Rok blogovania je za mnou

Milé dievčatá, 

v piatok to bol presne  rok, čo som sa Vám začala prostredníctvom písmenok viac-menej pravidelne prihovárať.

Blog som zakladala s tým, že som si naivne myslela ako veľmi veľa toho o kozmetike viem a že sa chcem o svoje „vedomosti“ podeliť. Veď vždy som radila kamarátkam ohľadom kozmetiky, sledovala novinky, vlastnila niekoľkonásobne väčšie počty kozmetických produktov ako iné baby, svet „krásy“ ma mimoriadne zaujímal, tak som myslela, že blogovanie bude hračka.  Je pravda, že v tom čase som sledovala naozaj len máličko blogov, nevedela som aká je blogosféra obrovská a koľko šikovných ľudí v nej nájdete. Priznám sa, že dnes keď to už viem, odvahu na vlastný blog by som určite nemala.

Prvé týždne,  mesiace blogovania som sa tak vlastne blogovým svetom zoznamovala. Myslela som, že napísať 4-5 príspevkov za mesiac je až až. Po 4 mesiacoch mi konečne došlo ako to všetko vlastne je a že ak chcem mať nejakých čitateľov, mala by som začať pravidelne na blog prispievať, založiť  si fb stránku k blogu, aby som rozšírila možnosť sledovania môj blog. Samozrejme nasledovali aj úpravy vzhľadu blogu, aby bol text, čo najlepšie čitateľný, myslím, že som sa trošku zlepšila aj vo fotení a viem kedy čo treba fotiť, aby som sa čo najlepšie priblížila reálnej farbe, aj keď nikdy to nebude také ako by som chcela. Naučila som sa častejšie odpovedať na komentáre. Nemyslím teraz otázky, na tie som odpovedala vždy, ale naučila som sa častejšie odpovedať na komentár, hoc len smajlíkom. Je slušné a vždy to poteší.  

Myslím, že všetky tieto malé úpravy prispeli k tomu, že k dnešnému dňu Vás je tu úžasných 347 členov, ďalší sú na blogovine, či facebooku. Dokopy sme tu zanechali takmer 2000 komentárov (aktuálne je to číslo okolo 1939). Klikli ste na blog takmer 60 000krát. Sú to strašne krásne a povzbudzujúce čísla a veľmi Vám za ne ďakujem. Je strašne super patriť do komunity zaujímajúcej sa o spoločné veci, diskutovať, radiť si. Proste paráda.

Musím povedať, že za ten rok som sa toho veľmi veľa naučila. Spoznala som veľké množstvo nových značiek, výrobkov, naučila sa  veľa kozmetických trikov. Naučila som sa používať štetce(myslím, že to bolo hlavne vďaka článkom od Moniky)!!! Za čo som strašne rada, spoznala som prírodnú (bio) kozmetiku. Kým som neblogovala, poznala a používala som akurát Lush. Dnes keď už poznám kopu iných bio špecialitiek Lush som v podstate vylúčila, resp. ho vymenila za lepšie. Našla som mnoho blogov, kde človek nájde milé slovo, tip na večeru ale i líčenie do divadla, či divokú party alebo Vám prezradí, kde sa oplatí ísť na dovolenku. Vaše slová ma prehovorili na používanie olejov, vďaka Suzi som spoznala čaro Gabriella Salvete lakov na nechtíky. Proste samé super veci.

Blogovanie je veľmi pekný koníček, aj keď berie dosť času. To som priznám sa vôbec nepredpokladala. Čím dlhšie blogujete a čím viac čitateľov bliká v okienku GFC sledovateľov, čím viac zobrazení blogu je za deň, tým viac zodpovednosti človek nesie za svoje slová.  Tým dlhšie píše, fotí, premýšľa, testuje vo viacerých podmienkach.

