Aj tvoja pokožka potrebuje hydratovať!


zdroj


Kiež by aj mne niekto povedal, keď som mala v 15tich mastnejšiu pokožku, že riešením nie je pokožku vysušovať prípravkami páchnucimi od alkoholu, ale naopak, že aj takáto pokožka potrebuje hydratáciu. Prvým impulzom, ktorý ma o hydratácii pokožky donútil uvažovať, bol verdikt, ktorý mi povedali v jednom z tých mnohých centier diagnostík pleti, aké robia v rôznych nákupných centrách viaceré kozmetické firmy. "Vaša pleť je extrémne dehydratovaná, hydratácia pleti je po úrovňou 50%, ak so sebou nezačnete hneď niečo robiť, budete mať čochvíľa pleť horšiu ako 50 ročná žena." Priznám sa, takýto verdikt ma teda veľmi prekvapil, dokonca mierne urazil! Čo mi má kto predpovedať vráskatú budúcnosť?! No keďže sa takéto hlášky v priebehu mesiacov opakovali, na rôznych testovacích akciách, predsa som sa len nechala nalákať na kúpu svojho prvého hydratačného krému.

A v hydratácii pekne pokračujem už pár rôčkov, značky z času na čas striedam a o niektorých hydratačných krémikoch ste už na blogu čítali. Dnes Vám však chcem priblížiť aj doplnkové produkty z mojej kozmetickej výbavy, ktoré sú určené na dehydratovanú pokožku.

zdroj



Na ich testovanie som extra tešila, pretože ich účinky ma zaujímali už od ich uvedenia na trh, teda hlavne čo sa týka peny. Jedná sa o prípravky z rady Hydrabio od Biodermy, konkrétne umývaciu penu a micelárnu vodu. Prípravky som testovala dokopy 3 mesiace. Prvý mesiac úplne pravidelne - každé ráno a večer aj penu aj micelárku, potom nástupom dovolenky a rôznych výletíkov som trošku poľavila, ale výrobky používam stále, len nie tak pravidelne.

Hydrabio mousse

Nie je klasická umývacia pena, ale skôr šľahačka, nepripomína ju len dizajnom samotnej fľaše, ale aj hutnejšou konzistenciou držiacou tvar. Jej objem je 150ml, no vzhľadom na balenie som čakala, že sa minie veľmi rýchlo, približne tak ako skutočná šľahačka:) Opak je pravdou a naozaj sa mi zdá, že už dávno mala byť minutá. Pritom si šľahačky doprajem vždy riadnu porciu, pretože umývanie s ňou je naozaj zábava. Je to veľmi príjemné odličovanie a zároveň jemné ako pohladenie. Keď ma s ňou videl prvýkrát priateľ pýtal sa, či som tie všetky roky zatajovala, že si holím bradu. Nebol tak ďaleko od pravdy, pretože táto pena je vhodná práve aj na holenie;) Na to mi je ju však naozaj ľúto míňať. Skúšala som s ňou iba raz sprchovanie, a bolo to skvelé. Pokožka krásne hydratovaná...uuuu...no keď budem raz veľmi bohatá, tak sa budem sprchovať iba v tomto prípravku:D Za efekt tak má  Hydrabio Mousse jednotku s hviezdičkou. 


Hydrabio micelárna voda

Micelárka spočiatku veľmi pripomína klasickú ružovú Bioderma Sensibio H2O. Prvé dni som zmenu zaznamenala len vo vôni. Narozdiel od Sensibio H2O totiž jemnučko vonia. Spočiatku sa mi zdalo, že odlišuje o čosi horšie ako Sensibio, ale po dlhodobom používaní už podstatný rozdiel nevidím. Možno som si zvykla, možno sa mi to spočiatku len zdalo. Odlíči však všetko bez štípania, vrátane mojich citlivých očí. Nájdete ju v 250ml balení, prípadne vzorkové 20ml balenie na skúšku, nájdete v tejto cestovnej sade za super cenu.

Použitie výrobkov

Osvedčilo sa mi vždy pokožku najskôr umyť penou(aj oči). Hydrabio Mousse krásne zbaví pleť make upu, odlíči aj očný make up, len je potrebné oči následne pretrieť vatovým tampónom. Pri silnejšej vrstve liniek, špirály, tieňov a pod. neodlíči oči úplne dokonale, resp. nechce sa mi s tým piplať, preto vtedy najskôr odlíčim oči a až potom pleť umývam penou. Na záver vždy použijem Hydrabio micelárku na celú tvár, pleť to krásne dočistí, oživí a osvieži.

