Telový peeling s obsahom soli a oleja - LEVANDUĽA

Keďže tu máme opätovne nedeľu, prichádzam zas raz s jedným voňavým kozmetickým výrobkom, ktorý sa hodí na príjemný relaxačný večer.

Čo by ste povedali na peeling, ktorý je nielen jemný k Vašej pokožke, ale zároveň ju dokáže dokonale hydratovať. Poviem Vám, že úroveň hydratácie pokožky u Nivea telového mlieka do sprchy je oproti telovému peelingu, ktorý sa Vám chcem predstaviť, nič.

Telový peeling od značky Mineral Beauty System tvoria dve základné zložky, a to morská soľ z Mŕtveho mora, ktorá pokožku jemne vypeelinguje - odstráni odumreté bunky z pokožky, zlepší krvný obeh a rôzne druhy esenciálnych olejov, ktoré pokožku vynikajúco hydratujú.



Peeling sa nachádza v celkom objemnej nádobe. Obsah je chránený fóliou, ktorú treba pred prvým použitím samozrejme strnúť.  Po otvorení zacítite veľmi príjemnú levanduľovú vôňu. Oveľa krajšie sa však vôňa rozvinie počas horúceho kúpeľa. Prečo hovorím kúpeľa? Počas sprchy si podľa mňa všetky prednosti tohto výrobku nedokáže užiť. Počas kúpeľa je to o niečom inom. Keď dokonale vypeelingujete celé telo a namočíte sa späť do horúcej vody, všetok ten olej, ktorý peeling obsahuje, Vám začne krásne vyživovať pokožku a Vy pokožke doprajete relax i hydratáciu. Mala som pocit, že čím dlhšie vo vani ostávam, tým je pokožka viac hydratovaná a vyživená. Musím povedať, že tento dokonalý pocit len tak rýchlo nezmizne a ostáva na pokožke počas celého dňa.  Kto pozná oleje do kúpeľa, tak vie o čom je reč;)    



Ak chcete použiť peeling počas sprchy samozrejme aj to je možné, aby ste si však stihli vychutnať všetko, čo výrobok ponúka, odporúča vymasírovať pokožku krúživými pohybmi a následne nechať peeling chvíľu pôsobiť, aby všetky látky mohli vpiť do pokožky a z mojej skúsenosti to nemôžem nič iné ako potvrdiť.                                             

Samotné čiastočky soli sú drobnučké, peeling je teda naozaj účinný, ale zároveň jemný.


Vzhľadom na obsah olejov ho nedoporučujem prenášať, olej by sa totiž mohol ľahko vyliať, aj keď je nádoba pevne uzavretá.



Balenie: 300ml
Cena: 7,9e
Kúpite TU.


Takéto peelingy sa podľa mňa dosť odlišujú od tých klasických. Je to možno trošku nepraktickejšie, vzhľadom na nemožnosť prenášania výrobku a konzistentnosť hmoty, ale výsledný efekt je naozaj niekde úplne inde ako klasické obyčajné peelingy. A to, čo o peelingu píše výrobca, a teda, že má silne zvlhčujúci, obnovujúci a relaxačný efekt sa mi naozaj potvrdilo.

P.S.: Možno si pamätáte, že s podobným prírodným peelingom som už raz skúsenosť mala. Bolo to od značky Kivvi a naozaj som sa do týchto olejovitých peelingov zamilovala. Tento od Mineral Beauty System je však cenovo oveľa prijateľnejší a dovoliť si ho môže podľa mňa veľká väčšina z Vás.

Používate podobné peelingy? Ak nie, odporúčam ich niekedy vyskúšať a potom si nájdite čas použiť ich počas kúpeľa, bude to stáť zato!

Prajem Vám dnes ešte veľa oddychu, nech načerpáte sily do nového týždňa!






*Produkt bol venovaný na zrecenzovanie spoločnosťou BioBeauty.




7 komentárov:

  1. Jee Eli, takéto peelingy zbožňujem, napr. Thalasso scrub od Collistar, ale úplne najradšej si ich robím sama :) soľ, cukor, rôzne oleje - kokos,mandľa, oliva... a do toho esenciálne levanduľa, citrón, rozmarín... Je to bio, bez parabénov a za babku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som zatiaľ doma vyrábala len peeling zmiešaním zrnkovej kávy a medu a bola som teda veľmi spokojná, akurát som občas lenivá robiť si ho pred kúpeľom, resp. ani nie lenivá, len zábudlivá. Takže toto mi vyhovuje, že je to hotovka, ale ten parabén v strede zloženia sa ani mne nepáči:/
      Ale keď už mám ten kokosový olej, možno, že sa do nejakého toho domáceho peelingu veru pustím! Budem mať inú arómu pre zmenu:)Potom sa do toho umyjem čokoládovým sprcháčom a budem hotová koko tyčinka:)))

      Odstrániť
  2. Ja telové peelingy milujem! A ak je ešte navyše aj hydratačný, nie je o čom... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja často peelingovanie zanedbávam, ale s takýmito peelingami to zanedbávať nejde, lebo je to fakt luxusné kúpanie...aspoň pre mňa:)

      Odstrániť
  3. telovy peeling ANO a tento vyzera naozaj super, ale je tu jedno ale, ja jednoducho neznasam kupanie vo vani a aj ked vanu doma mame, len sa sprchujem a tesim sa na den kedy bude kupelka prerobena:) preto sa zatial vyhybam aj detoxikacnym soliam do kupela, ktore by som chcela skusit, no bojim sa, ze ich nakoniec ani nevyuzijem. inak to balenie je velmi neprakticke - velke a tazke. celkovo taketo nadobky moc nemusim ani na kremoch, nieto este v styku s vodou. aj ked o ucinkoch nepochybujem:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak jasné, každému vyhovuje niečo iné, aj ja kým som ešte bývala doma, kde sme mali veľkú rohovú vaňu, tak som sa nekúpla ako bol rok dlhý, ale teraz keď bývame v podnájme, kde je vaňa relatívne malá a tým pádom sa mi voda rýchlo napustí, tak som sa ku kúpaniu začala vracať:) Čo sa týka balenia tak som rada, čím väčšie tým lepšie, teda hlavne pri takýchto dobrotách:D a tým, že taký dvojzložkový, tak asi musí byť v takomto balení, aby si človek nabral aj olej aj soľ:/

      Odstrániť
  4. Telové peelingy sú už pre mňa nevyhnutnosťou, neviem, ako som mohla kedysi fungovať bez nich. A najmä tie s morskou soľou, alebo trstinovým cukrom sú perfektné!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...