Hakuro štetce

Povedala, by som, že je takmer pravidlo, že bežná žena, povedzme len letmo zaujímajúca sa o kozmetiku má doma hneď niekoľko kvalitných make upov, parfémov, rúžov, ale štetcom sa až také veľká pozornosť nevenuje. Vidím to na svojej rodine, známých a kamarátkach. A nechcem samozrejme nikoho súdiť, aj sama mám v štetcovej výbave obrovské medzery, len chcem tým poukázať na to, že je to naozaj škoda, nezaujímať sa a neinvestovať to týchto vynikajúcich pomôcok, ktoré nám dokážu líčenie zjednodušiť i spríjemniť.

Ja sama som na dobré štetce natrafila až zhruba pred pol rokom? Tak nejak... Boli to štetce značky Zoeva a dušovala som, že iné štetce si už nikdy nekúpim, pretože so Zoevou som bola neskutočne spokojná. A stále som, ale keď prišla na český trh  značka Hakuro a na blogoch sa objavilo toľko pozitívnych recenzií, tak ma to prinútilo svoje rozhodnutie prehodnotiť a predsa len Hakuro štetce vyskúšať;)

Výborná cena a lacné poštovné to boli dôvody, ktoré okrem samotných pozitívnych ohlasov zapôsobili. Objednala som si teda na skúšku dva štetce: H50s a H24.

Oba štetce sú vyrobené zo syntetických vlákien. Štetce sú naozaj veľmi, ale veľmi jemné, vlasy sú tenučké, preto prechádzanie s nimi po tvári je hotový relax. Práve vďaka ich jemnosti a hustote dokážete nanášané kozmetické prípravky do pokožky dokonale zapracovať:) Majú hrubšiu drevenú rúčku, ktorá sa výborne drží v ruke. Je kratšia, takže sa s ňou dobre manipuluje.


Hakuro H50s

Je  zmenšená verzia snáď najobľúbenejšieho Hakuro štetca H 50. Odporúča sa používať na nanášanie tekutého alebo minerálneho make upu na ťažšie dostupné miesta na tvári ako je okolie nosa, okolie očí, poprípade sa dá využiť ako štetec na korektor. Musím však povedať, že mne skvelo vyhovuje i na nanášanie make upu na celú tvár. Veľkosť je pre mňa ideálna. Som až sama prekvapená ako veľmi som sa s používaním štetca vžila. Predtým som mala skúsenosti iba s plochými štetcami na make up, ale takáto verzia sa mi páči oveľa viac a aj výsledný efekt je podľa mňa krajší. Páči sa mi, že make up je nanesený rovnomerne bez prechodov, fľakov a podobne. Výborne sa s ním rozotiera make up na krku dostratena, nevznikajú žiadne fľaky a moje prsty sú čisté! 
Dĺžka vlasu je 2,2cm, dĺžka štetca 17cm.
Cena 185kč.

A rada na záver, aby štetec "nežral" príliš veľa make upu, ale naopak krásne sa kĺzal po tvári, pred líčením štetec trošku namočte do vody, aby bol len trošku vlhký, trošku. Rozotieranie make upu bude tak rýchlejšie, pohodlnejšie a zároveň make upu bude stačiť menej.





Hakuro H24

Tento štetec je určený na nanášanie lícenky a bronzeru, prípadne rozjasňovača. Keď sa mi štetec dostal do ruky, prekvapil ma fakt, že štetec je dosť malý. Je o niečo redší ako štetec na make up. Lícenka aj bronzer sa ním však nanáša krásne. Svojím skoseným tvarom pekne priľne k Vašemu líčku a nanáša tak lícenku rovnomerne. Vďaka tomu, že vlasy jemné, dokáže super pracovať s každým druhom lícenky aj bronzeru. Tie jemnejšie Vám nebudú vôbec prášiť a tie zapečené sa budú lepšie nanášať. 
Dĺžka vlasu: 2-3,3cm, celková dĺžka 18cm.
Cena 185kč





Poštovné ma vyšlo na 50Kč, čo je výborná cena. Podrobný rozpis poštovného nájdete TU. Na Slovensko stojí poštovné 250 kč, čo sa dá zniesť jedine, ak by ste sa zložili viaceré. Tie štetce za to stoja.

Ak to mám zhrnúť, tak štetec na lícenku som hľadala už dlho, pozerala som po drogériách a parfumériách a s takouto jemnosťou vrámci podobnej cenovej kategórie som sa veru nestretla. Štetec na make up som vložila do nákupného košíka len na skúšku a poviem Vám make up už nenanášam ničím iným.

Za mňa teda 100% spokojnosť s nákupom,a ak by ste sa ma opýtali, či kúpiť alebo nekúpiť, hovorím jednoznačne áno. Dokonca aj dodanie bolo priam expresné. Pričom stav objednávky si môžete sledovať na ich stránke.

