Miss Sporty - lesk Miss Coctail

Niekedy je dosť nanič čítať o skvelých a super účinkujúcich výrobkoch, keď nám naše financie o daných produktoch nedovolia ani snívať, všakže:)

Preto som si dnes pripravila zas raz jednu superlacnú vychytávku z drogerky. Jedná sa o bezfarebný lesk, ktorému ružový nádych prepožičiavajú hlavne trblietky. Z mojej strany sa síce nejedná o "must have" produkt, ale povedala by som, že kvalita prevyšuje cenu, a preto som sa chcela o tento tip na lesk podeliť aj s Vami.

Aby sme mali hneď na začiatku jasno, lesk stojí 40kč/1,5e, čo je takpovediac zadarmo. Za túto cenu však prepožičia naším perám veľmi pekný lesk, trblietavé odlesky na celkom slušnú dobu. Lesk podľa mňa pery nezlepuje, trblietky v lesku necítim, takže mi na perách nevadia a zároveň aj celkom pekne sladko vonia. Lesk nie je príliš vodový ani príliš lepivý. Konzistencia je naozaj vydarená. Tuba je klasická s objemom 9,4ml. A lesk nájdeme v 10tich odtieňoch.

Nenašla som naozaj nič, čo by mi na lesku prekážalo, čo by ma od neho odradzovalo. Preto ak sa tu nachádza niekto, kto hľadá tip na lacný a zároveň dobrý drogériový lesk vrelo odporúčam.


Povedala by som, že táto farba, kde je lesk fotený s bleskom je reálna.



Takýto jemný žiarivý lesk vydrží na perách tak do dvoch hodín. Čo mi príde naozaj dosť na moje pomery. Z mojej výbavy predčil niektoré aj 4násobne drahšie lesky.


Ja vlastním odtieň 004 Jacuzzi Break


A niektoré ďalšie odtiene:


Nie som síce nejaký Miss Sporty nákupca. Predsa len časy, kedy som túto kozmetiku kupovala vo veľkom sú už za mnou, ale okrem tohto lesku sa mi veľmi páčili aj ich tiene Cat´s Eyes, ktoré mali dobrú pigmentáciu a aj dobre držali. A chvály od Kyrkys ma presvedčili k tomu, že najbližšie vyskúšam od nich ešte aj nejaký rúž:))

P.S. Dnes večer alebo najneskôr zajtra ráno prinesiem konečne vyhodnotenie giveaway:)

Kupujete značku Miss Sporty? Čo sa Vám osvedčilo?





20 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Odtieň som nevyberala sama, lebo som ho vyhrala, ale veru pekný odtieň mi bol vybraný:)) A pokojne by som po ňom siahla zas.

      Odstrániť
  2. Já bych si osobně od Miss Sporty nekoupila třeba řasenku, nebo něco podobného, ale lesk na rty klidně ano. Tohle je moc hezká barvička :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak...lesk je taká vec, že aj u lacnejších značiek sa nájdu dobré

      Odstrániť
  3. Pěkná barvička, ale já mám radši lesky od NYC :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od NYC som neskúšala, tak neviem, kľudne verím, že môžu byť lepšie:)

      Odstrániť
  4. Popravde som po podobnom "tubičkovom" lesku nesiahla ani nepamätám a asi ani tak skoro nesiahnem :). Z neznámych dôvodov ma lesky takmer vôbec nelákajú, aj keď nedávno ma očaril jeden od Astor-u. Ale to je skôr výnimka, najviac používam balzamy na pery a sem-tam nejaký rúž :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa sa to stále strieda...chvíľku mám obdobia výrazných rúžov a potom zas nenápadných leskov a podobne..

      Odstrániť
  5. Miss Sporty moc nekupuji, vlastně ji nějak v drogérii přehlížím, ani nevím proč

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich prehliadam a celkom dosť:D...toto je momentálne u mňa asi jediný ich výrobok...ale zas som si povedala, že keď sa mi lesk osvedčil, možno niekoho zaujme aj tip na lacnejšiu kozmetiku...jasné, že to neni dokonalý lesk, ale zas u mňa to napr. prekonalo lesk od Max Factor, ktorý je v takomto rovnakom obale.

      Odstrániť
  6. ja som momentálne spokojná s riasenkou incrediball a v akcii za 0,99€ som si kúpila aj rúž. narozdiel od svojho predka má o štipku lepší obal, krémovejšiu konzistenciu a teda aj lepší pocit na perách a celkom dobre vonia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na som na riasenky dosť háklivá a tam už málokedy experimentujem, ale ten rúž musím fakt vyskúšať:)))

      Odstrániť
  7. Já jsem na lesky hrozný úchyl, teď jsem si koupila jeden od NYC. Ani je nestíhám spotřebovat :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi pekne vyzerá na perách, ani tú výdrž by som na neho nepovedala :) Ja som od nich už strašne dlho nič nemala, ale napríklad sestra si stále kupuje znova a znova ich tuhý korektor, na ten nedá dopustiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Od ms som mala len moju prvu ciernu ceruzku na oci nic ine a zatial ma to nejako ani tymto smerom nelaka no musim uznat ze lesk na tebe vyzera krasne

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Já mám od nich ten stejný lesk na rty a jsem spokojená, sice lepí, ale opravdu vydrží dlouho!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mňa pôsobí ako taký príjemný stred. Ani príliš vodový ani príliš lepivý. Ale záleží aj od množstva čo je na perách:)

      Odstrániť
  11. ich rúže môžem len odporúčiť, fantasticky voňajú, sú pigmentované a vydržia ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ten odtieň jecelkom pekný :) a tá cena je megasuper! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Strašně ti ten lesk na rtech sluší. Já mám teď tři nové od Catrice a stejně si na lesk nemůžu zvyknout. Raději používám rtěnky. Od Miss sporty jsem měla skvělou tužku na oči, musím si ji pořídit znovu. Momentálně vlastním jednu řasenku, ale ta není nic extra.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...