Reálne účinky

Ako je to však s tou hydratáciou a celkovým účinkom týchto dvoch výrobkov? U šľahačky sa po prvom, druhom ani treťom umytí som sa nestretla s extra pocitom hydratácie z ktorého by som bola paf. Micelárka sa spočiatku veľmi nelíši od tej klasickej ružovej. Dobre odličuje, neštípe, nevysušuje, nahradí pleťovú vodu, odličovač i pleťové tonikum, na to všetko sme boli však už zvyknuté u ružovej micelárky. Avšak....

... rozdiel prichádzal postupne. Približne po dvoch týždňoch intenzívneho a pravidelného používania som sa zrazu dopracovala k stavu, že som na začala zabúdať na to, že po čistení pleti sa treba nakrémovať. Proste nejako ho moja pokožka nepožadovala, necítila som obvyklé pnutie po umytí pokožky. Jednoducho začala som pociťovať, že výrobky naozaj fungujú a pokožka začala byť hydratovanejšia, nemala som vysušené očné okolie. Neviem Vám povedať, ktorý z týchto dvoch prípravkov sa o tom pričinil viac, ktorý menej, ale v konečnom dôsledku som bola veľmi spokojná, pretože výrobky fungovali, tak ako sľubovali. 





Počas fotenia sa s penou na tvári som skúšala rôzne grimasy, vrátane úsmevov, následkom čoho sa mi šľahačka dostala do úst, a teda môžem potvrdiť, že hoc lahodne vyzerá, vôbec tak nechutí;)



Pamätajte na to, že našu pokožku tvorí až 70% vody, preto sa treba pravidelne "zalievať", či už v podobe pitnej vody do bruška alebo v podobe kozmetických výrobkov na ochranu, posilnenie, zavlaženie pokožky. Pri tom všetkom netreba zabúdať na pravidelnosť, aby sa výsledky prejavili čo v najvýraznejšej miere a čo najrýchlejšie. Ak je to možné rozmaznávajte seba a Vašu pokožku, verte, že ona si to bude pamätať.

Zoznam všetkých partnerských lekární Bioderma nájdete TU. V partnerských lekárňach totiž najčastejšie natrafíte na výhodné Bioderma akcie. Jednou z nich je aj Bioderma Hydrabio Sérum plus Hydrabio Mousse zadarmo, túto akciu som si všimla v lekárňach už dávno, no ešte stále sa minimálne na internete dá toto výhodné balenie zohnať, a to napr. TU.

Skúšali ste aj Vy niektorý výrobok z Hydrabio rady? Ako ste boli spokojné?

Prajem krásny deň!


15 komentárov:

  1. Velmi pekny clanok,treba hyydratovat presne tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne nezabúdať, nebyť lenivé a natierať, natierať:))

      Odstrániť
  2. Eli, máš úplnú pravdu! Ja mám zmiešanú pleť, čo je podľa mňa najhoršie, čo môže byť, lebo mám naozaj nutkanie používať dva rôzne rady, jednu na moje suché, citlivé líca a druhú na mastnú T-zónu. Podľa mojich skúseností dokonca mastná pokožka potrebuje ešte viac hydratácie, ako suchá, akoby kožný maz, ktorý mastná pokožka produkuje vo väčšom množstve akosi prijímal hydratáciu ťažšie, ako suchšia pokožka. Veď nakoniec dôkazom je mastná T-zóna, na ktorej sa aj tak tvoria šupinky, čiže vlhkosť jej chýba. O Hydrabio mousse som už samozrejme čítala veľa krát, ale ty si ma doslova nalákala, iste ju čo najskôr vyskúšam. Ja mám od Biodermy rada Sensibio H2O a tiež Sébium pore refiner. Inak ma celkom oslovili aj ich opaľovacie prípravky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juli, ja som na tom rovnako! Tiež musím striedať produkty, vždy musím mať v zásobe produkty aj na mastnejšiu pokožku a zároveň aj hydratačné veci. A natierať sa podľa toho, akú má pokožka náladu. V poslednej dobe mám pocit, že akosi "vysychám"takže sa skôr vrhám na tie hydratačné produkty. Ale Pore Refiner a ešte Sébiu AKN sú tiež moji stály spoločníci. Ak s radou Hydrabio ešte nemáš skúsenosť určite vyskúšaj tú vzorkovú sadu.Okrem H2O obsahuje aj krémik a sérum z tejto rady a tie sú priam výborné. Krém je veľmi ľahký a vôbec nezmastňuje, myslím, že by si mohla byť spokojná. No a vodička s penou sú už len výborným doplnkom:)

