"Kolik toho na sebe napatláš?"

Krásne ráno dievčatá!

Úprimne, koľko krémov, mastičiek, skrášľovadiel a gélikov na seba za jeden deň nanesiete? Túto otázku si položila aj eM pri písaní tohto TAG-u a keďže ma v závere označila, pokladám si túto otázku aj ja.

Popravde mám asi šťastie, že ma tento TAG zasiahol cez leto, pretože cez leto toho na seba patlám oveľa menej ako v zime, a teda v zimnom období by som sa nedopísala konca článku.

Zoberme to teda pekne poporiadku, a to hneď od ranného otvorenia okáľov.

Ráno po zobudení použijem hneď v kúpeľni čistiacu šľahačku od Biodermy. Používam ju už pár mesiacov a musím povedať, že je to s ňou obrovská zábava:) Viac ale už prezradím o pár dní v chystanej recenzii:)) Rovnako v kúpeľni siaham hneď po druhom čistiacom prípravku a tým je zubná pasta:) Signalky a Elmexky som vymenila za Sensodyne Pronamel, ktorý by ma spevňovať zubnú sklovinu.



Keď prídem do izby, tvár ešte dočistím Ružovou vodou od Purity Vision. Zas raz veľmi dobrý tip od eM:) Krémovanie v týchto dňoch odkladám až na večer a ráno, keď už vôbec niečo, tak použijem BB od Biodermy, kde mám ochranný faktor 30, krém i krytie v jednom.


Keď sa už idem líčiť, tak v lete tomu veľmi nedám, a teda použijem skôr len základ. Výnimočne som začala v týchto teplách používať i môj staručký púder, trošku oživenia v podobe lícenky od Gosh, nezabudnem zvýrazniť obočie, tiež paletkou od Gosh na úpravu obočia, namiesto tienikov stačí linka, tá aktuálna je od Yves Rocher, a teda  nie je to nič moc:/ Na ústa nanesiem balzam a rúž v jednom, a to novinku Lip Butter od Astoru. No a samozrejme riasenka, tých mám aktuálne otvorených asi 8. Takže som proste odfotila tú ktorú som mala poruke, inak ich stále striedam.


Pred odchodom z domu na seba ešte streknem nejaký ten parfém, resp. toaletnú vodu. Teraz cez leto je to Halloween Kiss Sexy od Jesusa Del Pozo, ideálna vôňa to pre mňa nie je, ale je veľmi svieža, vhodná na leto, priam identická s Eclat D´Arpege od Lanvinu. Celý deň potom fungujem len s krémom na ruky a pery dookola pretieram Astorom - aspoň aktuálne.

Ďalšie patlanie prichádza až večer, a to najskôr v podobe odlíčenia - aktuálne s micelárkou Bioderma Hydrabio.


V sprche v posledných dňoch siaham po Radoxe ako už iste viete a keďže som v posledných dňoch bola dosť veľká "lenivka" a nechcelo sa mi po sprche natierať, tak mlieko do sprchy od Nivei bolo mojím obrovských pomocníkom. Nenahradí 100% kvalitné natretie po sprche, ale určite lepšie ako nehydratovať vôbec.


V sprche ešte ostávame, kde si umývam vlásky Laverou, z ktorej mám už druhé balenie. Kondicionér teraz načas vynechám, úplne mi stačí po umytí vláskov použiť liečivý olej Macadamia. Recenziu o oleji som už písala, ale musím úprimne povedať, že pokiaľ som bola s ním spočiatku "iba" spokojná, teraz som doslova nadšená. Po dlhodobejšom používaní vidím, že moje večne rozcuchané spodné dĺžky vlasov môžu byť naozaj jemné a uhladené. Pre mňa olejčeky na vlasy neboli žiadnou novinkou, ale vidím, že tento si tie chvály, ktoré čítate všade, kde sa o ňom píše, naozaj zaslúži. Aktuálne ho používam každý druhý deň, vždy ešte na vlhké vlasy po umytí už viac ako mesiac a výsledky sú viditeľné.


Po sprche používam antiperspirant od Rexony, ktorý je jednoznačne lepšie používať večer, pretože sa lepšie vsiakne do pokožky a ochráni ma celý nasledujúci deň. Hoci teraz ako teploty klesajú pod 30°C začínam sa opätovne vracať k prírodným deo.



V kúpeľni ešte ostanem, znova umyjem tvár šľahačkou od Hydrabio, znova dočistím a osviežim tvár Ružovou vodou a následne naolejujem olejom od Saloosu.


Moje kroky smerujú do postele, tam ešte aj po použití telového mlieka do sprchy natieram nožky a ruky. Na mojom nočnom stolíku ešte stále stojí marmeládka od Kivvi, ale aktuálne ju dosť často podvádzam s kokosovým olejom:)


Do kôpky produktov som pridala ešte aj lak, pretože hoci si nechty nelakujem každý deň, tak stále sa na nich nejaký lak je.


