Kto získava výrobok od Biodermy podľa vlastného výberu?

Prajem krásny dník dievčatá!

Konečne tu máme vyhlásenie výsledkov giveaway, ktorú som mala možnosť pre Vás usporiadať vďaka spolupráci so značkou Bioderma. Víťaziek je až 5 a ja dúfam, že každá jedna z Vás sa bude tešiť z výrobku, ktorý si bude môcť vybrať. Zapojilo sa Vás 161, posledná kočka sa však zapojila až po termíne.
Takže Random vyžreboval tieto tri kočky:

 



A keďže som vopred upozorňovala, že táto giveaway nebude mať vybratých víťazov iba cez random, ale budem sa snažiť aj niečo iné na vybratie vítaziek vymyslieť, tak som sa rozhodla, že jeden Bioderma výrobok si bude môcť vybrať i hneď prvý komentár.


A posledného víťaza som vybrala tak, že som si vypísala všetky komentáre od vyhlásenia súťaže (okrem samotných komentárov pod súťažou)  až do 6.8.2013, kedy súťaž končila a z týchto kočiek som vyžrebovala víťazku. Samozrejme nie každý komentujúci sa zapojil do GA, takže som vyberala len tie, čo sa do súťaže zapojili. Vaše komentáre ma nesmierne tešia, a preto som zvolila takýto spôsob vybratia poslednej víťazky.



Gratulujem,dúfam, že sa tešíte, ja Vám idem písať emaily.



12 komentárov:

  1. Tak ja to tu rozkliknem, že určite som nič nevyhrala a hen! Teším sa jak malá, lebo už pár dní rozmýšľam, že si konečne niečo od Biodermy kúpim, tak toto je osud :D Ďakujem, ďakujem, ďakujem :) A, samozrejme, gratulujem aj ostatným babám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že sa tešíš, mail som poslala, tak budem čakať na odpoveď:)

      Odstrániť
  2. Gratulujem! :)

    http://ilovefashion-sima.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluji všem :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oooooooo, já jsem něco vyhrála? neeee :D já mám takovou radost, zvlášť když jsem viděla první tři a v těch jsem nebyla a pak roluji dolů a vidím svou ikonku, yes! moc děkuji, mám velkou radost:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jo a gratuluji i ostatním ;)

      Odstrániť
    2. Budem čakať na odpoveď na mail, dúfam, že dorazil do schránky.

      Odstrániť
  5. Ste zlaté kočky, že gratulujete! Verím, že Vám bude šťastie priať v budúcej súťaži, na ktorú snáď už nebudete dlho čakať. Niekoľko vecí do nej už mám:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratulujem vsetkym vyherkyniam :))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...