      Odstrániť
    2. Ďakujem za radu, určite o tom vážne pouvažujem. Teraz som úplne vyradila denný aj nočný krém a používam len Bi-oil a robí s pleťou úplné zázraky. Som zvedavá, aký bude výsledok po pár týždňoch, ešte je to len pár dní, ale som veľmi spokojná.

      Odstrániť
    3. Tak to áno, oleje majú svoje čaro. Budem potom zvedavá na recenziu:)

      Odstrániť
  3. Ely ty si ju ochutnala :))) inak od hydrabia mam masku a peeling a su uzasne! nemozem dostatocne vynachvalit:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Síce nechtiac, ale veru ochutnala...peeling ani masku som ešte nemala, ale veru pokukujem po nich:))

      Odstrániť
  4. Veľkú pravdu máš, dievča, veľkú, hydratácia je základ a všetko čo sa do pleti v tomto smere investuje, sa ukáže v 40tke a ďalej... mne sa vekom pleť veľmi zmenila, zo zmiešanej na suchú a citlivú. Hydratovať nezabúdam, nielen tvár ale aj krk a dekolt. A myslím, že sa to vypláca :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš ja ešte pomerne stále na ten krk zabúdam a zvyknem ho síce vyčistiť,ale už málokedy aj natrieť... ešte tam by som sa mala polepšiť:/

      Odstrániť
  5. Už dávnejšie som sa chcela opýtať či by si mi náhodou nevedela odporučiť nejakú dobrú prírodnú kozmetiku,napr. čistiacu masku či peeling...ďakujem ti za odpoveď,ak vôbec komentár uvidíš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takže, moje tipy:

    Peeling na telo č.1: zmiešať cukor s kokosovým olejom a peeling je hotový.
    Peeling na telo č. 2: http://www.alliknowaboutcosmetics.blogspot.sk/2013/08/telovy-peeling-s-obsahom-soli-oleja.html

    Peeling na tvár: http://www.naturals.cz/katalog/nase-vyrobky//nase-vyrobky/kompletni-nabidka-jednotlivych-znacek/kosmetika-kivvi/pletova-kosmetika-kivvi/produkt/kivvi-pletovy-peeling-s-bambusem-a-olejem-ze-seminek-papayi
    Tento peeling od Kivvi je veľmi jemnučký, pleť nedráždi a zloženie je naozaj dobré.
    Peeling na tvár č.2: zmiešať med so zrnkovou kávou a peeling je hotový

    Čo sa týka prírodných masiek ja som veľmi spokojná s tými od Lavery, čistiaca je táto: http://www.lavera.cz/produkty/hloubkove-cistici-maska-bio-mata
    Sú cenovo prijateľné a dobré.

    Sama mám pocit, že prírodnú kozmetiku ešte len začínam spoznávať, takže to sú len také moje skromné tipy, ale snáď pomôžu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A čo sa týka celkovo odporučenia dobrej prírodnej kozmetiky, tak zatiaľ mám len zopár kúskov od viacerých značiek, čo by som z toho však odporučila sú napr. Saloos oleje a hydrofilné odličovače, Lavera tiene, šampóny a kondiš, to nájdeš aj na blogu, Kivvi je tiež super a základ je doma mať kokosový olej, lebo ten použiješ asi na všetko!!!:)))

      Odstrániť
    2. Vďaka za rady,určite vyskúšam :) kokosový olej nebude problém,ten mám vždy doma po ruke,už len pre vôňu,kozmetiku,ktorú som zatiaľ videla a kúpila bol prírodný šampón a sprchovací gél z DM

      Odstrániť
  7. Biodermu mám moc ráda! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...