Dokopy mi to teda vychádza 22 produktov. Dúfam, že som na nič nezabudla. Takže mi to nepríde zas až tak veľa, či?:))

Okrem toho samozrejme príležitostne používam rôzne ďalšie krémy, peelingy a podobne, takže produktov mám doma doslova na kilá. Rada si totiž vyberám, a to vo všetkom, takže z každého produktu mám niekoľko verzí, či je to už špirála alebo micelárna voda:)

Ja ďakujem eM za označenie. Ak jej blog ešte nepoznáte, určite kuknite, zlepší Vám deň:)

Pekný zvyšok dňa kočky, nejdem označovať nikoho, pretože je taká tá letná sezóna, že niektoré pracujete, niektoré dovolenkujte, tak neviem, ktorá z Vás má čas TAGovať. Ak sa Vám však TAG zapáčil, tak nech sa páči do toho a budem zvedavá na výsledné číslo:)

Ak by Vás zaujímalo ako tento TAG vlastne vznikol, tak kliknite na stránku Anny alebo Margaretky. Jedna túto otázku v blogovom svete rozoberať, druhá ju začala rozširovať do sveta:)












18 komentárov:

  1. Krásné Elo, tak vidím, že máš menší číselko než já a to o pěkných 11 přípravků...:-), no budu se muset nad sebou zamyslet, ale zase už jsem zjistila, že některé holčiny mají i více a to mě uklidňuje :-)...Máš pravdu v zimě toho bude ještě více :-). Jsem moc ráda, že Tě baví ta růžová voda, protože já si u Tebe taky najdu spoustu skvělých tipů, naposledy ten šampónek...Ať máš krásný den! P.S: Už dlouho obdivuju Tvoji profilovou fotku v úvodu, moc Ti to tam sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja dúfam, že som na nič nezabudla:))Inak v pondelok som si kúpila už aj hydrofilný odličovač od Saloosu a mala si úplnú pravdu, keď sa dá olejček na vlhký tampónik, tak žiaden mastný film na tvári neostáva. Teda použila som ho zatiaľ len raz na skúšku, ale teším sa na jeho používanie:)

      Odstrániť
  2. Krásný článek, o podobné uvažuji taky Moc krásně si to shrnula kočičko :)*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ak nakoniec TAG napíšeš budem sa tešiť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta Rexona je zázrak, já si jí nemůžu vynachválit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že aj tebe vyhovuje, už som totiž na ňu našla kopu negatívnych reakcií, tak som sa pomaly začala obávať, že budem takmer jediná, ktorej vyhovuje:))))

      Odstrániť
  5. Šľahačka od Biodermy ma pobavila :) Inak si strašne moc sympatická, musela som Ti to povedať :)

    http://eldormovitz.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No teda ďakujem:)a hydrabio mousse ani inak ako šľahačkou nazvať nemôžem, lebo tá konzistencia presne ako kvalitné šľahačky v spreji:)

      Odstrániť
  6. Ja som sa v poslednej dobe stala úplne posadnutá ružovou vodou, mám ju doma síce nepretržite už asi 3 roky ale akoby som až teraz úplne pochopila všetky jej vlastnosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa hneď prvý deň po jej kúpe prekvapila ako krásne ukľudňuje pleť a mierni začervenanie, ale zatiaľ ju nepoužívam až tak dlho, takže sa stále spoznávame. Keď si s ňou vydržala toľko tak musí byť naozaj super:)

      Odstrániť
  7. tak už aj na toto je tag? ja som si pred mesiacom vymyslela taký článok, že zozbieram použitú kozmetiku z celého dňa a že budem originálna :D no, nebudem. alebo som sa k tomu mala dokopať skôr :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :))Nedá sa to vždy postíhať všetko, ale budem sa tešiť, ak to nakoniec spíšeš:) Toto myslím vzniklo z otázky, ktorú položil priateľ blogerke:))

      Odstrániť
  8. No Eli, krásne, ty si úplne skromná :)) a asi si z nás aj najkrajšia, preto ti toho stačí tak málo :)) Inak ten šampón Lavera mám na wishliste spolu s citrónovým telovým mliekom, už sa na nich teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, áno aj ja si myslím, že to bude tým:)))) Akurát dnes som na seba kukala v zrkadle, že tá pleť už nie je ako bývala, tak som si hneď povedala, že musím k Tebe a eM znova kuknúť, čo za krémiky to používate, nech tú tváričku premastím ešte viac:))) A nejaké to telové mliečko od Lavery mám na zozname aj ja!

      Odstrániť
  9. Perfektne spracivanie ! Pravdu povediac zaujima ma kolko toho napatlam ja takze az bude viac casu rada by som to zdokumentovala tiez

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nooo používáš toho víc než já, ale myslím si, že se najdou holky které toho používají ještě dvakrát tolik :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Já používám Biodermu, je super

    Jinak.... máme nový blog, který se týká mody, líčení a podobně... právě u nás na blogu probíhá soutěž, GiveAway o ceny jako jsou například čtyři stíny od essence nebo lak na nehty od Miss Sporty, a další ceny :) Budeme rádi když se přihlásíš... je to velmi jednoduché... stačí napsat nejoblíbenější film a můžou být ceny tvoje:) http://www.teenagestylee.blogspot.cz/2013/08/ahojj-mame-tady-giweaway-o-skvele-ceny.html MĚJ SE KRÁSNĚ AHOOOJ :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tohle je parádní TAG. 22 je krásné číslo, řekla bych, že jedno z nejnižších na které jsme v tomto TAGU narazila:) A růžovou vodu miluju, mám již několikáté balení a stále mě baví. Kivvi marmeláda je pecka. Jinak kdyby jsi měla chuť se mkrnout, kolik výrobků jsem napočítala, tak připojuji odkaz :)
    http://somethingnewbyhelen.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...