Aj Vy ste sa kúpali s Barbie?

Keď som bola malá, kúpala som sa snáď každý deň a brávala som si so sebou do vane "Barbiny".


Iba tie "nepravé", aby som ich nezničila. Do napustenej vane som položila tácku, ktorá Barbinam slúžila ako plávajúci pontón, kde sa mohli po potápaní a kúpaní so mnou vo vani vysušiť. Malo to tú nevýhodu, že po intenzívnom kúpaní som musela Barbinam odtrhnúť končatiny od tela a vyliať z nich zvyšnú vodu a končatiny znova nasadiť.



Dnes sa už kúpem sama, ale i tak som si našla opätovne spoločníkov, ktorí mi moje kúpanie spríjemňujú a Vy už asi tušíte, že to budú kamaráti z prevažne kozmetickej výbavy.


Keď chcem relaxovať, tak svetlo musí byť tlmené, preto siaham po sviečkach. Dlho boli mojimi obľúbenými práve sviečky z Ikei, momentálne ich však vymieňam za ich neparfumované kolegyne, aby som si mohla viac vychutnať vôňu kozmetických prípravkov o ktorých chcem napísať pár slov.


zdroj


Nebyť spolupráce so značkou Radox, soľ do kúpeľa asi nikdy ani nevyskúšam. Mala som obavy, že by ma pokožka mohla štípať a samotný kúpeľ by bol nepríjemný (áno je to úplne nelogické, keďže sa takmer každý rok kúpem v mori, že?:)). Vyskúšala som teda najskôr pokusne jednu hrsť, nič negatívne sa samozrejme nestalo, a tak teraz dávam do kúpeľa pekne zakaždým dve plné hrste ako je odporúčané. Vodička sa jemne sfarbí (vaňa sa nezafarbí-aj toho som sa obávala:), soľ sa veľmi rýchlo rozpustí a Vy môžete relaxovať za sprievodu vône z materinej dúšky alebo eukalyptu. Keďže materina dúška patrí k mojim obľúbeným bylinkám, je jasné, ktorá soľ ma chytila za srdce viac a pri ktorej trávim svoje relaxačné večery. Soli do kúpeľa okrem toho, že pomôžu uvoľniť napätie v svaloch, dopomôžu k dokonalej relaxácii unaveného organizmu. Po ťažkom dni proste blaho. Myslím, že tu platí, že človek si to musí vyskúšať, aby pochopil.
Cena sa pohybuje od 2,3 za 400g.





Ak máte rady bublinky, tak radosť Vám urobí pena do kúpeľa opätovne od značky Radox, ktorá je opätovne spojením príjemnej ceny a účinku. Dostupná je v deviatich verziách, takže verím, že svojho favorita by si našiel každý. U mňa v kúpeľni sídli levanduľa a vodné lekno, ktorá mi pekne dopĺňa vôňu sprcháču, ktorý som Vám už predstavovala tu.

Čo dodať, pena výborne pení, krásne jemno vonia. Čo sa mi na pene páčia a čo by bol hlavný dôvod prečo by som po pene opätovne siahla, je fakt, že vône sprchových gélov pekne korešpondujú s vôňami sprcháčov. A tak keď relaxujete vo vani, cítite nie mix vôní, ale iba jednu Vami vybranú favoritku. (Výrobcovia by mohli tieto tieto vône ešte spárovať aj s vôňami solí do kúpeľa a bola by som nadšená:))
Cena sa pohybuje okolo 3,5e za 500ml.



Konečnú atmosféru mi pri kúpaní sa zväčša dotvára hlas Edith Piaf, ktorú počúvam naozaj rada práve vtedy, keď si chcem trošku prečistiť hlavu a oddýchnuť, takže na moje kúpeľňové seanse sa mi osvedčila:)



Týmto článočkom som Vám trošku ukázala ako aktuálne vyzerá moje kúpeľňové čľapkanie. 
Budem rada ak mi prezradíte ako relaxujete Vy a po ktorých relaxačných prípravkoch siahate.
Mimochodom, používate soľ do kúpeľa? Lebo mňa si teda úplne získala.
Prajem krásny zvyšok dňa!






16 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Neskutočne sa teším z takýchto komentárov. Ďakujem!

