LADYBOX srpen - august

Na tento deň som sa veľmi preveľmi tešila, lebo som si s malou prestávkou objednala boxík krásy.

No už hneď po obdržaní krabičky bol boxík akýsi ľahký:) A aj po otvorení som produkty viac-menej v krabičke hľadala:D Ale...nie je to vôbec zlé:)

Takže krabička mala krásny, nový narodeninový obal. Krabička, už ako sme zvyknuté, je pevná a určite ju ako všetky krabičky doteraz na niečo využijem.






No  a teraz samotný obsah:



2 plné produkty, 3 cestovné balenia, 2 vzorky a mini peeling chápem akože bonus k tej narodeninovej krabičke (niektoré kočky mali namiesto peelingu mini zubnú pastu)

 Inglot očný tieň 470

 Musím povedať, že som sa celkom potešila, pretože tieň je krásny. Nádherná naozaj nádherná farba, ale.... Očné tiene Inglot presne v tomto balení už v boxíku boli niekedy koncom roka 2012. To mi príde také trošku mimo, dávať do krabičky niečo, čo tam už raz bolo. Navyše vôbec na takéto tieniky nemám obal a musíte uznať, že ten obal je maximálne nepraktický. Samotné tiene zídu z oka raz dva, s podkladovou bázou, ale držia krásne;)
Predajná cena: 150kč




Druhý plný produkt Korres Lip Butter. Ja mám odtieň Plum, ktorý vyzerá krásne a naozaj je intenzívny, voňavý. Úplná záchrana celého balenia. So značkou Korres ani neviem, či mám nejaké skúsenosti, takže za tento produkt jedno super maxi plus. Hneď som ho skúšala na pery a paráda.
Predajná cena: 240kč



A takto vyzerá balzámik na ústach:)



Cestovné balenie: Uvoľňujúci mätový gél od značky Ryor. Extra nepoteší, ale určite neurazí. Neutrálny produkt, ktorý pekne vonia, má šikovné 50ml balenie, takže určite neostane nevyužitý. Nôžky sa môžu tešiť:))) 
Predajná cena za 200ml 162kč


Mini balenia Pure Fiji kondiš a šampón z kokosového mlieka. Určite rada vyskúšam, takže uvidíme. Každý 30ml. 
Predajná cena za 265ml 460kč


TMT - Inca Oil - Pandora Oil - vlasový olej - 3ml vzorka a TMT Cristall Liquidi Latte vlasové mlieko - 6ml.


Narodeninový bonus, ktorý už raz v boxe bol. Ešte som neminula ten prvý, ale skúšala som a je celkom fajn, tak tento odložím, ale snáď raz vypoužívam.


Takže aké je moje celkové zhodnotenie? Relatívne som spokojná, lebo každej veci nájdem uplatnenie. Ale za ten rovnaký produkt (Inglot očné tiene) má LB veľký mínusový bod. Veď boxík má byť o tom, že spoznávame nové výrobky, hoc len v mini baleniach a nie, že dostávame tie isté dookola.

Som zvedavá na ďalšie vydania. Kdesi na fb som totiž postrehla info, že niekde v ďalšom balení má byť výrobok Catrice, čo je lacná drogerková značka, takže táto info o úmysle uberania cesty krabičky krásy ma nepotešila. No veď uvidíme.


Na záver chcem len dodať, že častokrát sa na internete premieľa, že v deň dodania LB na blogoch nie je nič iné, iba pootvárané boxíky a všetky blogerky sa po sebe opičia a je to strašne nudné a monotónne a bla bla... K tomuto chcem len povedať, že s LB nespolupracujem, z času na čas si ho kupujem sama a nemám povinnosť ho sem dávať, ale články o boxíkoch sú vždy jedny z najčítanejších. Častokrát dosahujú dvojnásobnú čítanosť ako iné články, preto si myslím, že Vás to zaujíma, a preto články s obsahom LB uverejňujem. Howg:))

Krásny deň kočky! 
Máte objednaný svoj boxík krásy? Čo hovoríte na obsah?


24 komentárov:

  1. Ja som si box ešte nikdy neobjednala, ale uvažovala som už viackrát, no vždy sa obávam, že z toho nič, alebo takmer nič nevyužijem. Značku Korres mám veľmi rada, no toto by asi pre mňa bolo pritmavé. Tie tiene majú balenie presne ako Dior tiene- testery. Šampón a kondicionér z kokosového mlieka môže byť super, potom napíš :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, vždy je to úplný skok do neznáma, ale z času na čas na nechám zlákať:)) Je to aj kvôli tomu, že som tam pospoznávala kopu prírodnej kozmetiky, ktorej ostávam verná doteraz. A preto sa trošku bojím akým smerom sa bude LB uberať a či tam stále budem nachádzať produkty, ktoré nepredávajú bežne v drogerke ako tomu bolo poväčšine teraz. Inak aj ja som sa zľakla toho odtieňa balzamu, ale na perách je veľmi pekný. Pekný dník prajem:)

