ešte stále :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale čosi, ja už vôbec:)) A som rada, že som to prekonala:)A som rada, že blogosféra, aj tá kozmetická, je otvorená pre všetky vekové kategórie:)

      Odstrániť
  9. Mám ráda tenhle typ článků, asi taky takový udělám. Dokonce i formou videa, tak budu ráda, když pak mrkneš.
    + Malá pozvánka na GIVEAWAY - http://handbagforladies.blogspot.cz/2013/09/firmoo-giveaway.html Budu ráda, když se zapojíš.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. závidím ti kaderníkov :) ja som tiež viackrát uvažovala o tom, že pôjdem za takú "modelku", ale bála som sa, že mi z vlasov urobia červenú cikcakovú kvázi modernú kreáciu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takto ti poviem, čím väčší profesionál ťa češe, tak tým máš väčšiu istotu, že to bude všetko OK. Raz som bola na castingu na takúto akciu, kde sa nám kaderníci predstavili tým spôsobom, že akí sú úžasní profesionáli a keď si tam vybrali nejakú kočku a tá nesúhlasila s návrhom ako ju chceli ostrihať, tak začali po nej kričať, že čo si myslí, že oni sú proste úžasní a koľko by v reále zaplatila za taký účes a má byť vôbec rada, že ju chcú prefarbiť a ostrihať:)))Proste des.A nedokázali pochopiť prčo kočka s vlasmi asi ako ty, nechce zrazu čierneho ježka na hlave. Na Slovensku sa mi zatiaľ toto nestalo a vždy sú milí...Byť tebou tak by som to ale riskla:)

      Odstrániť
    2. Navyše vždy dopredu píšu, aký typ účesu budú robiť, takže pohoda:)

      Odstrániť
  11. som rada, že nie som jedína, ktorá si pripadá nie niečo (čokoľvek) moc stará :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zavidim, ze si nemusis farbit vlasy!!! :)ja mam uz cca od 27rokov par sedin, takze to treba maskovat.. :)

    http://aboutthatjazz.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však to ma presne možno ešte len čaká!:/ Sem-tam sa nejaký šedivec nájde:/

      Odstrániť
  13. Hezky jsem si početla Eli, teda to mě pobavilo s tím tajným nakupováním :-)a vůbec se mi líbilo číst o Tobě takové zajímavosti. Vůbec se nedivím, že jsi dělala vlasovou modelku, protože Tvoje vlasy jsou překrásné...:-))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. eM na vlasovú modelku je takmer úplne jedno aké máš vlásky, záleží na tom, aké práve potrebujú a či im ten tvoj typ aktuálne vyhovuje. Pamätám si, že raz si z nás vyberali a predo mnou stála jedna kočka, ktorá mala teda brutálnu hrivu, dlhé a husté vlasy a tú odmietli hneď, lebo vraj vlasy sú aj príliš husté a kto by to strihal...takže častokrát sú podmienky také zvláštne:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...