      Odstrániť
  2. Ano i já jsem se koupala s Barbinama. Úplně živě si to vybavuji, jak mě potom vždycky hrozně nebavilo jim vylívat tu vodu z noh a sušit vlasy :D V soli se nekoupu, protože mě trochu štípe do oči, ale mám moc ráda koupelové oleje, nádherně voní a mají takovou příjemnou mléčnou konzistenci :) Naposledy jsem vyzkoušela ten od Yves Rocher a byl vážně super. Jinak já se teď přes léto nekoupu ve vaně, dávám přednost ledové sprše v tom vedru :D
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, tak to ma teší, že som nebola jediná:) Kúpeľové oleje zatiaľ nepoužívam, ale používam oleje do sprchy, takže účinok je asi obdobný a tiež je to dobrá alternatíva:) Ja práveže nechápem a ani môj priateľ nechápe, ale mňa baví kúpať sa aj v týchto maxi horúčavách:)) Som proste rada, že som vo vode a že sa nepotím kdesi v izbe:D

      Odstrániť
  3. :)) musim sa smiat ked vidim ako sa ta sol mala otvorit :) ja som si to tam nevsimla a jednoducho som to cela nedockava nakomplet odtrhla

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) Špeciálne na takéto otvárania si dávam extra pozor. Naša mamina vždy všetko otvárala tak, že to doslova roztrhala:)) a mňa to vždy strašne iritovalo, takže ja ešte aj darčeky zväčša otvorím, tak, že papier ostane v podstate neporušený:))

      Odstrániť
  4. soľ do kúpeľa ma dosť zaujala, určite vyskúšam! :)

    Pozývam ťa na môj blog WerushBerry

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som sa s barbinami síce nekúpala, ale rozoberala som ich jedna radosť :D Teda okrem tej jednej pravej, ktorú mám na pamiatku doteraz :) Ale aj tá by vedela rozprávať keby mohla :D
    Soľ do kúpeľa je skvelá vec, snažím sa používať je pravidelne :) Soľ sama o sebe má očistné a dezinfekčné účinky a ak je navyše aj so skvelou vôňou čo poteší aj ducha nie je o čom :) Penu do kúpeľa si dávam na litre, aby sa to všetko pekne penilo od vrchu po spodok a občas si zapálim aj nejakú tú sviečku pre efekt :D Missy

    OdpovedaťOdstrániť
  6. No to je relaxace dle mého gusta Eliá, ještě tak mít tu krásnou koupelnu, co je na té fotce. A jo jo s panenkou jsem se taky koupala, bohužel né s Barbie, ty za mě nebyly (jen z dovozu), ale strašně jsem chtěla takovou mít - každopádně každou panenku jsem musela taky po koupeli zmrzačit a dát zase do kupy :-). Radox mám moc ráda, používám červenou pěnu a soli taky, ty různě střídám,ale ty od Radoxu jsem měla snad všechny, na jaře jsem si koupila himalajskou sůl a je moc příjemná,taky si občas nakapu do koupele esenc. olej lemongrass, který miluju - svíčky a hudba, to už je dokonalá koupel!!! A krásnou píseň jsi vybrala, moje nejoblíbenější od Piafky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno áno, aj ja som ochkala nad tou krásnou kúpeľňou na obrázku, mať tak takú kúpeľňu, tak by to kúpanie dostalo nový rozmer:) Som rada, že ťa Piaf potešila:)

      Odstrániť
  7. Och, zbožňujem kúpeľ! Už sa blíži jeseň, zasa si to budem užívať. Ja mám tiež z kúpeľových solí obavy, že môžu spôsobovať nejaké ženské problémy. To som nikde nečítala, len tak nejako mám ten pocit. A pokiaľ ide o Barbie, dcéra už čoraz častejšie so mnou vyjednáva, aby som jej nejakú do vane dovolila, zatiaľ odolávam :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prihováram sa za dcérku, nech jej to povolíš:))

      Odstrániť
    2. ;-) No dobre teda, prehodnotím ešte, ale len Steffi, alebo Barbie z Lidlu za 5,90 E :-P

      Odstrániť
    3. Presne tak Lidlovska bude uplne stacit;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...