      Odstrániť
  2. toto balenie som neobjednala a, pravdupovediac, vôbec ma nenadchlo. Jasné, že nemôže byť každý spokojný, no podľa mňa edíciou Just Married (aj keď tiež nebola dokonalá) nasadili laťku príliš vysoko.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne presne...Just Married bola úplná bomba, hlavne teda v počte produktov...kopa báb, ktoré si nikdy box neobjednávali sa navnadili, poobjednávali boxy, a teraz im tam vypisujú na nástenku fb, že sú nespokojné:/ Keby v minulom balíčku bolo o jeden produkt menej a v tomto o jeden viac lepšie by sa to vyrovnalo. Ja som spokojná hlavne kvôli tomu balzamiku,lebo na perách je supééér:)

      Odstrániť
    2. Ja síce na tieto boxy nie som, ale Korres balzam mám a musím povedať, že je skvelý a samostatne aj pekne drahý a v zahraničí na YouTube a blogoch maximálne ospevovaný, takže si myslím, že v tomto prípade by mi kvalita vynahradila kvantitu.
      V.

      Odstrániť
    3. To áno, preto píšem, že ja relatívne spokojná. Lebo samotná cena balzamu je 240kč, takže fajn a nenadávam, že som sklamaná alebo podobné veci,navyše balzam ej an perách super, sama by som si ho nekúpila, tak som rada... len si keď sa kuknem teraz na tú ich nástenku na fb koľko ľudí im tam nadáva, lebo v minulom boxe bolo x vecí a teraz nie je, tak mi je ich až ľúto a myslím, že to mohli trošku lepšie vymyslieť. Ja neviem, to je asi už skôr len také moje polemizovanie....môj názor na vec;) Samotná hodnota balíčku je vždy o dosť vyššia ako človek zaplatí, len...:)))

      Odstrániť
  3. Upřímně mě by zaujalo akorát to máslo, možná ten stín..jinak mi tohle příjde uplně mimo, po tom, který jsem si objednala v červenci a chválila ho do nebes. Minulý měsíc nasadili hodně vysokou laťku ;)
    A krabička je hezká! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No je to tak:))) Však to sami uvidia na reakciách zákazníčiek.

      Odstrániť
  4. nešel by ten stín použít jako tvářenka? docela dobrý odstín

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa mňa pokojne áno, ja ho určite využijem i ako ten tieň na oči, farbička je super. Len tá samotná idea, že dáme do krabičky taký istý produkt ako sme už kedysi dávali, sa mi nepáči:)

      Odstrániť
  5. Já jsem s ladyboxem mega moc spokojená :) Všechno využiju! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je super! Ja čím dlhšie mám Korres balzam na perách, tak tým viac som spokojnejšia aj ja:)))))

      Odstrániť
  6. Ten balzám ti hrozně sluší :) A stejně máš hezčí rty :P

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já jsem tentokrát neobjednávala a jsem i ráda, zaujal mě akorát produkt značky Korres, jinak bída, čekala jsem, že když to bude narozeninový box, dají si víc záležet :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď to, že box má určite vyššiu hodnotu ako som zaň zaplatila a veci v ňom mi z väčšiny vyhovujú, len predsa bol to narodeninový a predchádzal mu úplne maga bomba naplnený box, tak aj ja som mala veľké oči:))

      Odstrániť
  8. Dostala som ponuku na spolupracu a kedze sama by som si asi box nikdy neobjednala, a hlavne teda kvoli tomu ze to je narodeniňovy box dala som sa nalakat s tym ze bude asi rovnako dobry ako predosla edicia no nejako sa nepochlapili... Mne pride pravdepodobne v pondelok som zvedava ci budem mat rovnake produkty ako ty alebo nieco ine lebo som videla babam aj nejake lesky na pery ci laky na nechty...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jój to je krásna spolupráca, aj keď možno tento balíček nesadne, tak tie ďalšie určite....pomocou LB sa dá pospoznávať kopu nových produktov, takže určite si urobila dobre, keď si ponuku prijala:)

      Odstrániť
  9. Objednala jsem a jsem trochu naštvaná. Kdybych alespoň dostala peeling jako ty, ale mini pasta na zuby mě vyloženě naštvala :D Největší radost mám z toho balzámu, líbí se mi že není jen bezbarvý a i chladivý gel je super, protože se mi hlavně teď v tomhle období hodně hodí.
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne aj mna velmi potesila intenzivna farbicka balzamu.Ja by som brala vpoho aj pastu:)))

      Odstrániť
  10. Po predchádzajúcom ladyboxe je to pre nás sklamanie :(( Produkty sa dosť často opakujú po roku by to chcelo nejakú zmenu k lepšiemu ... My ho tiež dostaneme na zrecenzovanie a Marry sa na túto krabičku veľmi tešila, lebo ešte žiadnu nemala a teraz je trochu smutná, že tieto produkty pravdepodobne vôbec nevyužije :( Aspoň ten balzámik trochu poteší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak verim,ze dalsie balenia vam to vynahradia

      Odstrániť
  11. Ty másla na rty od Korres jsou boží, mám 4 odstíny a jsme moc spokojená :) Jinak co se týče boxů, tak jsem objednávání už dávno vzdala, protože mám velmi specifický vkus a jsem vybíravá i co se složení týče, takže to pro mě většinou byly vyhozené peníze...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. NO naozaj sú....fakt som sa zamilovala od prvého natretia, hydratujú, voňajú no proste mňamkovské!

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...