Ak máte akékoľvek otázky, pýtajte sa:) A zároveň som zvedavá, či už s Hakurom máte skúsenosti.


23 komentárov:

  1. Keby neboli tak veľmi drahé tak s ich aj objednám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Praveze mne sa cena velmi pozdava na tu kvalitu.Stoja tolko ako nejake stetce z drogerky alebo z Oriflamu a pod.ale kvalitou su inde.Hrozne je akurat to postovne na Slovensko.

      Odstrániť
  2. Velmi drahé? Myslím, že jsou naopak cenově jedny z těch hoooodně dostupných :) jsou super! :))

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
  3. musí být opravdu skvělé a kvalitní, navíc ta cena je opravdu skvělá teda! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne. Som naozaj veľmi spokojná.

      Odstrániť
  4. ja o nich už básnim odkedy spustili ten e-shop, na štetce som "uchyl", no daju sa objednať aj na sk e-shope : krasotika.sk, takže už dlho s objednavkou nevydržim..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to je super info, že sú aj na slovenskom eshope dostupné! A tvoju zbierku štetcov pravidelne obdivujem;)

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Na dotyk sú ešte lepšie ako na pohľad:)

      Odstrániť
  6. Vyzeraju fakt pekne a kvalitne! Postupne aj zacinam lutovat ze som si vybrala od max factoru hlavne teka na makeup lebo sa mi nejakolame

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne aj po MF štetcoch som kukala, ale prišli mi dosť drahé. Najmä teda štetec na lícenku a a púder stál tu v ČR okolo 400kč každý. Takže to by som za ne asi nedala.

      Odstrániť
  7. Hakuro 50S mám, poprvé jsem to přehnala s tou vodou, podruhé jsem se poučila, aspoň myslím a make up už byl o něčem jiném. :-) I po 9 hodinách v práci vypadal celkem slušně. :D
    Ještě se s ním učím, ale spokojenost, za ty peníze! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja vždy napustím trošku vody do dlane a štetce tam len akoby trošku omočím. Netreba to naozaj prehnať,ale keď ej trošku vlhký pracuje sa mi s ním oveľa lepšie ako so suchým:)

      Odstrániť
  8. mám h79, taký širší placatý štetec na pohyblivé viečko alebo pod obočie, je to veľmi príjemný štetec, určite si rozšírim zbierku aj o štetce na tvár

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tá H24 vyzerá krásne, zrovna štetec na líčka mi chýba, pretože už naň nezvýšili financie :D Z českého e-shopu by ma to ale asi vyšlo dosť draho ako študentku :/ Buď sa popozerám ešte v Zoeve, alebo ho idem hľadať na slovenských :D
    Inak podobný štetec na mejkap mám tiež - Zoeva 102 Silk Finish, hustý štetec, podobný ako tento, a oproti tým plochým obyčajným štetcom na mejkap je to rozprávka :3
    Lyanelle ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako pise Patty vraj ich maju aj na krasotinke,tak skus kuknut:)

      Odstrániť
  10. uz dlhsie silno presilno premyslam nad poriadnymi stetcami a to som si zaciatkom roka myslela, ze ziadne nepotrebujem - teda mam doma nejake, ale to je nic oproti profesionalnym stetcom. a tak som si spomenula na tvoj clanok, ktory som citala hned po uverejneni a dnes som sa k nemu vratila. do tychto dvoch urcite pojdem a este by som potrebovala nejaku sadu na oci....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No aj ja som si hovorila, že žiadne štetce nepotrebujem....pred rokom...potom som si kúpila tú Zoeva sadu na očí a potom som už chcela veľmi také dobré a jemné štetce aj na ksichtík:)))

      Odstrániť
  11. ktoré sa ti zdajú byť lepšie? :) tie od Zoevy alebo Hakuro? :)

    Beauté Caresse

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Výborné sú oboje, ak by nezáležalo na cene, tak si vyberiem asi Zoevácke, ktoré sú o čosi drahšie...ale keď ich aj teraz s odstupom času porovnám s Hakurom, nie je na nich fakt žiaden náznak používania a vyčistené vyzerajú ako totálne nové....teraz si však chcem dokúpiť ďalšie štetce a vyzerá to, že sa nakoniec prikloním skôr k Hakuro, pretože sú proste o čosi lacnejšie a ten rozdiel medzi nimi nie je vôbec nejaký prepastný...Spokojná budeš ale podľa mňa vo veľkej miere aj s jednými i druhými.

      Odstrániť
    2. dakujem za odpoved :) mám objednané tie Hakuro tak preto som bola zvedavá :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...