Zeleno-modré líčenie

Ahojte dievčatká!

Dlho sme nemali na blogu líčenie. Nie, že by som sa nesnažila niečo vytvoriť, no väčšina mojich pokusov končí tak, že na fotkách vlastne nič nevidieť:)) Tak som sa tentokrát už nahnevala a použila som zaručene viditeľné farby:)


"Zeleno-modrá pre blázna dobrá": pamätáte si toto kedysi populárne porekadlo?:) Mne sa zeleno-modrá kombinácia veľmi pozdáva, či už v líčení, rovnako aj v obliekaní, tak uvidíme, čo na ňu poviete Vy!:)





Na líčenie som použila:

Linku Miss Sporty
Riasenku Maybelline Rocket Volum

Priznám sa, že takú tú klasickú modrú som nikdy nemala rada a nemám ani dnes, ale kráľovská modrá, to je už niečo iné! Polku šatníka by som mohla mať v tej farbe:)

A modrá hviezdi aj na prehliadkových mólach ako včera avizoval L´Oreal:)

zdroj


Krásny deň!





38 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem Tulip, som veľmi rada, že sa páči:)

      Odstrániť
  2. toto licenie sa ti fakt podarilo a viditelne urcite je! :) tvojmu oku tato kombinacia velmi lahodi:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno áno, po tých nevydarených - "neviditeľných" líčeniach som už musela staviť na istotu:)) Ďakujem Bashi:)

      Odstrániť
  3. Kráľovská modrá sa páči aj mne a veľmi! :) Mám takú zatial iba jednu košelu, ale trebalo by to napraviť :D Líčenie je super, páči sa mi, že to nie je rozblendené dostratena je to zaujímavejšie :) Pekná kombinácia by bola možno s pastelkovou fialovou, s tou už dlho špekulujem tak uvidíme či niečo nevytvorím :) Veľmi sa mi páčia tvoje mihalnice, sú nádherné!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala jedno také leto, že som si kupovala veci iba v kráľovskej modrej, prípadne bielej:))) Celé leto som chodila v modro-bielej ako námorník:D
      A mihalnice? Ja ich nenávidím, sú ryšavé a krátke:D Keď som nenalíčená, tak ich vôbec nevidno:)

      Odstrániť
  4. To je velice zajímavéé :) Povedlo se ti to :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wow to je mazec. To se ti moc povedlo :O) Sluší ti to a tohle líčení jde k hnědým očím :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jój som rada a to som včera veľmi silno premýšľala, či ho tu mám pridať, či to nie je až moc:)

      Odstrániť
  6. Krásné, perfektně ti to ladí k vlasům, že:) Moc pěkné líčení!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru modrá aj zelená sa ryšavkám hodí:)Najmä keď si človek skúša spoločenské šaty...ach:))))))))

      Odstrániť
  7. Veľmi pekné líčenie Ela, mám plesové šaty akurát v kráľovskej modrej kombinované s jemnou zelenou a veru to líčenie by sa k nim hodilo :) Podarilo sa ti to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Dadka, šatičky musia byť krásne!

      Odstrániť
  8. to je krásné, takové paví líčení

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, presne toto som si aj ja povedal, keď som to sem pridávala:)

      Odstrániť
  9. velmi pekna kombinacia, mne sa velmi paci :)

    Inak WELEDA giveaway stale trva! Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem som rada:)do ga som už zapojená od prvého dňa:))

      Odstrániť
  10. krásne, velmi pekna kombinacia a farbe tvojich oči sa to velmi hodí :) inak čo sa týak kralovskej modrej tak odkedy som videla na kupalisku jednu v plavkach v tejto farby snivam po nejakom kusku(aj po tych plavkach :D ) ja mám len jednu suknu v tejto farbe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tuhle kombinaci barev, to já můžu :) fakt povedené
    www.gleysishere.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Patty, Gleys, Ninuš ďakujem kočky za zlaté komentáre!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi pekné líčenie, krásny ti zvýraznilo oči. Ja modrú milujem v akomkoľvek odtieni a v akomkoľvek odtieni mi ide k pleti :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa vždy smejem, že modrá mi ide k mojim kruhom pod očami:)

      Odstrániť
  14. Páni, to je teda divočina! Moc si nedokážu představit, že bych takto nalíčená vyšla ven, ale to spíš proto, že by ke mě barevně vůbec nešlo, ale samo o sobě se mi líbí moc a sluší ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to výrazné, a to dosť, takže súhlasím:) V jemnejšej verzii som však už párkrát vonku bola...na večer to bolo v pohode. Na deň chodím zväčša nalíčená aj ja len jemne, a to s linkou, prípadne béžovo - hnedými tienikmi:)

      Odstrániť
  15. Nádherné! Mne sa táto farebná kombinácia tiež veľmi páči :) A s kráľovskou modrou súhlasím, krásna farba.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kesulatko pochvalu od teba si vážim!

      Odstrániť
  16. Tak toto je naozaj krása!!! A aj presne moje farby. Myslela som si, že to sa stáva len mne, že vytvorím líčenie, v skutočnosti výrazné a na fotkách je to o ničom, tak to nakoniec ani na blog nedám. Pri tom som konečne pochopila, čo sa tým myslí, keď sa hovorí, že v televízii a na profi fotkách musí byť líčenie maximálne výrazné, aby bolo vôbec niečo vidieť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď niekedy vidím na blogoch krásne aj jemno béžové alebo ružové líčenia a tak pekne vyniknú...na to treba však už asi inú technickú výbavu ako máme my:/

      Odstrániť
    2. Veru veru, asi to bude v tom, treba mať správnu techniku, ovládať hru so svetlom a tieňom atď :-)

      Odstrániť
    3. Najhoršie, že my máme najlepšie svetlo na balkóne a keď som sa tam raz pokúšala fotiť líčenie(pritom sa samozrejme tváriť velice modelkovsky:D), tak som si po pár cvaknutiach foťáku všimla, že teta z balkónu oproti kuká na mňa ako na mimozemšťana, tak som sa radšej rýchlo spakovala a žiadne pokusné balkónové fotky už nerobím:D

      Odstrániť
  17. Seeba si v takychto odtienoch predstavit neviem no tebe velmi pristanu!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Krasne !!! Sluší:)

    Přijde se mrknout take ke me Budu rada :)

    www.olivains.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Moc krásné, asi bych si na to netroufla vzít si to jako denní líčení, ale zrovna včera jsme s přítelem blbli a zkusil mě nalíčit a vybral si zelený odstín a nakonec říkal, že mi to i sluší, tak možná se někdy odvážím. :-D A na to pořekadlo jsem si letos v létě taky vzpomněla, jelikož jsem si pořídila královsky modré platformy, zelené kraťasy, modré triko a dokonce jsem se odvážila i k modrému laku a kombinovala to spolu. A to jsem do nedávna zelenou a modrou moc nemusela.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...