Novinky od značky Radox

Krásne ráno slečny a dámy!

Dnes by som Vám rada predstavila dve nové vône z rád sprchových gélov Radox. Radox sprchové gély patria medzi cenovo veľmi prijateľné sprchové gély, ktoré sa však tešia obľube nie pre svoju cenu, ale práve účinky. Spozorovala som to aj u Vás, vždy keď som mala nejaký príspevok o sprchových géloch, odporúčali ste mi práve Radox a rovnako to vidím aj u svojich kamarátiek, ktoré značku Radox používajú rady. I tak sa mi však zdá, že oveľa väčšej popularite sa táto značka teší v ČR ako u nás, kde sa aspoň aj stretávam s nimi v obchodoch častejšie. A aj ja som si svoje prvé Radox sprcháče kúpila v práve v Prahe v nejakej super akcii.


Značka Radox sa prihovára spotrebiteľom heslom: "Prebuďte svoju myseľ i telo!" Ponúka produkty, ktoré sú  svojimi aromatickými účinkami vhodné na zrelaxovanie tela i mysle po celodennej únave, ale i ako vhodný štart do nového dňa. Výrobky ako iste i Vy uznáte, vôňajú skvelo, takže si myslím, že svoje heslo i plnia.



Radox  - Levanduľa a vodné lekno

Pre mňa najvoňavejší mnou otestovaných Radox sprcháčov. Nie je to len typická vôňa levandule, naozaj tam cítiť aj niečo iné, a teda zrejme to lekno. Krásna vôňa na letný večer, jemná, nevtieravá pri ktorej si sprchu naozaj vychutnáte, a zároveň sa budete cítiť osviežená a zbavená celodenného stresu. Sprcháč výborne pení a umýva. Hoc sa mi vôňou páči najviac, hydratácia je u tohto sprchového gélu najhoršia a po sprche som sa proste potrebovala natrieť. Vôňu cítiť aj po osprchovaní sa. K sprchovému gélu nájdete aj penu do kúpeľa rovnakej vône. Dostupný v 250 a 500ml verzii.



Radox - Vanilka a zázvor

Sladšia vôňa, kde cítiť viac vanilku ako zázvor. Vôňa je naozaj len veľmi decetná, po sprche už takmer necítiteľná. Hydratácia je na tom lepšie ako u vyššie spomínaného kolegu.  Penivosť zas super. Dostupný v 250ml verzii.



Radox - Mlieko a plody červeného ovocia

Tento sprcháč nepatrí k novinkám, no ak máte suchšiu pokožku, tak práve tento bude najvhodnejší. Výrazná sladučká vôňa akoby jogurtového koktailu, ktorá Vašu pokožku zjemní a vyživí. Vôňa je najintezívnejšia a najdlhšie pretrvávajúca. Túto najsladšiu verziu som mala už pred rokom a používala som ju veľmi rada. Osobne sa mi však hodí skôr na jeseň a zimu pod riadne horúcu sprchu.



Konzistencia celkovo

Ani príliš vodová ani hutná, povedala by som, že taký stred. Čo je možno prekvapivé konzistencia je rovnaká aj u čírej verzie sprcháčov i u mliečnych verzií.

Balenie celkovo

Čo považujem u Radox sprcháčov veľké plus je blanka na otvore, cez ktorú Vám zbytočne nevytečie sprchový gél až pokým  fľašu mierne nestlačíte. Obal je podľa mňa celkom premyslený, dobre sa drží v ruke a tým, že sprcháče stoja otvorom nadol miniete ich naozaj až do dna.




Sprcháče som na nete našla od ceny 1,29eura za 250ml. V drogérii cena dosť záleží od akcií, ale do dvoch eur ich zoženiete na 100%.

Ktorý z Radox výrobkov používate Vy? Dajte mi tip! Alebo ste si s touto značkou ešte vo svojej sprche nepotykali?


8 komentárov:

  1. Já Radox nepoužívám, ne, že bych nechtěla, ale těch sprcháčů je tolik, že jsem se k nim prostě ještě nedopracovala:)) Levandule a leknín to by se mi líbilo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja musím mať pri sprchových géloch výber:) Vždy mám otvorených aspoň 6:D....takže je to síce problém potom všetko domíňať, ale aspoň si môžem vybrať:) No vidíš teraz si mi vyvrátila moju teóriu, že v ČR sú Radox sprcháče známejšie:))))))

      Odstrániť
  2. radox mají úžasné vůně sprchových gelů! máme jich doma několik a jsou nejlepší :D :))


    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Venilka se zázvorem musí vonět fantasticky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Milujem ich sprchovacie gély ... najobľúbenejší je s mliekom a plodmi z červeného ovocia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj moja kamarátka sa ide za ním potrhať:))

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...