Francúzska manikúra trochu inak?

Krásny víkend dievčatá!

Dnes mám jeden, dá sa povedať nezvyčajný, nechtový príspevok. Inšpirovala som sa niekedy začiatkom týždňa na fb stránkach parfumérie Douglas.

Základom boli čierne špičky nechtov a potom som už iba improvizovala. Viac ako nude lak v predlohe sa mi žiadalo niečo trblietavé, a tu je výsledok.










Použité laky

čierny lak od Rimmel 60sec 800 black out
trblič od Essence 121 gold fever 

A tu je moja predloha


Nechtíky sa mi nosili dobre, bolo to niečo nové, aj keď som sa občas strhla a zľakla, že mám špinu za nechtami:D Preto som celkom zvedavá na Vaše názory, čo si o takýchto nechtíkoch myslíte. Páči či nepáči? 

P.S. Luxusné prevedenie čiernej francúzskej manikúry nájdete TU.



20 komentárov:

  1. Určitě je to zajímavá změna a vypadá to skvěle:) Užívej se víkend:*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za názor, aj tebe krásny víkend Eli!

      Odstrániť
  2. Je to veľmi pekné. Klasická francúzska manikúra je už taká opozeraná a toto je zaujímavé oživenie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já měla něco jako je ta tvoje předloha,ale byly to umělý nehty,takže dlouhý:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Uzasne obe no tie tvoje su tak viac chic :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Odpovede
    1. Aj ja som spociatku sama pochybovala,ci sa mi to paci alebo nie.Ale nosenim sa mi zapacili,ze som ich dokonca aj cvakla a dala na blog:)

      Odstrániť
  6. Mne sa to tiež páči, raz som mala na nechtoch túto kombináciu, len namiesto trblietavého laku som mala zlatý a tiež to bolo super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja som úplne zabudla na to, že mám jeden zlatý od Pupy, inak by som to určite skúsila s ním. Verím, že to bolo ešte oveľa lepšie!

      Odstrániť
  7. Pekné :) Len tá poloha rúk na fotkách sa mi zdá nesmierne kŕčovitá, možno by to chcelo radšej chytiť nejaký lak alebo niečo ;)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidis to ma vobec nenapadlo,ze fotky mozu vyzniet ako v nejakom krci:))Som vdacna za upozornenie;)Spociatku som drzala laky,ale nejako som nedokazala mat prsty v jednej urovni.Nieco ale urcite vymyslim!

      Odstrániť
  8. Ten čierny lak si mala dať navrch, nepáči sa mi, že je prekrytý trbličom. Inak pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Áno áno malo by to tak byť, no keď som začala nechty lakovať priveľmi som nad tým nerozmýšľala, kde a čo maľujem:)) Nabudúce možno skúsim s čiernym lakom navrchu a použijem nie trblič, ale ten obyč. zlatý lak. Uvidíme:)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...