Schwazkopf Ultimate Volume

Po takmer 4 týždňoch testovania by sa patrilo zhodnotiť šampón a kondicionér od Schwarzkopfu, ktorý som na blogu už predstavovala a dokonca jedna z Vás tieto dva prípravky mala možnosť aj vyhrať.

Spoločnosť Schwarzkopf veľmi rýchlo a dobre zareagovala na dopyt zákazničiek po šampónoch bez silikónov a dodala na pulty šampón a kondicionér bez obsahu silikónov na zväčšenie objemu jemných vlasov, ktoré Vás hneď po otvorení prekvapia veľmi peknou vôňou.

Čo píše výrobca? Nová ošetrujúca receptúra s tekutým morským kolagénom dodá Vašim vlasom objem a ošetruje ich bez preťaženia. Prvá regeneračná starostlivosť, ktorá dodá vlasom objem. Pre jemné, poškodené vlasy bez objemu. Nový Gliss Kur ULTIMATE VOLUME regeneruje aj tie najjemnejšie vlasy a zabezpečí ich väčšiu odolnosť. Pre viditeľne väčší objem, bez silikónov.

Šampón je priesvitnej farby, veľmi dobre pení. Vlasy umyje naozaj dobre, výnimočne mi stačilo jedno napenenie(umytie) a nie opakované. Musím povedať, že vlasy po ňom ostávajú naozaj také vzdušné, budem sa opakovať, ale opätovne pripomeniem, že práve tým, že neobsahuje silikóny sú vlasy nadýchanejšie a nie prilepené na hlave. Pokožka hlavy krásne dýcha. Dokonca aj keď máte už vlasy mastné, tak stále im tá vzdušnosť ostáva:) Mne osobne dokonca dokázal urobiť jeden zázrak na vlasoch a to predĺžiť interval umývania cca o pol niekedy až jeden deň. 

Zloženie: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Disodium, Cocoamphodiacetate, Sodium Chloride, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Polyquaternium-10, Parfum, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Propylene Glycol

Kondicionér za šampónom zaostáva. Hold, tu sa už prejavuje to, že výrobky sú bez silikónov . Ak chcete, aby vlasy s kondicionérom vyzerali lesklé a zdravé, treba ho použiť viac ako ste zvyknuté(resp. viac ako som zvyknutá používať ja) a nechať ho relatívne dlho pôsobiť. Na druhej strane ho zas môžem v kľude používať na celé dĺžky vlasov, pretože vlasy nezamastí. Je veľmi ľahký na vlasoch, bielej farby. Podľa veľmi vhodný na rýchlo mastiace sa vlasy, ale nie moc vyživujúci. Na suché, drsné vlasy by som použila iný výrobok z rady Gliss Kur.

Zloženie: Aqua, Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Cocodimonium, Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Isopropyl Myristate, Behenoyl PG-Trimonium Chloride, Citric Acid, VP/VA Copolymer, Phenoxyethanol, Behentrimonium Chloride, Sodium Methylparaben, Hexylene Glycol, Parfum, Polyquaternium-37, Dicaprylyl Carbonate, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Benzyl SalicylateAqua, Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Collagen, Panthenol, Cocodimonium, Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Isopropyl Myristate, Behenoyl PG-Trimonium Chloride, Citric Acid, VP/VA Copolymer, Phenoxyethanol, Behentrimonium Chloride, Sodium Methylparaben, Hexylene Glycol, Parfum, Polyquaternium-37, Dicaprylyl Carbonate, Hexyl Cinnamal, Amyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate

Pre mňa osobne je celkovo na týchto dvoch výrobkoch najprínosnejšií objem vlasov, ktorý naozaj dokázali vlasom prirobiť. A je to asi prvý šampón, ktorý sa na obale dušuje, že vytvorí objem vlasov a v skutočnosti sú vlasy objemnejšie! Chýba mi však akýsi väčší lesk a myslím, že lepšie rozčesávanie, vlasy však vysušené nie sú. Je to skôr taký môj subjektívny pocit, že výsledok nie úplne na 100%. Možno keby som doplnila tieto dva výrobky ešte expresným kondicionérom v spreji alebo penou, ktoré sú tiež vo Ultimate Volume rade, bol by výsledný lesk lepší.



Komu by som šampón odporučila? Naozaj majiteľkám jemných vlasov bez objemu presne ako to odporúča výrobca. Šampón je podľa mňa dobrý až veľmi dobrý, namiesto kondišu by som sa však asi priklonila k inému, trochu výživnejšiemu výrobku, aspoň na končeky.  Aporos bez použitia kondicionéru sa to tiež dalo v pohode prežiť. Na suché končeky stačí použiť nejaký olejček a objemná hriva je na svete.




Šampón i kondiš kúpite v každej drogérii za nejaké 3 eurá, v akcii i za menej. Ja som včera aktuálne videla 250ml za 59kč, 400ml šampón za 89kč.

Mimochodom, keď už máme to leto a teda čas stanovačiek a predĺžených víkendov, tak len informujem, že Gliss Kur začal vyrábať i mini verzie.




Názor výherkyne, ktorá mala možnosť šampón i kondiš testovať so mnou:
Gliss kur značka je u mňa v posledných mesiacoch obľúbenou, a tak mi bolo cťou otestovať ďalšie produkty. Šampón je už úplne minutý, no z kondicionéru som neminula asi ani štvrťku, nakoľko ho stačí na jedno použitie veľmi málo... I keď by táto rada mala dodať objem vlasov, ja ich mám aj tak spľasnuté, ale v tomto mi už asi nepomôže nič, keďže mi vlasy padajú rad za radom  Celkovo som však s produktami spokojná, majú krásnu vôňu, šampón dostatočne penil a vyčistil vlasy presne podľa mojich predstáv...





6 komentárov:

  1. O tomto produkte som už dosť počula. No neviem, možno ho vyskúšam aj ja, fakt ma zaujali niektoré recenzie :)

    la petite Bonitka
    GIVEAWAY with Firmoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak už aj Gliss Kur? To je fajn. Len škoda toho SLS v šampóne, bez neho by to mohlo byť ešte lepšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No a on je na trhu už celkom dlho, možno aj rok,len si to nepamätám presne, tak som to nepísala. Akože na prírodné šampóny to nemá, ale vrámci tých drogériových za pár korún som so šampónom veľmi spokojná. Je naozaj veľmi ľahký, nemastný, a práve to mi na drogériových vadilo, že vlasy strašne mastili, alebo potom boli vlasy ako slama(po použití Garnieru:))).

      Odstrániť
    2. Jj, presne viem o čom hovoríš.. kto to vôbec vymyslel, tie silikónové žbrndy, bleee.

      Odstrániť
  3. fajn recenzia, vyskúšam ;) tiež som napísala recenziu na pár šampónov, ak by ťa zaujímalo

    http://lucilotka.blogspot.sk/2013_05_01_archive.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tento používam už skoro rok , mám jemné vlasy a čo sa týka šampónov na objem tak som sa ešte s lepším nestretla

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...