Jedno líčenie a dve mini recenzie (Avon Mega Effect+krémové tiene L´ambre)

Ahojte kočky!

Dúfam, že trávite deň niekde mimo priamych slnečných lúčov alebo máte aspoň možnosť sa osviežiť niekde v bazéne. Ja som dnes riadne pozastierala závesy, vyvetrala iba skoro ráno a dúfam, že tu nebudem mať takú saunu ako včera, kedy som na tieto opatrenia nemyslela. 

A tak mám dnes trošku viac energie na tvorenie aspoň krátkeho článku zahrňujúceho mini líčenie a dve mini recenzie:)




Čo sa týka líčenia. Chcela som konečne otestovať krémové perleťové tiene Lambre, ktoré sa pred 2-3 mesiacmi nachádzali v Ladyboxe. A musím povedať, že som veľmi spokojná.

Najskôr som skúšala tiene naniesť aplikátorom v balení, efekt bol však až príliš výrazný a metalický. Keď som tiene naniesla aplikátorom, ale v menšom množstve a dodatočne rozotrela prstom, bolo to presne to čo som chcela. Takto som tiene naniesla na celé pohyblivé viečko, do kútika oka pridala bledý perleťový odtieň z Lavera tienikov a do vonkajšieho kútika zas trošku tmavohnedej z totožných Lavera tieňov. Na záver som už len pridala hnedú gélovú linku Essence pomocou Zoeva štetca na linky.

Vďaka krémovému podkladu Lambre tieňa držal make up ako pribitý až do odlíčenia. Ak by mi niekto podstrčil Lambre katalóg, tak si pokojne ďalšie z týchto tieňov objednám. Cena je iba 4,2 e. Môj odtieň je číslo 5. Všetky odtiene nájdete TU.

Líčenie som zakončila novinkou riasenkou Avon Mega Effects, ktorú som vyhrala. Na novinku som bola nesmierne zvedavá a myslím, že nesklamala. Nanáša dostatočné množstvo farby už pri prvom dotyku s riasami, nalíčenie teda trvá kratšie. Zaujímavé je samozrejme aj inovatívne balenie. Kým pravé oko nalíčim vždy dobre, s nalíčením ľavého mám ešte stále trošku problém. Tam sa mi totiž podarí občas riasy zlepiť.

Riasenka dobre drží, nerozmazáva sa, neopadáva. Negatívom pre mňa je, že sa neviem úplne dobre dostať do vnútorného kútika oka. Inak som efektom po nalíčení príjemné prekvapená. Určite to nie je najlepšia riasenka akú som kedy mala, ale za vyskúšanie, či aj opätovné kúpenie si jej, stojí.  Skúšala ju aj mamina a ani na prvýkrát nemala problém s manipuláciou, takže si myslím, že by to mal zvládnuť bez problémov každý. Najhoršie je asi len kartáčik vytiahnuť a nebáť sa, že človek riasenku zlomí, zamaže sa alebo niečo podobné. Nič z toho nám však nehrozilo.
Objem : 9ml 
Celkovo som zvedavá aká bude samotná výdrž riasenky a či nevyschne skôr ako iné riasenky, vzhľadom na odlišný obal.
Cenu podľa internetového katalógu je 4,9e. Dostupná by mala byť v vo verzii Blackest Black a Brown Black.







Výsledný efekt







Skúšali ste už riasenku alebo tieniky? Ako sa Vám pozdáva efekt?






18 komentárov:

  1. na tebe tato maskara vyzera este velmi dobre, lebo vacsina fotiek, ktore som zatial videla, bola dost tristna - zlepene riasy a musie nozicky ako vysite. Tiene velmi pekne, taketo farby mam najradsej.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No veď aj ja po tom, čo som videla niektoré fotky som sa na ňu prestala úplne tešiť. A preto som po použití ostala príjemné prekvapená. Ona je taká trochu zvláštna, niekedy je efekt dokonalý a niekedy nič moc:D Ale za tých 5 eur je to podľa mňa fajn;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. řasenku jsem taky vyhrála, dělala jsem na ni recenzi, ale byla bohužel negativní. No co, ne každému sedne všechno :)

    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásné líčení, moc ti to sluší, řasy vypadají po řasence fakt dobře

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ono je to vždy také...keď ma niekto krásne dlhé riasy, tak riasenka môže byť aj úplná katastrofa a vyzerá to skvelo....ja keď si to porovnám so svojimi neviditeľnými riasami bez riasenky, tak si myslím, že to riasenka dobre zvládla:)

      Odstrániť
  5. Moc hezké líčení. Taková klasika na den :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne ako hovoríš...pekne decentne do práce, do školy:)

      Odstrániť
  6. Tvoj úsmev ma vždy úplne odzbrojí :))..v líčení ti stačí málo a vyzeráš skvele :),..len tá špirála mne nejako nereže, nemôžem si pomôcť, príde mi ako strašný gýč.. Marry

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jóój ďakujem krásne Marry, za taký kompliment!...Tak riasenka je teraz maximálne rozoberaná, takže by som sa nečudovala keby už ľudom liezla na nervy:D Preto som sa ju snažila aspoň s niečím spojiť, nech to neni nuda:)

      Odstrániť
  7. Veľmi pekné líčenie. Riasenka mi príde hrozne vtipná :)) Ale chcela by som ju už len pre srandu vyskúšať. A dobre si urobila, že si sa zabednila, tiež to tak ráno robím, keď odchádzam z domu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak človeka to strašne láka keď je niečo nové otestovať to. Mala som to šťastie, že som ju fakt vyhrala, ale asi by som jej podľahla i bez výhry, vzhľadom na prijateľnú cenu:)

      Odstrániť
  8. Tieniky su krasne riasenku mam s tou som spokojna no momentalne tiene uplne vyradujem z mojho licenia vobec nemam chut sa nejako extra trapits licenim... V tycho horucavach ma sprevadza len linka s riasenkou co sa oci tyka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nehovor, Neli toto som mala nafotené asi už pred 10 dňami:D Teraz aj mne robí spoločnosť moja nenalíčená tvár...nič na nej neznesiem

      Odstrániť
  9. Tie tiene vyzerajú veľmi dobre, ale tá riasenka, čakala som od nej trochu viac :) dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Veľmi pekné líčenie. Presne také mám rada na deň.
    Čo sa týka riasenky. Už som na ňu zopár recenzií čítala. Ja jej stále odolávam. Som verná tej svojej :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...