Sladké bodky

Mám pocit, že si potrebujem po dovolenku ešte oddýchnuť:)) Nejak som tam zlenivela a odvykla si od písania príspevkov, takže začínam tak zľahka, lakovacím príspevkom. Jednoduchý, sladký, dievčenský a povedela by som, že aj letný. Použitím dvoch lakov - Rimmel 60 seconds 405 rose libertine a 605 purple reign. O 405tke som už robila príspevok. Fialová 605 o dosť horšie kryje a výnimočne som musela dať na nechty až 3 vrstvy laku, čo ja nerobím snáď nikdy- s výnimkou trbličov. Bodky som robila pomocou Essence " bodkovača" na nailart- ak neviete čo myslím, tak kuk sem:)





Odo mňa dnes len toľko. Musím, ale povedať,  že mám veľa novniek, ktoré čakajú na recenziu, takže v blízkej dobe sa na blogu objavia tipy na samé dobré veci a najbližší príspevok bude zrejme o pomocníkoch na dofči. Zatiaľ sa majte krásne a zapojte sa do súťaže s Biodermou;)





18 komentárov:

  1. To vypadá moc hezky :-) barvy jak zmrzlina co u nás dneska mají :D (Meruňka/borůvka)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Takéto jednoduché nechtíky sa mi páčia, aj farby pekne ladia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som rada vytvorila aj niečo zložitejšie, ale na to nemám talent, takže mi musia bodky zatiaľ stačiť:)

      Odstrániť
  3. Moc pěkně si ty barvičky zkombinovala Eli. Je to hravé, letní :-). A ty bodky jsou krásné, mám moc ráda puntíky, asi si ten "puntíkovač" od Essence koupím...Těším se na nové příspěvky. A vítej zpátky z dovolené!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne, také jemné :) V inej farebnej kombinácií určite vyskúšam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani ja som neni s touto farebnou kombináciou stotožnená:D Príde mi to trošku divné, že mám také sladké nechtíky:))

      Odstrániť
  5. páči sa mi :) ja by som asi zvolila besnejšie farby, ale tie bodočky sú super, ja ich nikdy neviem vytvoriť, vždy to skončí machuľou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rose Libertine miluji, právě ji mám na nehtech a má skvělou výdrž, takže nelakuji teď přes léto nic jiného, pokud nemám chuť na holograf nebo mou oblíbenou fialovou barvu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj nevieš, kde by som mohla kúpiť takéto pero? V stojančeku Essence som ho už nevidela a taktiež ho nemajú ani v Dm a 101, ďakujem za typ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho tiež strašne dlho hľadala po všetkých drogériách a nikde nebolo. Našla som ho náhodne v Tescu v odd. drogérie, ale tu v Brne, čo ti asi moc nepomôže:/

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...