Prírodné vzorkovanie s Kivvi


Pred pár týždňami som dostala možnosť vyskúšať niekoľko vzoriek z Lotyšska. Ukazovala som Vám ich už v jednom fotkovom príspevku. Dnes si budete môcť prečítať ako dopadlo moje vzorkové testovanie tejto prírodnej kozmetiky.



Všetky testované výrobky aj s nápismi.



Čistiaca pleťová emulzia s lopúchom a mätou na mastnú a zmiešanú pleť


Vynikajúci výrobok. Odstraňuje všetky nečistoty z pleti, vrátane make upu a aj riasenky. Pleť navlhčíte, nanesiete emulziu, krúživými pohybmi vyčistíte pleť, zmyjete vodou a na záver vatovým tampónom odstránite prebytočnú farbu z rias. Emulzia je veľmi jemná, neštípe ani v kontakte s očami. Pleť je po umytí jemne napätá, póry sú stiahnuté, avšak čo bolo pre mňa prekvapením pokožka nebola vysušená. Rovnako príjemný je i fakt, že na očistenie pokožky treba naozaj málo emulzie. Nájdete TU.


Pleťový peeling s bambusom a olejom zo semienok papaye


Zrniečka peelingu boli naozaj až extrémne jemné. Vhodný je preto i na citlivú pleť, nepodráždi ju ani pri častom používaní. Pleť je zbavená odumretých buniek, prekrvená a zjemnená. Peeling v sebe kombinuje bambusový prášok a prírodné extrakty. Olej zo semienok papaye sa zas stará o hydratáciu pleti. Viac nájdete tu.


Peeling na telo so škoricou a hnedým cukrom


Najluxusnejšia vecička z celého vzorkovania. Peeling, ktorého základom je hnedý cukor, ktorého zrniečka zreteľne vidíte aj na fotke. Tekutú časť peelingu tvoria čisté rastlinné oleje. Obe tieto časti treba pred použitím trošku premiešať. Dostala som tip, že peeling je výborné použiť nie počas sprchovania sa, ale práve počas kúpeľa, pretože nádherná vôňa sa v tom teple ešte viac rozvinie a Vy máte okolo samotného peelingu i aromaterapiu. Pokožka ostane úžasné hladká, a zároveň dokonale hydratovaná vďaka olejovitej zložky peelingu. Čiastočky cukru sa postupne rozplynú počas masáže pokožky, hydratovaná pokožka ostáva celý deň po vylezení z vane. Podobný výrobok som ešte nemala a s obyčajnými peelingovými výrobkami sa tento porovnať naozaj nedá. V jednom výrobku je totiž skĺbená aromaterapia, odstraňovanie mŕtvych buniek, podpora cirkulácie krvi, dokonalá hydratácia pokožky a ako bonus je výrobok 100% prírodný. Nájdete tu.


Hydratačný fluid s výťažkami z boráku lekárskeho a tangerinky


Fluid bol naozaj ľahučký, dobre hydratoval, pokožka po použití ostala nemastná. Podľa mňa vhodný ako ľahký krém pre všetky typy pokožky. S čistiacou emulziou to bola na moju zmiešanú pleť dobrá dvojka:) Vzhľadom na vzorkové balenie však nemôžem bližšie priblížiť dlhodobé účinky. Viac nájdete tu.

Ďalej som mala možnosť testovať marmeládu Kivvi žltá ruža. Konzistencia i účinky mi pripadali úplne totožné s Kivvi marmeládkou citrón-mäta, akurát vôňa bola odlišná. Pokiaľ patríte k žienkam, ktoré majú rady vôňu žltých ruží, tak nemôžete pri tejto marmeláde siahnuť vedľa. Ak si totiž privoniate k marmeláde pocítite arómu akoby ste privoňali ku kytici zo žltých ruží. Viac tu.

Vzorky týchto kvalitných prírodných výrobkov som naozaj testovala rada. A dúfam, že som Vám ich bola schopná aspoň trošku priblížiť. Všetky výrobky tejto pomerne mladej lotyšskej prírodnej kozmetiky nájdete v tomto eshope.

Ako vidíte i podľa popisov zamilovala som sa najmä do peelingu a čistiacej emulzie, ktoré svoje účinky prejavili už po prvom použití, čo je práve pri vzorkovom balení podstatné. Marmeládka na telo patrí tiež k mojim obľúbeným pomocníkom, no jej účinky som už poznala. Peeling na tvár a fluid som sa snažila popísať aspoň podľa účinkov, ktoré som mala možnosť zachytiť po kratšom používaní:)

Mám pocit, že každým dňom sa do prírodnej kozmetiky zamilovávam stále viac a viac a vidieť to aj na mojej kozmetickej výbave. Je to naozaj príjemný pocit, keď viete, že na seba dávate prírodné produkty, ktoré obsahujú len minimum chémie. No uvidíme ako moja nová závislosť alebo skôr povedané láska, bude pokračovať ďalej.

Prajem krásny dník kočky! Nezabudnite veľa piť v týchto katastrofálnych horúčavách!

 Ako ste na tom Vy a prírodná kozmetika?






5 komentárov:

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...