Naučila som sa pozerať na produkt z čo najširšieho nadhľadu. Pred napísaním recenzie rozmýšľať, ktorý fakt o produkte by mohol by prínosný pre iných, hoci mňa samotnú možno nezaujíma. A áno, občas sa neovládnem a napíšem text typu: : „Všetci bežte do obchodov a kupujte masielka od Astoru“: ako to bolo pri Astor Lipcolor Butters:)

Ďalší zaujímavý fakt je, že mojím blogovaním žije aj moje okolie, teda najmä priateľ (chúďatko, musí prežiť tie kopy kozmetiky, ktorá je snáď všade:)) Nedalo mi sa nezasmiať, keď  prišiel za mnou so slovami: "Dnes som išiel na obed okolo jednej novej bio predajne a videl som vo výklade Laveru(Laveru zbožňujem), takže by ťa to mohlo zaujímať, nachádza sa na tej a tej ulici...." Alebo hláška mladšej mojej sestry: "Vyber si na narodeniny nejakú kozmetickú novinku, nech ju môžeš zrecenzovať na blogu“:)) No proste zlatí sú!


Jedno prekvapenie som našla aj u Margaretky, keď ma pred pár dňami zaradila medzi svoje obľúbené blogerky. Čo ma samozrejme veľmi veľmi potešila, zahrialo pri srdiečku a hneď som ostala trošku namyslenejšia:P

Blogovanie je super vec, ale nemalo by to žiaden zmysel bez Vás, Vašich zhliadnutí blogu, milých komentárov, zapájaním sa do súťaží a všetkého. Ja Vám za to úžasne moc ďakujem aspoň prostredníctvom týchto pár slov a aby ste sa u mňa cítili lepšie budem rada, ak mi do komentárov napíšete čokoľvek, čo máte ohľadom blogu alebo mňa na srdiečku, čo Vás zaujíma, čo Vám prekáža, o čom by ste chceli čítať viac o čom menej, proste čokoľvek Vás napadne. 

A zároveň ďakujem všetkým tým šikovným kočkám, ktoré mám možnosť sledovať za ich nápady a výborné články, ktoré mi spríjemňujú deň. Vypisovať ich nebudem, veď ich všetky nájdete v stĺpčeku napravo:)

Aspoň ako malá odmena pre Vás (v konečnom dôsledku síce len pre jednu z Vás) bude o pár dní nová súťaž na blogu:)

Dievčatá prajem Vám krásny deň, nech sa Vám darí na čo siahnete a ešte raz veľké ĎAKUJEM za Vašu podporu:)




40 komentárov:

  1. Všetko najlepšie, a nech sa Ti darí naďalej! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem a môžem jednoznačne povedať, že si všetkých čitateľov ( a aj omnho viac! ) určite zaslúžiš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kesulatko, teba si špeci vážim, keďže si tu bola ako jedna z úplne prvých čitateliek <3

      Odstrániť
  3. Gratulujem, myslím, že si toľko(a aj viac) čitateľov právom zaslúžiš, nech ti to takto bloguje aj naďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj tebe prajem veľa úspechov v blogovom svete:)

      Odstrániť
  4. :* gratulujem,krásne slová,vidieť,že si milá žienka s dobrým srdiečkom :)ostávam ti verná aj nadalej :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ojojoj...no ďakujem a vážim si tvojej vernosti:)

      Odstrániť
  5. Krásne napísané :) Gratulujem k prvému roku a k takým krásnym číslam, jednoznačne si to zaslúžiš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som si tých mojich 347 zaslúžila, keby i ich ty a tvoje krásne kreácie mali aspoň desaťnásobne toľko, ďakujem Arvonka!

      Odstrániť
  6. Moc ti přeji, aby se ti dále takhle hezky dařilo :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je krásný článok. Veľká gratulácia sa posiela :) Si skvelá žena, múdra, krásna, milá a veselá a také ja môžem, prajem veľa inšpirácie, úspechov, záplavy "milých a slušných" čitateľov a ďakujem za spomenutie a ak by si niečo potrebovala, víš jak :)

    M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Uf Moni toľko komplimentov pokope sa nevidí len tak často, ďakujem ti krásne. Ešte som si sama pre seba hovorila, že som mala napísať jedno ďakujem Bioderme a Gosh, že som na ich stretkách mala možnosť poznať super blogerky osobne, vrátane teba.Krásny dník Moni!

