Môj uplynulý mesiac vo fotkách

Orchideika, ktorá mi začala kvitnúť presne po roku. Zrejme jej trošku pomohlo, že som ju presadila. Mimochodom je v obyč. sklenári, ktorý som len trošku prizdobila:)



Malá radosť pre spríjemnenie každého kútika vo Vašom byte. Takéto krásne vtáčiky nájdete na TU. Ja som ho dostala darčekom od eM:)


Ikea vankúše, ktoré som už dávno chcela. Boli za 59kč, tak som ich brala. Mimochodom tieto vankúše mi úplne pripomínajú novú kolekciu Lacome:))) 



Ďalšie do zbierky esenciálnych olejov na prevonanie bytu. Vyberala som dlho, predlho a zas som dobre nevybrala:/ Nie je to presne to čo som chcela. Doma mám týchto olejov už niekoľko no žiadna vôňa nie je taká svieža ako by som čakala. Všetky dokonca aj tieto bylinkové mi prídu až moc sladké.


Niečo z kozmetických noviniek v mojej výbave.


Konečne som našla túto zdobičku v Essence regále. Zháňala som ju snáď mesiac po každej drogérii a nikde nič, až nakoniec Tesco nesklamalo.


Kivvi som Vám už predstavila. Dnes som dostala pár vzoriek na otestovanie, takže po odskúšaní budem referovať. Vyskúšala som zatiaľ len krém na ruky a bol super. Aby som začala chodiť na nočné brigády, aby si to človek mohol všetko dovoliť:))



Nad olejom na pleť som uvažovala už dávno. Stále som si však nevedela vybrať. Keď som bola v DM, kde mali na výber iba jeden, ktorého použitie sa mi celkom pozdávalo, dala som ho do košíka.


Hľadala som nejakú nude farbičku na pery. A nakoniec som si vybrala rúž, ktorý na ruke vyzerá krásne, ale na perách ako korektor!:)) Neviem, či si veru k sebe nájdeme cestu. Ale inak môj prvý prírodný rúž - Alverde.


Aktuálne čítam.


Na testovanie Nivea mlieka do sprchy ma nevybrali, ale dnes ma čakal v pošte aspoň vzorka, takže sa teším večer do sprchy!


Začali sme pestovať bylinky. Rozmarín, pažítka, mäta.


Jedna z mála športových aktivít, ktoré som ochotná vykonávať a dokonca ju vykonávam rada:D Bedminton.


Tento mesiac som toho nespotrebovala veľa. Na dno som sa dostala len s Laverou a Biodermou a asi 15 timi vzorkami od Nobilis Tilia:)


Krásny deň, dievčatá!



12 komentárov:

  1. taky nám začínají kvést orchidee :) Mamka má doma 3 a jedna z nich má už květy a jedna je teprve bude mít, čekáme až se otevřou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja mám ešte jednu, ktorá má zatiaľ len puky, tak tiež ešte čakám. Z tejto mám však výnimočnú radosť, lebo som myslela, že keď sa 11 mesiacov nič nedialo, že už kvitnúť nikdy nebude a po presadení sa konalo prekvapko:)

      Odstrániť
  2. a ja mám ešte len púčiky :)
    mňa tiež na testovanie nevybrali, ale na vzorky sa už teším

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každý ich brutálne vychvaľuje, tak uvidíme...

      Odstrániť
  3. Aj mne ide kvitnúť orchidea po roku, dokonca z hlavnej stonky rastú 4 vedľajšie, veľmi sa teším :) vtáčik od eM krásny :) Inak tieto rúže od Alverde v zelenom obale dosť vysušujú, lepšie sú v striebornom. Bedminton je paráda, bylinky detto a knihu nepoznám, idem omrknúť o čom je :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja viem:/ Ja som to čítala u teba na blogu, že zelené sú horšie. Len zo strieborných mali len dva odtiene a oba nanič- bledunko ružová alebo taká berry, tak som vzala tento a zistila som, že nakoniec aj farba u neho nanič....no nebol to veľmi šťastný nákup:/ Ja lepšie nakúpim cez eshop, keď si tovar vygooglim ako takto v tej drogerke pod umelým svetlom.

      Odstrániť
    2. Ja nechápem, ale či som na SK alebo v ČR, všade sú stojany s Alverde vybrakované. Ešte snáď ani raz som ich nevymákla doplnené. V Rakúsku inak tiež nič moc, ale v Nemecku je to samozrejme lepšie. No vidíš to, stane sa :/ ešteže to nebola dáka brutálna investícia :))

      Odstrániť
    3. Tak ako hovoríš. Neviem prečo som mala mylne zafixované, že Alverde je drahá kozmetika, tak keď som videla cenu 89kč, tak som ho proste nejaký z nich musela mať:) On si v konečnom dôsledku asi nájde využitie u sestry, ktorá momentálne v svojej doznievajúcej puberte začala používať korektor na pery a na to lesk:)) Čo podľa mňa vyzerá hrozne, ale čo už...Takže presne pre ňu:D

      Odstrániť
  4. ten vtáčik je prekrásny :)
    sledujem tvoj blog a nelutujem :)
    http://natalyburtonweb.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za milý komentár a veľmi sa teším z novej čitateľky!

      Odstrániť
  5. Od Umberta Eca čítam momentálne meno ruže :) Inak tiež mám jeden nude rúž, ktorý som myslela, že bude mať ideálnu farbu, ale na perách vyuerá ako čistý korektor, ak nie ešte horšie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkný přehled Tvého měsíce ve fotkách, zjišťuju, že máme společného opravdu hodně :-). Orchidejka je krásná, bílou bych si taky přála do sbírky. A děkuji za zmínku a jsem ráda, že ptáček zdobí :)..Měj se moc krásně!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár! Vážim si ich a budem sa snažiť na všetky Vaše otázky odpovedať! <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...