Novinka: Lipcolor butter od Astoru

Ak ma sledujete na facebooku, tak viete, že do mojej kozmetickej taštičky sa dostala novinka od Astoru. Po pár pekných recenziách na iných blogoch ma zaujala a rozmýšľala som či počkať na akciu alebo ho kúpiť za plnú cenu, a to 169kč. Moja zvedavosť vyhrala a som s nákupom viac než spokojná.



SOFT SENSATION LIPCOLOR BUTTER v sebe má spájať rúž, balzam a lesk.

Lip butter nádherne a dosť výrazne pery sfarbí, takže úloha rúžu je v tomto výrobku zastúpená.  Dokonale pery hydratuje, takže nahradí aj balzam. Zároveň sa pery budú jemne lesknúť, približne tak ako vidíte na fotkách, takže zastupuje i lesk.

Okrem toho úžasne sladko vonia, mne to pripomína vanilkový koláč, priateľovi pralinky, tak si vyberte:)) Jedna čiastočne negatívna vec sa však nájde. Zvýrazňuje suché miesta na perách. A teda ak máte pery veľmi popraskané, zachytí sa na suchších miestach viac farby. Garantujem Vám však ak budete masielko používať pravidelne, čo i len dva dni, pery budú výrazne zjemnené a vyživené, takže predídete aj suchým miestam na perách. Aspoň u mňa to tak po dvoch dňoch intenzívneho používania je. A ako vidíte i samé na fotkách, pery už popraskané nemám.

Masielko sa klasicky vysúva ako rúž, čo je len dobre. Výdrž je veľmi dobrá. Drží oveľa dlhšie ako klasický balzam. A aj keď už z pier zmizne lesklý povrch, tak sú pery stále jemne sfarbené.






Sfarbenie pier je v skutočnosti výraznejšie a trochu viac do ružova. No lepšie som to s obyčajným foťákom nedokázala odfotiť. Môj odtieň je 011 Felling feline a aj podľa ostatných recenzií je to veľmi obľúbený odtieň:)) Jemný, ale viditeľný, vhodný na každý deň.





Na záver mám chuť len povedať: "Utekajte všetci do drogérií a kupujte Astor maslieka na pery:D"

A myslím to naozaj len v dobrom. Ja mám totiž celkom problém kúpiť v drogérií dobrý rúž, zväčša sa netrafím ani do farby ani do účinkov. Inak najlepšie je asi si vygoogliť všetky odtiene na nete a potom ísť do drogérií na istotu. Aspoň mne to veľmi pomohlo, lebo na ruke vyzeral odtieň inak, navyše keď ujo SBS-kar stál 30cm odo mňa, nemala som chuť veľmi zamýšľať sa, ktorý odtieň bude najvhodnejší:)

Dostupný je už aj v slovenských aj českých drogériách, ja ho mám z Rossmanu a výber mali naozaj veľký.

Skúšali ste už? Alebo sa na ne ešte chystáte? Určite túto novinku nepremeškajte!!!:)

No takže po presvedčení sa o tom aké je masielko úžasné, som s dvojeurovou zľavou neodolala ešte ďalšiemu odtieňu, a to 008. Tento odtieň má aj mnoho trblietok a síce ich necítim na perách, ale mám pocit akoby bolo toto nové tblietavé masielko o chlp horšie, resp. menej hydratačné za čo asi môžu práve tie trblietky. Takže pokiaľ sa rozhodujete, tak odporúčam určite viac tie bez trblietok:) Inak je 008 krásna, taká serióznejšia, vhodná aj do práce atď:)






22 komentárov:

  1. ja som rovnako s nimi spokojná a používam ich každý deň :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja teraz, aj namiesto balzamu počas celého dňa, začínam už hneď po umytí zubov:D

      Odstrániť
  2. Samé pozitívne recenzie a mňa pohľad na nich v drogérii vôbec nenadchol! Prišlo mi, že veľa z nich obsahuje výraznejšie trblietky a tá konzistencia nie je nič, čo by som už u iných značiek nevidela. Ale tento odtieň vyzerá na tebe veľmi pekne, možno im ešte dám šancu :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani mňa by nenadchli v drogerke. Ja som ho kupovala len vďaka recenziám. Neviem prečo, ale keď som skúšala tester, tak si vravím, že veď to ani nemaľuje, ten môj trblietky nemá, ale mne by nevadili. Zobrala som si ho však,lebo som išla do drogérie s tým, že ho proste chcem a musí si ho kúpiť a som fakt rada.

      Odstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

  4. ja som nevedela odolat 50% zlave v dm,ale nakoniec nie som spokojna. mam odtien loved up a ten nie je vobec pigmentovany. asi si vyberam odtiene,ktore maju stale problem s pigmentaciou alebo neviem.na mojich perach sa akurat trosku leskne,co je dost o nicom.avsak paci sa mi balenie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som si vygooglila ten loved up a máš pravdu, že tam je pigmentácia slabšia, resp. je to taký odtieň, čo na perách skoro nevidieť presne ako píšeš. Inak keby som si ho vyberala podľa obalu asi tiež siahnem práve po ňom. Farba na obale vyzerá sľubne. Preto si ja už dopredu vždy googlim odtiene a aj to ako vyzerajú na perách, lebo aj ja som si už zopárkrát pokúpila také odtiene, ktoré nakoniec na perách vyzerali ako korektor alebo boli veľmi výrazne, proste nebola som spokojná.

      Odstrániť
  5. miluji je, jsou úžasné na léto, jemné na rtech a dokonce mají dost barvy na to, aby překryly moje rty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sú sú...ja len ďakujem za recenziu, ktorá bola jedna z troch, ktoré ma presvedčili o tom, že tento výrobok nutne potrebujem:D

      Odstrániť
  6. zrovna dneska jdu do drogérky, tak se podívám :).

    vypadá tak oranžově, že bych si ji asi nevzala, ale na rtech vypadá hodně dobře!

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na perách je však o dosť viac do ružova v reále, fotila som to dlho, ale nepodarilo sa mi to úplne dobre zachytiť:/

      Odstrániť
  7. máš moc hezké rty :) http://anotherprettystories.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super odtien si si vybrala podla mna sa dokonale hodi k opalenej pokozke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pff a pak kdo má krásné rty :) Jsi vítězem :) Takže bych se podívala i po tomhle Astor? Catrice jsou skvělé, bohužel však mají odstíny spíše v teplých odstínech, což pro mě nějak není :( Delicate lilac a Magic Magenta vypadají skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)))) ty máš pery krásne tvarované, horná pera je ako vrch srdiečka a navyše kontúry sú také výrazné akoby si mala konturovaciu ceruzku, fakt ma zaujali, takže ja by som s tebou menila;)

      Odstrániť
    2. Měníš? Paráda, já ty tvoje beru <3

      Odstrániť
  10. Tak už ji máš, super. Teda, ty máš tak překrásné rty, přesně tento odstín chci, škoda, že na mě nebude vypadat jako na tobě!:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já sem na to koukala taky. Nejdřív se mi to zdálo málo pigmantované... pak mi ale nalíčila kosmetička v drogerii tím máslíčkem bylo to taaaak příjemný no normálně sem se zamilovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Presne tento názor na maslo 008 som aj ja nedávno vyslovila...
    http://saveonbeautyblog.blogspot.sk/2014/04/astor-masla-na-pery-part-two.html

    Inak sú skvelé...

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...