      Odstrániť
  8. Veľmi pekne si to napísala! Hoci tvoj blog poznám len krátko, páči sa mi, ako píšeš a aj témy si vyberáš podľa môjho gusta. Do budúcna ti prajem ešte veľa dobrých článkov, inšpirácii a pozitívnej nálady, lebo tá je pre blogovanie veľmi dôležitá!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, potom to aj na tom článku vidieť, či je písaný s chuťou alebo len preto, že by sa už niečím patrilo prispieť na blog...ďakujem Juli aj tebe prajem to isté, nech sa darí vo všetkom!

      Odstrániť
  9. Krásny článok, gratulujem, len tak ďalej! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja len toľko:
    :-* a ešte pusinka blogobábätku na nos, nech sa darí minimálne tak, ako doteraz :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jáj že blogobábätko..aká pekná pusinka mu na nose pristála...aj to tvoje rastie ako z vody:)))

      Odstrániť
  11. veľká gratulácia Eli :) ostávam verná naďalej

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Gratulujem k výročiu a k tomu, ako skvele si sa blogovania chopila :) Do ďalšieho výročia nech máš aj 5x toľko čitateľov ako doteraz, zaslúžiš si to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Domonique!Mne bude pokojne stačiť, ak mi do ďalšieho výročia všetci aktuálni čitatelia zostanú a žiadni neubudnú:))

      Odstrániť
  13. krásny narodeninový príspevok. želám všetko najlepšie blogu k narodeninám a nech sa mu darí čoraz viac.
    p.s.: ja veľmi rada prenášam čaro Gabrielly Salvete na ostatné dievčatá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tak treba, lačky sú naozaj výborné! Ďakujem Suzi!

      Odstrániť
  14. Narazila som na tvoj blog pred troma mesiacmi a vôbec by som nepovedala že bloguješ tak krátko.. Jednoznačne ti to ide a len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Veronika, ja mám práveže pocit, že je toho čo doháňať!:))

      Odstrániť
  15. Milá Elo, přeji Tobě i Tvému blogu všechno nejlepší k narozeninám!!! Aby Tě pořád bavil a přinášel Ti radost i užitečné rady od ostatních, abys měla samé milé čtenáře. Moc se mi Tvé zamyšlení nad tím uplynulým rokem líbilo. Myslím, že počet Tvých čtenářů mluví za vše, že blogování zvládáš skvěle, navíc jsi moc sympatická a milá holka a to vše se promítá ve Tvém psaní i komentářích, které píšeš jinde. Moc se mi u Tebe líbí (Laveru si taky oblibuji :-) a těším se na spoustu nových článků. Hodně štěstí!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujéém krásne eM za milý komentár, ty vlastne ani iné písať nevieš!Pekný dník!

      Odstrániť
  16. Tak to ti gratulujem! Krásne si to všetko zhrnula a napísala. Prajem ti vela uspechov a radosti z blogovania...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Zuzi za prianie aj za to, že si si našla čas na napísanie milého komentára počas užívania si tvojich prvých posvadbových dní:)

      Odstrániť
  17. Gratulujem k prvemu rociku :)) a som rada, ze si "medzi nami" :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. waaau :) gratulujem je to úžasné a držím ti palce nech máš o rok minimálne 2x toľko odberateľov :) a ja sa k nim veľmi rada pridám dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Eli, krásne napísané :) keď mám čas, vždy sa rada začítam do tvojich príspevkov...preto mi je aj cťou spolupracovať s tebou :) Baška

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Baška, práve ten čas je nenahraditeľný a veľmi cenný, takže si toho tvojho stráveného na mojom blogu veľmi vážim!

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...